برگزیده های پرشین تولز

توسعه دهندگان اپ و دستیار هوشمند گوگل

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
Google-Assistant-send-to-phone-800x419.png

به نقل از سایت سئو :

گوگل به تازگی به روزرسانی ها و بهبودهایی را به منظور کمک به اپ های ساخته شده توسط کاربران ارائه کرد تا هم کاربردی تر شوند و هم برای دیگر کاربران به آسانی در دسترس قرار گیرند. هم چنین توانایی ها و قابلیت های جدید برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است.

توسعه دهندگان می توانند اپ های دستیاری هوشمند را به زبان های اسپانیولی ، پرتقالی و هندی انگلیسی ایجاد کنند. این امکان ایجاد شده که در بریتانیا قابلیت های تراکنشی (خرید و رزرو) انجام شود.

برای دایرکتوری های اپ ، بخش های جدیدی ایجاد شده است. (1_ what’s new و 2_ what’s trending)

هم چنین قابلیت تکمیل کننده خودکار برای کمک و پیشنهاد اپ ها به کاربران ارائه شده است.

دایرکتوری اپ تقریبا پنهان است و درصد کمی از کاربران از وجود آن مطلع هستند. گوگل در دایرکتوری زیردسته هایی برای اپ ها ایجاد کرده که ویژه تر شده اند. به طور مثال مورد های " سفارش غذا " و " مشاهده منو " در دسته خوراک و نوشیدنی ایجاد شده است.

گاهی اوقات ممکن است کاربران بدون این که نام اپ و برنامه شما را بدانند از اپ شما استفاده کنند. این مورد زمانی است که کاربر فرمانی را به دستیار هوشمند گوگل صادر می کند و آن مشابه فعالیتی است که اپ شما ارائه می دهد و یا در هر حالتی که اپ و برنامه شما بتواند نیاز و خواسته کاربر را برطرف کند که به این حالت " Implicit invocation " گفته می شود.

جنبه و دیدگاهی سئو محور (بهینه سازی صوتی) در این سناریو یعنی درک و شناخت اپ شما توسط گوگل وجود دارد.

کاربران می توانند فعالیتی را در گوگل هوم آغاز کنند و آن را در گوشی هوشمند خود تکمیل کنند.
 
بالا