برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های گردشگری پراگ (بخش دوم)

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
جاذبه های گردشگری پراگ (بخش دوم)
سفر به شهر پراگ با جاذبه های بسیاری که دارد میتواند برای گردشگران تور پراگ بسیار سرگرم کننده و لذت بخش باشد . دیدنی های این تور آنقدر زیاد و متنوع هستند که برای بازدید از همه آنها به زمانی بیشتر از 10 روز نیاز دارید . جاذبه های تاریخی ، طبیعی ،سرگرمی های متنوع و مناظر بسیار زیبای شهر پراگ دلایل اصلی انتخاب این شهر برای گردشگران است . البته بازدید و استفاده از این همه جاذبه گردشگری ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد اما با استفاده از تور ارزان پراگ و ثبت تور لحظه آخری پراگ و کمی مدیریت در زمان و هزینه ها میتوانید به راحتی از دیدنی های اصلی شهر پراگ بازدید کنید . در مقاله جاذبه های گردشگری پراگ ( بخش اول ) با چند مورد از این جاذبه های دیدنی آشنا شدید . در این مقاله به بررسی چند مورد دیگر میپردازیم . با ما همراه باشید .

1%285%29.jpg




تالار شهرداری
این ساختمان را میتوان زیبا ترین بنای شهر پراگ دانست . طراحی منحصر به فرد نمای داخلی که به سبک نو انجام شده است و سردر بیضی شکل تالار شهرداری از ویژگی های برجسته این ساختمان به شمار می آید . ساخت این بنا درسال 1906 شروع و شش سال بعد یعنی در سال 1912 به پایان رسید . در طبقات بالایی چند سالن موسیقی و اپرا ساخته شده است. یکی از این سالن ها سالن Smetana ، بزرگترین تالار کنسرت موسیقی پراگ است .

2%284%29.jpg




ساعت نجومی
ساعت نجومی نوعی ساعت است که علاوه بر زمان دقیق ، اطلاعات نجومی را نیز به نمایش می گذارد . این ساعت بالای ساختمان شهرداری در بخش شهر قدیم نصب شده است و یکی از پر طرفدار ترین جذبه های گردشگری تور پراگ به شمار می آید . ساعت مکانیکی و صفحه نجومی در سال 1410 نصب شد و درسال 1490 صفحه سال نما را به آن اضافه کردند .

3%285%29.jpg




گالری شهر پراگ
در شهر پراگ نمایشگاهی از آثار هنری مدرن جمهوری چک وجود دارد. این نمایشگاه در نقاط مختلف شهر دارای شعب مختلفی است که بیشتر آنها در منطقه قدیم شهر هستند . ساختمان اصلی این نماشگاه House of Golden Ring نام دارد . این ساختمان به سبک قرون وسطی طراحی شده است . در ساختمان اصلی که در میدان شهر قدیم واقع شده است آثار هنری قرن بیستم چک را میتوانید مشاهده کنید .

4%284%29.jpg


برای اطلاع از قیمت تور پراگ میتوانید از طریق منو سایت نت تورز ، تور های ارائه شده را مشاهده کنید و بهترین تور را برای خود به ثبت برسانید. تیم نت تورز سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.
 
بالا