برگزیده های پرشین تولز

جاذبه های گردشگری پراگ ( بخش سوم )

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
جاذبه های گردشگری پراگ ( بخش سوم )
جاذبه های تاریخی نقش بسیار مهمی در صنعت گردشگری پراگ دارد . یکی از درآمد های اصلی صنعت گردشگری پراگ بازدید گردشگران از اماکن تاریخی این شهر است . در تور پراگ میتوانید از آثار تاریخی بسیاری که در موزه کمونیسم و موزه ملی چک نگهداری می شوند بازدید کنید و با تاریخ و فرهنگ جمهوری چک بیشتر آشنا شوید. در بخش سوم از جاذبه های گردشگری پراگ به بررسی جاذبه های طبیعی و تاریخی از جمله تپه و پارک پترین ، موزه کمونیسم ، موزه ملی چک و باغ وحش پراگ می پردازیم که در تور ارزان پراگ میتوانید با هزینه بسیار مناسبی از آن ها بازدید کنید .

1%283%29.jpg




تپه و پارک پترین
یکی از بزرگترین فضا های سبز پراگ تپه پترین است . این فضای سبز حدودا 130 متر از سواحل رود ولتا بالا تر میباشد و با داشتن هوای بسیار مطبوع ، مناظر دلنشین و مسیر های پیاده روی زیبا برای گردش و تفریح بسیا مناسب است . برای رفتن به بالای این تپه علاوه بر مسیر های پیاده روی میتوانید از قطار کابلی یا همان فونیکولار استفاده کنید . پارک پترین از جمله جاذبه های طبیعی تور پراگ است که علاقه مندان زیادی نیز دارد .

2%282%29.jpg




موزه کمونیسم
موزه کمونیسم یک بنای تاریخی مربوط به قرن هجدهم است که در اطراف آن میتوانید به رستوران مک دونالد رفته و حتی کازینو هم بازی کنید . در این موزه فساد حاکم بر مردم در دوران حکومیت کمونیسم در معرض دید گردشگران قرار داده شده است .

3%283%29.jpg




موزه ملی چک
موزه ملی چک به منظور پایه گذاری ، آماده سازی و و به نمایش گذاشتن آثاری تاریخی و علمی در سال 1818 ساخته شد . زمانی که رومانتیسم در بین مردم محبوبیت بسیار پیدا کرد، این موزه به عنوان مرکزی برای نشان دادن هویت ملی مردم چک در نظر گرفته شد . این مجموعه در سال 1949 به بخش دولتی واگذار شد و از سال 1964 به پنج بخش مختلف تقسیم بندی شده است . این پنج بخش شامل موزه‌ علوم طبیعی، موزه‌ تاریخ، موزه‌ فرهنگ‌های آمریکا، آفریقا و آسیا، کتابخانه‌ موزه‌ ملی ودفتر مرکزی موزه‌شناسی است . در این موزه بسیار عظیم میتوانید بیش از چهار ده میلیون اثر تاریخی و فرهنگی را در تمام زیر مجموعه ها در ده ها ساختمان مشاده کنید .

4%283%29.jpg




باغ وحش پراگ
از دیگر جاذبه های گردشگری تور پراگ میتوان به باغ وحش پراگ اشاره کرد . این باغ وحش در سال 1931 افتتاح شد و در رده بندی باغ وحش های دنیا رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است . این باغ وحش 45 هکتاری در شمال شهر پراگ در منطقه تروجا قرار دارد . در باغ وحش پراگ میتوانید 670 گونه حیوانی از سراسر دنیا را مشاهد کنید .

5%281%29.jpg


در صورتی که قصد سفر به شهر پراگ را دارید ، میتوانید در منو سایت نت تورز از قیمت تور پراگ و ارائه تور لحظه آخری پراگ مطلع شوید و بهترین تور را برای خود و خانواده انتخاب کنید .
 
بالا