برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور گرجستان بهار 96
گرجستان کشوری است پهناور که رشته کوه هایی را در شمال خود جای داده است. درست است که گرجستان از شمال با کشور سرد روسیه همسایه است اما کوه های شمالی گرجستان مانند دیواری بلند و محکم از ورود بادهای سرد سیبری به داخل گرجستان جلوگیری می نمایند. شاید از گرجستان در ذهن شما هیچ تصویر خاصی نقش نبسته باشد اما اگر یک بار تور گرجستان بهار 96 را انتخاب کنید و با بالا رفتن از کوه های قفقاز و تماشای طبیعت بکر و دست نخورده آن لذت ببرید و همچنین با مردم خونگرم و مهربان گرجستان هم کلام شوید، حتما به فکر انتخاب مجدد تور گرجستان خواهید افتاد. به علت اینکه گرجستان دومین کشوری است که دین مسیحیت را به رسمیت قبول کرده است، در هر محله و منطقه ای، میتوانید کلیسا های زیبایی را ببینید و به بازدید آن ها بروید. یکی از این کلیسا های زیبا که در فاصله کمی از قله کازبکی قرار گرفته، کلیسای گرجتی ترینیتی است که فضای بسیار دنجی دارد و میتوانید در صورت علاقمند بودن به پیاده روی کوهستانی، پیاده مسیر را طی کنید تا به این کلیسای دیدنی برسید. و یا با ماشین در حدود یک ربع به مقصد خواهید رسید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور گرجستان بهار 96



شهر ساحلی باتومی در غرب گرجستان و در همسایگی با دریای سیاه قرار گرفته است. باتومی یک چشم انداز بسیار زیبا به دریای سیاه دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب مینماید. از جاذبه های گردشگری باتومی در گرجستان میتوان به منطقه قدیمی باتومی، بلوار باتومی با طول هفت کیلومتر و دارا بودن امکاناتی نظیر خانه های سنتی ییلاقی، نیمکت هایی برای استراحت، کافه و رستوران های متعدد و همچنین طبیعت بکر آن که توسط انسان به وجود آمده، در نوع خودش بینظیر است، مجسمه عشق باتومی، باغ گیاه شناسی باتومی، پارک دلفین، میدان پیازا و جاذبه های دیگر آن، اشاره داشت.

از جاذبه های گرجستان میتوان به سواحل بسیار زیبا، معماری و آثار باستانی، جشن های گرجستان، شهر تفلیس که در خود بسیاری از جاذبه ها را جای داده است، شهر سنگی اوپلیستیخه، مراکز خرید با قیمت هایی بسیار مناسب، باغ گیاه شناسی باتومی، کوه مقدس تفلیس، موزه های جذاب تفلیس، حمام های سولفور و بسیاری دیگر از مناطق گردشگری آن اشاره کرد.

در فصل بهار ممکن است آژانس های مسافرتی به علت اینکه عده زیادی از هم وطنان از تعطیلات نوروز استفاده کرده و به مناطق مختلف سفر کرده و برگشته اند، برای جذب دوباره مسافران، اقدام به برگزاری تور ارزان گرجستان نمایند. اگر خواهان استفاده از تور گرجستان بهار 96 و همچنین مطلع شدن از قیمت تور گرجستان هستید به سایت نت تورز مراجعه نمائید. اگر تور گرجستان از تهران را انتخاب نموده اید، میتوانید از طریق سایت نت تورز به تهیه تور گرجستان بهار 96 اقدام فرمائید و توجه داشته باشید تور گرجستان از شهر های دیگر ایران نیز در نت تورز میسر می باشد و فقط کافی است از امکان جستجوی تورهای سایت نت تورز استفاده نمائید تا از شرایط هریک مطلع شوید ما برای شما عزیزان سفر خوب و خوشی را آرزومندیم.



تور گرجستان از تهران | تور گرجستان از مشهد | تور گرجستان از اصفهان | تور گرجستان از شیراز
 

badsagroup

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
سن
36
محل سکونت
tehran
واقعا گرجستان کشور قشنگیه.من چند بار رفتم .اگر خدا قبول کنه دوباره میخوام برم.اگر شما هم تشریف میبرید کشور گرجستان حتما از شهر تفلیس و باتومی دیدن کنید واقعا جاهای دیدنی و قشنگی داره.
 
بالا