برگزیده های پرشین تولز

تولید دستمال کاغذی و رضایت مشتریان

matinkala

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
37
مقدمه

تولید دستمال کاغذی های ساده معمولا به صورت جعبه ای و جیبی برای تمیز کردن و خشک کردن رطوبت و عفونت‌های مختلف می‌‌باشد. این وسیله بهداشتی انواع مختلفی مانند دستمال کاغذی ساده برای دست و صورت، دستمال توالت، حوله های کاغذی و … به مشتریان خود عرضه می‌کند. دستمال کاغذی معمولی که بیشترین استفاده را برای منزل و نیازهای شخصی دارد، بسیار سبک بوده و جزء لوازم بهداشتی یکبار مصرف محسوب می‌شود. در بعضی از این دستمال کاغذی ها از وسایل نرم کننده و عطرهای مختلف برای جلب رضایت مشتریان استفاده می‌شود.



تولید دستمال کاغذی


با توجه به تنوع دستمال کاغذی ها و سلیقه های مختلف مشتریان، طراحی و تولید دستمال کاغذی در اندازه و شکل های مختلف، یک مزیت رقابتی در بازار محسوب می‌شود که باید توسط بیشتر صنایع تولیدکننده مدنظر قرار بگیرد. آمریکا و آلمان را می‌توان آغازگر این صنعت دانست. تولید میلیاردی توسط این دو کشور موجب شهرت برندهای مختلف، افزایش تولید در کشورهای دیگر و گسترش استفاده از دستمال کاغذی و توجه بیشتر به مسأله سلامت و بهداشت عمومی شد.







ویژگی‌های یک دستمال کاغذی خوب
قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و توزیع آسان از جمله مزیت های یک دستمال کاغذی خوب است که باید توسط مصرف کنندگان در نظر گرفته شود. کارخانه های تولید دستمال کاغذی باید فناوری و خلاقیت را در تولید لحاظ کرده و با قابلیت جذب سریع، قابلیت دسترسی آسان و قیمت مناسب محصول ترکیب کنند تا بتوانند در این بازار رقابتی به ارتقای کسب و کار خود بپردازند.



رضایت مندی مشتری
تولید کنندگان و فروشنده ها نیز مواردی مانند قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و توزیع آسان را در نظر میگیرند و با تمرکز بر نیاز مشتری و تنوع در تولید دستمال کاغذی رضایتمندی مشتری را افزایش می‌دهند. مردم برای سلامتی خود هزینه می‌ کنند و بنابراین کسب رضایت مشتری و تأمین سلامت جامعه هدف اصلی بیشتر تولیدکنندگان دستمال کاغذی بوده و رسیدن به این هدف جز با اعتمادسازی و ارائه محصولات با کیفیت محقق نخواهد شد.



استفاده گسترده از دستمال کاغذی و اهمیت کیفیت
دستمال کاغذی نسبت به دیگر انواع وسایل بهداشتی تولید و توزیع بیشتری داشته و محصولات خلاقانه بیشتری را با توجه به سلیقه های مختلف مردم به بازار عرضه می‌کند. و این نشان دهنده اهمیت سلامتی و بهداشت فردی در جامعه است. دستمال کاغذی ها در همه جا به مصرف می رسند، استفاده در اتاق های مختلف در منزل، مراسم و جشن های گوناگون، وسایل شخصی، مکان های عمومی به صورت دستمال کاغذی‌های جعبه ای، حوله‌، دستمال معمولی و جیبی، دستمال توالت و …

علاوه بر ویژگی های کلی گفته شده، مسأله ی کیفیت دستمال کاغذی بسیار حیاتی است و تولید دستمال کاغذی بیشتر به هر قیمتی و با هر کیفیتی نمی تواند هدف سودمندی باشد، کیفیت دستمال کاغذی یکی از مهمترین ویژگی های صنایع تولیدکننده است که باعث افزایش مشتریان و تأمین رضایت خریداران می شود که هدف نهایی همه تولیدکنندگان معتبر دستمال کاغذی در سطح کشور می‌باشد.
 
Last edited:
بالا