برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین اخبار مربوط به بسکتبال لیگ آمريکا NBA (( فینال غرب و شرق 2020 ))

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
لیپرز ناکام بود؛ لیکرز انتظار ناگتس را می کشد
دنور و بازگشت رویایی برای صعود به فینال


1600245566291.png

لس آنجلس لیکرز با داشتن ستاره ای همچون لبرون جیمز چند روزی است در فینال کنفرانس غرب NBA انتظار حریف خود را می کشد؛ حریفی که در نهایت با برگزاری هفتمین دوئل بین تیم های لس آنجلس کلیپرز و دنور ناگتس مشخص شد.


دنور که تا چند روز قبل سری نیمه نهایی را 3-1 از کلیپرز عقب افتاده بود و کسی فکرش را نمی کرد که بتواند به فینال برسد، در یک بازگشت رویایی سه پیروزی متوالی کسب کرد. آن ها بامداد امروز در بازی هفتم و سرنوشت ساز نیمه نهایی کنفرانس غرب برابر کلیپرز به میدان رفتند و با نتیجه 104 بر 89 به پیروزی رسیدند تا صعود شیرینی را به فینال تجربه کنند.

کلیپرز که در رویای صعود به فینال کنفرانس غرب قرار داشت و تا آستانه آن هم پیش رفت، اسیر انگیزه بازیکنان دنور ناگتس برای رقم زدن یک بازگشت بزرگ شد.

01527618.jpg


ستاره های دنور در این بازی برای پیروزی همه کار کردند. نیکولا یوکیچ با ثبت آمار 16 امتیاز، 22 ریباند و 13 پاس منجر به گل تریپل دبل کرد، اما شاید تاثیرگذارتر از او جمال موری بود که توانست 40 امتیاز برای دنور کسب کند.

جالب اینکه دنور در دور قبلی هم توانسته بود سری 3-1 باخته را با یک بازگشت باورنکردنی 4-3 به سود خود رقم بزند و به نیمه نهایی برسد. حالا دنور تنها تیم تاریخ است که در پلی آف یک فصل دوبار‌ سری که 3-1 عقب افتاده بود را با پیروزی به پایان می رساند.


لس آنجلس لیکرز حالا انتظار این تیم غیرقابل پیش بینی را در فینال کنفرانس غرب NBA می کشد.

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
بهترین بازیکن سال قبل NBA در مسیر جدایی

01526673.jpg


ستاره یونانی تیم میلواکی باکس بعد از ناکامی تیمش در رسیدن به فینال با اقدامی عجیب در اینستاگرام به شایعات جدایی‌اش دامن زد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که تیم میلواکی باکس در سری نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA مقابل میامی هیت با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.


آخرین شکست در حالی برای باکس رقم خورد که "یانیس آنته‌توکومپو" به دلیل آسیب دیدگی پا نتوانست در این دیدار مهم تیمش را همراهی کند. یانیس اما در پایان آن بازی عنوان کرد جایی نمی‌رود و فصل آینده هم در میلواکی خواهد ماند. با این حال از روز گذشته آنفالو کردن هم‌تیمی‌ها و حساب کاربری تیم میلواکی از سوی این ستاره یونانی باعث شد شایعه جدایی او قوت بگیرد..


یانیس MVP فصل پیش NBA محسوب می‌شود و پیش از این هم برخی رسانه‌ها از جدایی او در صورت نرسیدن باکس به فینال کنفرانس شرق خبر داده بودند.


البته برخی این حرکت ابرستاره یونانی باکس را نوعی ترفند تجاری می‌دانند، اما حالا هواداران میلواکی بیش از پیش نگران جدایی آنته‌توکومپو شده‌اند.​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
لیکرز بعد از 10 سال به فینال رسید

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز با شکست هیوستون بعد از 10 سال به فینال کنفرانس غرب رسید.

01526607.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های نیمه نهایی کنفرانس غرب تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز بامداد امروز موفق شد چهارمین پیروزی خود را با حساب 119 بر 96 از پیش رو بردارد. لیکرز با این نتیجه پس از 10 سال به فینال کنفرانس غرب صعود کرد.


در این بازی لبران جیمز با 29 امتیاز، 11 ریباند و 7 پاس منجر به گل بهترین بازیکن لیکرز و میدان بود. در سوی دیگر میدان جیمز هاردن با 30 امتیاز، پرامتیازترین بازیکن میدان بود.


لیکرز در فینال باید به مصاف برنده کلیپرز و دنور ناگتز برود.

