برگزیده های پرشین تولز

net-tours-2017

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
30
جاذبه های گردشگری پرتغال
پرتغال در رو به روی ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. به دلیل وجود مناطق ساحلی و کاخ های جذاب موجود در آن و همچنین وجود اماکن تاریخی و باغ های زیبایش، مرکز توجه توریست ها قرار گرفته است. لذا شما میتوانید با دیدن از این کشور یک خاطره ی خوب برای خود بسازید. با نت تور همراه باشید تا بخشی از جاذبه های پرتغال را با هم مرور کنیم.


سریز

زیباترین جاذبه ی توریستی پرتغال که ساخته ی دست انسان است، در دل یکی از دریاچه های آرام و زیبای این کشور قرار دارد و طراحی یک سریز میباشد. یکی از بهترین مکان های دیدنی این کشور همین ساخته است که در پارک ملی Estrela da Estrela احداث شده است. طبق گفته مردم، این سریز حسی عرفانی منتقل میکند. اندازه دهانه دریاچه 4.6 متر میباشد در محیطی به اندازه ی 48 متر واقع شده است. در تور پرتغال بازدید از این مکان دیدنی را فراموش نکنید.

%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B2.jpg




صومعه آلکوباکا
در مرکز پرتغال صومعه ای واقع شده که میتوانید با تور پرتغال از آن دیدن کنید. این صومعه، یک صومعه ی کاتولیک رومی است. این مرکز به سال 1153 به دستور اولین پادشاه این کشور به نام افونسو هنریکس تاسیس شد. این صومعه و همچنین کلیسا جزو اولین ساختمان های گوتیک در این کشور بودند. صومعه ی آلکوباکا اولین بنای احداثی با معماری گوتیک در دنیاست و این دلیلی بر مهم بودن آن در قرون وسطی است.

%D8%B5%D9%88%D9%85%D8%B9%D9%87%20%D8%A2%D9%84%DA%A9%D9%88%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%A7.jpg




لیسبون
لیسبون بزرگ ترین شهر پرتغال است که به عنوان پایتخت این کشور نیز محسوب میشود. همچنین این شهر بیشترین ثروت کشور پرتغال را از آن خود کرده است. مساحت پارک ها و فضاهای سبز این شهر قریب به 10 کیلومتر مربع میباشد که این مقدار در کل قاره ی اروپا کم نظیر است. از مناطق برجسته این شهر میتوان مواردی همچون خیابان آگوستا، گیر دو اورینتس، قلعه سنت جورج، عمارت بلم، قطار برقی بندی و بایروو آلتو را برشمرد. این شهر در امتداد رود تاگوس قرار گرفته و آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. اگر قصد سفر به این منطقه زیبا را در تعطیلات تابستانی خود دارید، فراموش نکنید که سوار ترامواهای قدیمی شوید تا بتوانید از بین باغ ها، محل های قدیمی و جاذبه های جذاب و اصلی لیسبون عبور کنید.

%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%A8%D9%88%D9%86.jpg




سینترا
یک شهرک در کشور پرتغال که در ناحیه ی لیسبون واقع شده، که در دامنه های کوه سینترا قرار گرفته است. تپه های سرسبزی در این نقطه قرار دارد و ویلا ها و هم چنین کاخ های زیادی در این منطقه واقع شده اند. این منطقه یکی از مناطق جذب توریست میباشد و توریست ها و گردشگران توجه بسیاری به این شهرک دارند، لذا با این تور میتوانید از تفریحات خود لذت ببرید و همچنین مکان مناسبی برای عکاسی است چرا که منظره ی زیبایی دارد و برای عکاسان بسیار جذاب و لذتبخش است.

%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7.JPG




کاخ ملی پنا
این قلعه به قدری بلندی دارد که از شهر لیسبون نیز قابل مشاهده است. همچنین در قرون وسطی از آن به عنوان کلیسا بهره میبردند. ولی در حال حاضر در این مکان زیبا، مناسبات دولتی برپا میشود. دو نمونه دیگر از قلعه های جذاب که میتوان از ان ها نام برد، میتوانیم به قلعه اوبیدوس قلعه سائو خورخه اشاره داشته باشیم که بازدید از آن ها در تور پرتغال بسیار جذاب خواهد بود.
 
بالا