برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0

تور کوش آداسی شهریور 96

کوش آداسی در لغت به معنای جزیره پرنده است که در ساحل دریای اژه واقع شده است. این شهر یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه می باشد که سهم گردشگری قابل توجهی را به خود اختصاص داده و از زیر ساخت های گردشگری مناسبی برای پذیرایی از حجم زیاد گردشگران به این منطقه برخوردار است. این شهر با 62 هزار نفر جمعیت در استان آیدین ترکیه قرار گرفته است. این شهر به جزیره یونانی ساموس نزدیک است که برای گردشگرانی که می خواهند از این جزیره نیز دیدن کنند بسیار جالب توجه می نماید.

مهم ترین ویژگی تور کوش آداسی تابستان 96 نمایی است که قایق ها و کشتی های توریستی به بنادر این منطقه بخشیده اند و یکی از فعال ترین قسمت های شهر محسوب می شوند که دائما تورهایی را به شکل های متنوع به گردشگران ارایه می دهند. کشتی های کروز همه روزه مهمان بنادر مهم و با ارزش کوش آداسی هستند. بنادرکوش آداسی سهم بسیار مهمی در اقتصاد و صنعت توریسم و تجارت این منطقه بر عهده دارند. آب و هوای کوش آداسی برای کشاورزی و کشت و کار بسیار مساعد است و سبب شده تا اقتصاد در زمینه کشاورزی نیز در این منطقه رونق داشته باشد. آب و هوای شهر گرم اما مناسب است. خصوصا در تور کوش آداسی شهریور 96 می توانید از انواع امکانات تفریحی که در سواحل آن محیا شده است بهره ببرید. این شهر در حدود 270 کیلومتر مربع مساحت دارد. علت نام گذاری این شهر به نام جزیره پرنده آن است که وقتی از ساحل به آن نگاه می کنیم این جزیره همچون سر یک پرنده به چشم می آید. کوش آداسی یکی از مهم ترین مراکز تفریحی تور ترکیه به حساب می آید که طرفداران بسیاری دارد.


%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg



به طور کلی ترکیه دارای سواحل بی نظیری است که سبب شده حتی در تابستان های گرم نیز طرفداران زیادی داشته باشد. در تور کوش آداسی تابستان 96 که یکی از جذاب ترین تورهای تابستان 96 است، می توانید به انواع سرگرمی ها و تفریحات ساحلی در این مکان بپردازید. شب های روشن از مهم ترین ویژگی های این جزیره جذاب است. در ایام توریستی این شهر به طور 24 ساعته به تفریح و سرگرمی مشغول است. شب های شلوغ آن بیشتر از روزهای آن شهرت دارد. گردشگران بسیاری رستوران ها، کافه ها و محله های قدیمی و سنتی کوش آداسی را پر کرده اند. ازمیر و افه سوس که در نزدیکی کوش آداسی قرار دارند نیز از دیگر مراکز توریستی این منطقه هستند و گردشگران زیادی را به تور کوش آداسی می کشانند.


%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C(1).jpg


غار کاراجا
این غار که اکنون یک غار غیر فعال است، در تور ترکیه قابل بازدید است. سنگ قطره های زیبایی در این غار شکل گرفته اند که به علت چکیدن قطره های آب از سقف غار به وجود آمده اند. با توجه به اینکه این غار غیر فعال است، رودخانه ای در آن جریان ندارد. درون غار چند حوضچه ی کوچک و زیبا قرار گرفته است. استخرهای تراورتن نیز از دیگر قسمت های دیدنی غار کاراجا هستند. مناظر طبیعی و دیدنی بسیاری در این غار وجود دارند که حاصل واکنش های طبیعی اتفاق افتاده در این مکان هستند و می توانند تا ساعت ها شما را مشغول تماشای خود کنند.

%D8%BA%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%A7-%DA%A9%D9%88%D8%B4%20%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

برای مشاهده سایر مقاله های ما پیرامون کوش آداسی و کشور ترکیه، به بخش های مختلف سایت مراجعه کنید و از مقاله های مرتبط دیدن کنید. از لیست تورهای ما، تور مورد علاقه خود را در بین تورهای متنوع سایت انتخاب کرده و از تعطیلات تابستانی خود لذت ببرید. امیدواریم تعطیلات خوشی را پیش رو داشته باشید.
 
بالا