فینال کنفرانس شرق را هم میامی هیت و بوستون سلتیکس برگزار خواهند کرد.​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
بسکتبال NBA | از رکوردهای تاریخی یوکیچ و ماری تا شکستی که قسمت تاریک کارنامه داک ریورز را تاریک تر کرد


نگاهی داریم به آماری که از بازی هفتم سری لس آنجلس کلیپرز و دنور ناگتس به ثبت رسید.
نیمه نهایی کنفرانس غرب با پیروزی تاریخی دنور ناگتس برابر لس آنجلس کلیپرز به پایان رسید و آمار جالبی از این بازی به دست آمد.
به گزارش طرفداری، دنور ناگتس با شکست لس آنجلس کلیپرز در بازی هفتم نیمه نهایی کنفرانس غرب، بعد از 11 سال به فینال این کنفرانس رسید. در ادامه نگاهی داریم به آمار ثبت شده در این بازی و در این سری.
  • جمال مارى در بازى هفتم 40 امتياز كسب كرد، اين در حالى است كه كواى لنرد و پال جرج روى هم تنها 24 امتياز كسب كردند (روى هم 0 امتياز در كوارتر چهارم).
  • دنور ناگتس به اولين تيم تاريخ NBA تبديل شد كه در پلى آف يک فصل، 2 بار از شكست 3-1 برمى گردد و پيروز مى شود.
  • نيكولا يوكيچ تنها بازيكن تاريخ NBA است كه در بازى هفتم پلى آف موفق به ثبت تريپل دبل با كسب حداقل 20 ريباند مى شود. او همچنين تا به حال 2 بار در بازى هاى 7 موفق به ثبت تريپل دبل شده كه هيچ بازيكنى بيشتر از اين تعداد در كارنامه اش ندارد.
  • تمام سرى هاى پلى آفى كه جمال مارى و نيكولا يوكيچ در آن حضور داشتند، به بازى هفتم كشيده شده است؛ 3 پيروزى و 1 شكست، حاصل كار دنور ناگتس در اين بازى ها بوده كه توسط تيم مايک ملون به دست آمده است.
  • دنور ناگتس بعد از 11 سال به فینال کنفرانس غرب رسید. آخرین بار این تیم در سال 2009 به فینال کنفرانس رسیده بود که اتفاقا آن سال هم مقابل لس آنجلس لیکرز قرار گرفتند. لیکرز با شکست 2-4 ناگتس به فینال رسید و آنجا نیز 1-4 اورلاندو مجیک را شکست داد و به قهرمانی رسید.
فینال کنفرانس غرب سال 2009
فینال کنفرانس غرب سال 2009
داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز با این شکست، نقطه تاریک دیگری در کارنامه اش به وجود آمد.
  • ریورز تا به امروز 6 سری پلی آف که تیم هایش در آن جلو بوده اند را از دست داده است.
  • تیم های او تا به حال 3 بار برتری 1-3 در یک سری را از دست داده و حذف شده اند که یک رکورد است: سال 2003 به همراه اورلاندو مجيک و سال هاى 2015 و 2020 به همراه لس آنجلس كليپرز.
  • ریورز به عنوان بازیکن و مربی تا به حال 14 بار کارش به بازی هفتم کشیده شده که در 8 بازی شکست خورده است. هیچ کسی در تاریخ NBA به این اندازه در بازی های هفتم ناکام نبوده است.
  • لس آنجلس كليپرز تحت هدايت ريورز 6 بار فرصت رسيدن به فينال كنفرانس غرب را داشته كه تمام 6 بازى را شكست خورده است.
  • لس آنجلس کلیپرز در طول 50 سال فعالیت خود در NBA هیچگاه به فینال کنفرانس نرسیده است. این تیم تا به حال 8 بار این فرصت را داشته تا کار را تمام کند و به فینال کنفرانس برسد ولی تمام 8 بار را شکست خورده است. کلیپرز قدیمی ترین فرنچایز NBA است که تا به امروز به فینال کنفرانس نرسیده است.
داک ریورز
داک ریورز​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
بسکتبال NBA | مایک دی انتونی قرارداد خود با هیوستون راکتس را تمدید نخواهد کرد / رسمی

دوران مایک دی انتونی در هیوستون راکتس به پایان رسید و فیلادلفیا سونی سیکسرز به عنوان مقصد احتمالی این مربی معرفی شده است.

