برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های گردشگری تور آلانیا درتابستان 96

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
جاذبه های گردشگری تور آلانیا درتابستان 96
در مقاله معرفی شهر آلانیا در تور تابستان 96 با این شهر بسیار زیبای آشنا شدیم. همانطور که گفته شد این شهر با جاذبه های گردشگری خود ، یکی از قطب های گردشگری در کشور ترکیه محسوب می شود . قلعه آلانیا ، برج سرخ ، غار داملاتاش ، پارک آبی واتر پلنت ، غواصی و دلفیناریوم از جمله جاذبه های گردشگری هستند که در تور آلانیا تابستان 96 می توانید از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید . برای اطلاع از قیمت تور آلانیا تابستان 96 میتوانید از قسمت تور های تابستان 96 در منو سایت استفاده کنید و بهترین تور را برای خود انتخاب کنید . این نکته را با خاطر داشته باشید که با انتخاب تور ارزان آلانیا میتوانید در هزینه های مسافرت خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید. تور ارزان آلانیا از جمله تور های محبوب پر طرفدار در ایران است .

-____________.jpg




قلعه آلانیا
قلعه آلانیا تنها قلعه باقیمانده از دوران سلجوقی است که اطراف آن دیواری به طول 6.5 کیلومتر کشیده شده است . قلعه آلانیا چندید دروازه دارد که دروازه اصلی دارای نقاشی ها و نقش و نگار های بسیار زیبایی است و امروزه به عنوان موزه هوای آزاد از آن استفاده می شود . در قلعه آلانیا میتوانید از کلیسای آیا یورگی، مسجد سلطان سلیمان قانونی، آرامگاه سلطان آکشابه، حمام سلجوقی، اماکن باستانی، آرامگاه سیتی زینب، کاخ سلطان علاء الدین، آب انبارهای کوچک و بزرگ، فانوس دریایی و زندان دیدن کنید .

2.jpg




برج سرخ
برج سرخ دارای بنایی شش ضلعی است که به عنوان نماد 13 شهر شناخته می شود . در زمان سلطان سلجوقی علاء الدین عملیات ساخت این برج شروع و درسال 1226 به اتمام رسید . این برج به دلیل رنگ های آجری که در قسمت پایین آن استفاده شده است برج سرخ نام گرفت . این برج برای محافظت از بندر و و کارخانه کشتی سازی ساخته شده است .

-______.jpg


غار داملاتاش

غار داملاتاش در سال 1948 کشف شد . زمانی که کارگران برای ساخت بندر آلانیا یک دینامیت را منفجر کردند به وجود این غار پی بردند . محققان مدت زمان تشکیل این غار را بین 10 تا 15 هزار سال تخمین زده اند . طبق تحقیقاتی که پژوهشگران انجام داده اند گاز های رادیو اکتیو موجود در غار داملاتاش میتواند در بهبود بیماری آسم تاثیر مثبتی داشته باشد .

-________________.jpg


پارک آبی واتر پلنت

فاصله پارک آبی واتر پلنت با شهر آلانیا 30 کیلومتر است . میتوان این پارک آبی را به عنوان یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین مناطق تفریحی تور آلانیا دانست . در ماه های تیر ، مرداد و شهریور آب هوای آلانیا برای استفاده از امکانات هیجان انگیز این پارک آبی بسیار مطلوب است . در این پارک انواع سرسره ها و استخرها با منظره دیدنی از دریای خروشان وجود دارد.

______.jpg




غواصی و دلفیناریوم
یکی از محبوب ترین فعالیت ها در تور آلانیا تابستان 96 غواصی در زیر آب های زلال و درخشان آلانیا است . آب و هوای بسیار خوب و داشتن اقلیم فوق العاده، خورشید درخشان و ساحل تمیز و زلال، سبب این توجه خاص به غواصی در آلانیا شده است . علاوه بر غواصی در 18 کیلومتری شهر آلانیا دلفیناریوم بسیار زیبایی احداث شده است . شنا کردن با دلفین ها، گرفتن عکس و خوردن یک غذای سبک در یک کافه را می توانید در این محل تجربه کنید .

1.jpg


-__________-____.jpg
 
بالا