راه مایک دی انتونی و هیوستون راکتس حالا دیگر رسما از یکدیگر جدا شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، مایک دی انتونی، مربی هیوستون راکتس به مدیران این فرنچایز اطلاع داده که به یک مربی فری ایجنت تبدیل خاواهد شد و فصل بعد به این تیم بازنخواهد گشت. با حذف هیوستون راکتس برابر لس آنجلس لیکرز در روز یکشنبه، قرارداد دی انتونی با فرنچایز به پایان رسید و پیش از آغاز فصل جاری نیز این مربی از فعال کردن بند تمدید قرارداد امتناع کرده بود. از دی انتونی به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری فیلادلفیا سونی سیکسرز نام برده می شود. همچنین مارک استاین، از جف ون گاندی به عنوان جانشین احتمالی دی انتونی در راکتس صحبت کرده است.​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
تیم‌های منتخب NBA معرفی شدند

01527906.jpg


فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با قرار گرفتن در تیم منتخب NBA رکورد دیگری از خود به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، اسامی بازیکنان تیم‌های منتخب NBA را در فصل 2020 اعلام کرد که در آن لبران جیمز و یانیس آنتوکنمپو با حداکثر آرا در صدر هستند.


لبران جیمز که یکی از نامزدهای کسب باارزش‌ترین بازیکن لیگ فصل جاری هم هست با قرار گرفتن در لیست تیم منتخب لیگ برای شانزدهمین بار، نام خود را در تاریخ NBA به ثبت رساند. او 13 بار در تیم نخست لیگ عضویت داشته که یک رکورد در تاریخ لیگ به حساب می‌آید.



بازیکنان بزرگی مثل تیم دانکن، کریم عبدالجبار و کوبی برایانت، 15 بار در تیم منتخب لیگ قرار گرفته‌اند.


لوکا دونچیچ، لبران جیمز، کوین دورانت، تیم دانکن، ریک بری و مکس زوسلوفسکی تنها بازیکنان NBA هستند که در 21 سالگی به این افتخار نایل شده‌اند.


اسامی بازیکنان تیم نخست لیگ NBA به شرح زیر است:

لبران جیمز، لیکرز
یانیس آنتتوکنمپو، میلواکی
جیمز هاردن، هیوستون
آنتونی دیویس، لیکرز
لوکا دونچیچ، دالاس



اسامی بازیکنان تیم دوم لیگ NBA به شرح زیر است:

کوای لنارد، کلیپرز
نیکولا یوکیچ،‌ دنور
دیمین لیلارد، پورتلند
کریس پل، اوکلاهماسیتی
پاسکال سیاکام، تورونتو



اسامی بازیکنان تیم سوم لیگ NBA به شرح زیر است:

جیسون تاتوم، بوستون
جیمی باتلر، میامی
رودی گوبرت، یوتا
بن سیمونز، فیلادلفیا
راسل وستبروک، هیوستون
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
بهترین بلاک تاریخ پلی‌آف NBA (عکس)

بلاک فوق العاده بازیکن تیم میامی هیت در لحظات پایانی اولین بازی از فینال کنفرانس شرق از نگاه برخی به عنوان برترین حرکت دفاعی تاریخ لقب گرفته است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، بامداد امروز سری فینال کنفرانس شرق NBA با رویارویی دو تیم میامی‌ هیت و بوستون سلتیکس استارت خورد؛ جایی که تا آخرین لحظات هم رقابت برابر پیش می‌رفت.


در حالی که فقط 5 ثانیه تا پایان باقی مانده بود، "جیسون تیتم‌" بازیکن بوستون با یک حرکت انفرادی نزدیک سبد میامی شد و قصد داشت بازی را با یک پرتاب دو امتیازی به تساوی در عدد 116 برساند.


با اینکه همه چیز برای تساوی در آخرین لحظات آماده به نظر می‌رسید، ناگهان "بم آدبایو" از راه رسید و با پرشی بلند مقابل اسلم دانک ناتمام بازیکن بوستون که شدت زیادی هم داشت، مقاومت کرد.


این بلاک تماشایی توپ را از آن بازیکنان میامی کرد تا آن ها بتوانند در ادامه یک امتیاز هم روی پرتاب پنالتی بگیرند و 117 بر 114 برنده بازی اول فینال کنفرانس شرق شوند.


مجیک جانسون، اسطوره بسکتبالNBA پس از بازی گفت این بهترین بلاکی بود که در تاریخ پلی‌آف دیده تا ارزش های حرکت فوق العاده آدبایو بیش از قبل نمایان شود.


01527736.jpg


01527735.jpg
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
بسکتبال NBA | تیم های منتخب فصل 2019/20 مشخص شدند / رکوردشکنی لبران جیمز


سه تیم منتخب فصل 2019/20 را معرفی کرد که نگاهی داریم به این تیم ها.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی لیگ NBA، تیم های منتخب فصل معرفی شدند.

تیم اول منتخب فصل 2019/20:
  • جيمز هاردن (هیوستون راکتس)​
  • لوكا دانچيچ (دالاس موریکس)​
  • لبران جيمز (لس آنجلس لیکرز)​
  • يانيس آنته توكومپو (میلواکی باکس)​
  • انتونى ديويس (لس آنجلس لیکرز)​
لبران جیمز و یانیس آنته توکومپو با تمام آرای ممکن به تیم نخست رسیدند.

تیم اول منتخب فصل 2019/20:
تیم اول منتخب فصل 2019/20
تیم دوم منتخب فصل 2019/20:
  • کریس پال (اوکلاهاما سیتی تاندر)​
  • دیمین لیلرد (پورتلند تریل بلیزرز)​
  • کوای لنرد (لس آنجلس کلیپرز)​
  • پاسکال سیاکام (تورنتو رپترز)​
  • نیکولا یوکیچ (دنور ناگتس)​
تیم دوم منتخب فصل 2019/20
تیم دوم منتخب فصل 2019/20
تیم سوم منتخب فصل 2019/20:
  • راسل وستبروک (هیوستون راکتس)​
  • بن سیمنز (فیلادلفیا سونی سیکسرز)​
  • جیمی باتلر (میامی هیت)​
  • جیسن تیتم (بوستون سلتیکس)​
  • رودی گوبر (یوتا جز)​
تیم سوم منتخب فصل 2019/2
تیم سوم منتخب فصل 2019/2
لبران جيمز براى شانزدهمين بار در تيم هاى منتخب سال قرار گرفت كه يک ركورد به شمار مى رود (13 بار تيم اول). به اين ترتيب پادشاه از كريم عبدالجبار، كوبى برايانت و تيم دانكن كه هر كدام 15 بار در تيم هاى منتخب سال قرار گرفته بودند، عبور كرد و به تنهايى ركورددار شد. لوکا دانچیچ سومین بازیکن جوان تاریخ NBA است که به تیم های منتخب سال می رسد و اولین بازیکن موریکس از فصل 2011/12 و درک نوویتسکی که به یکی از این تیم ها می رسد.

لبران جیمز
لبران جیمز اولین بازیکنی است که 16 بار در تیم های منتخب فصل قرار گرفته است
نتیجه کامل آرای تیم های منتخب فصل 2019/20
نتیجه کامل آرای تیم های منتخب فصل 2019/20​
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
رکورد شکنی دوباره پادشاه در NBA



دنیای ورزش تورنتو نوشت: ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز یک بار دیگر با عملکرد خود رکورد شکنی کرد.
روز گذشته تیم منتخب فصل جاری لیگ بسکتبال NBA اعلام شد که لبران جیمز ستاره لیکرز هم در آن حضور داشت تا این بازیکن برای شانزدهمین بار در این تیم قرار بگیرد.
او پیش از این به همراه کوبی برایانت، کریم عبدالجبار و تیم دانکن ۱۵ باردر تیم منتخب جای گرفته بود و حالا با رسیدن به شانزدهمین بار، در این بخش رکورد دار شده است.
یانیس آنتتوکومپو، آنتونی دیویس، جیمز هاردن و لوکا دونچیچ دیگر بازیکنان تیم منتخب فصل جاری لیگ بسکتبال NBA هستند.
لیکرز در این فصل با درخشش لبران جیمز و آنتونی دیویس پس از ۱۰ سال به فینال کنفرانس غرب صعود کرده است.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران

پلی‌آف لیگ NBA؛
دومین پیروزی میامی در فینال کنفرانس شرق
تیم بسکتبال میامی هیت به دومین پیروزی خود در فینال کنفرانس شرق لیگ NBA رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم میامی هیت در دومین دیدار از فینال کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، به مصاف بوستون سلتیکس رفت و با نتیجه 106 بر 101 به پیروزی رسید.

دومین پیروزی میامی مقابل بوستون در حالی رقم خورد که این تیم در نیمه نخست، 13 امتیاز از حریف عقب بود. میامی اما نیمه دوم را با توپ پُر آغاز کرد و در کوارتر سوم، حریفش را با نتیجه 39 بر 19 شکست داد.

بام آدبایو 21 امتیاز و 10 ریباند و گوران دراجیچ 25 امتیاز برای هیت، و کایل واکر 23 امتیاز برای سلتیکس کسب کردند.

دیدارهای پلی‌آف لیگ NBA به صورت چهار پیروزی از هفت بازی برگزار می‌شود.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
یاران پادشاه، برنده اولین سکانس فینال غرب


سری فینال کنفرانس غرب NBA هم بامداد امروز با رویارویی دو تیم لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس استارت خورد. دنور که در نیمه نهایی به سختی و در بازی هفتم مقابل کلیپرز به برتری رسیده بود، در شرایطی برابر لبرون جیمز و یارانش ایستاد که لیکرز از استراحت به مراتب بیشتری برخوردار بود.

دنور که به خاطر بازگشت های فوق العاده در نیمه دوم در این فصل مشهور شده، این بار نتوانست از پس لیکرز با ستارگان آماده اش بربیاید و در نهایت 126 بر 114 شکست را پذیرا شد.

01528517.jpg


بدین ترتیب اولین سکانس از سری فینال کنفرانس غرب NBA به سود لیکرز رقم خورد تا این تیم یک گام به قهرمانی در این منطقه نزدیک تر شود.

آنتونی دیویس ستاره لیکرز در این بازی بود که 37 امتیاز، 10 ریباند و 4 پاس منجر به گل را به نام خود ثبت کرد. لبرون جیمز هم 15 امتیاز، 6 ریباند و 12 پاس منجر به گل در این مسابقه داشت.

نیکولا جوکویچ و جمال موری از سوی مقابل هر کدام 21 امتیاز کسب کردند، اما روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

مال موری از سوی مقابل هر کدام 21 امتیاز کسب کردند، اما روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

01528518.jpg


 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
غول یونانی چطور بالاتر از جیمز قرار گرفت؟(عکس)

ستاره یونانی تیم میلواکی باکس برای دومین فصل متوالی توانست عنوان MVP لیگ NBA را از آن خود کند.



یانیس آنتتوکومپو، ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس با انتخاب کارشناسان برای دومین سال پیاپی ارزشمندترین بازیکن فصل NBA شناخته شد. این اتفاق در حالی رخ داد که این بازیکن همراه تیمش نتوانسته بود به فینال کنفرانس شرق راه پیدا کند و عملکرد خودش نیز در برخی از بازی ها زیر سوال رفته بود.


شاید تصور خیلی از علاقه مندان به NBA این بود که در این فصل لبرون جیمز با توجه به درخشش در ترکیب میلواکی می تواند بالاتر از سایرین عنوان MVP را از آن خود کند، اما با وجود صعود لیکرز و جیمز به فینال، آنتتوکومپو برای دومین فصل متوالی ارزشمندترین بازیکن NBA شد.


حالا انتشار ریز آرا نشان می دهد ستاره یونانی با فاصله زیادی در تعداد آرا توانسته بالاتر از لبرون جیمز قرار بگیرد. او 85 رای از کارشناسانی که حق رای داشتند، کسب کرده؛ در حالی که جیمز فقط 16 رای آورده است.



01528551.jpg

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
لیگ NBA؛ اولین برد بوستون در فینال شرق

در ادامه سری فینال کنفرانس شرق لیگ NBA بامداد امروز تیم های بوستون سلتیکس و میامی هیت در حالی به مصاف هم رفتند که در دو بازی قبلی برنده از زمین خارج شده بود.

بوستون که می دانست با قبول شکست سوم کارش برای جبران و رسیدن به عنوان قهرمانی سخت خواهد بود، برخلاف بازی قبلی که در نیمه دوم برتری اش را از دست داد، در این مسابقه تقریبا از اول تا آخر پیش بود و توانست برتری خود را هم حفظ کند.

01528868.jpg


در نهایت سلتیکس با نتیجه 117 بر 106 از سد میامی هیت در سومین بازی از فینال کنفرانس شرق گذشت تا اولین برد خود را به دست بیاورد.

جیلین براون 26 امتیاز و جیسون تاتوم 25 امتیاز، 8 پاس گل و 14 ریباند از بوستون و بام آدبایو نیز 27 امتیاز و 16 ریباند از میامی ستاره های این

این دیدار لقب گرفتند.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
پلی‌آف NBA
پیروزی شگفت انگیز یاران پادشاه در فینال غرب
تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در دومین بازی فینال کنفرانس غرب هم مقابل ناگتس به برتری رسید.


دومین بازی تیم‌های بسکتبال لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس در فینال کنفرانس غرب در حالی امروز برگزار شد که لیکرزی ها در آخرین ثانیه توانستند پیروزی را از آن خود کنند.

در این بازی که بسیار نزدیک دنبال شد، آنتونی دیویس با شوت سه امتیازی ثانیه آخر برتری ۱۰۵ بر ۱۰۳ را برای لیکرزی‌ها به ارمغان آورد تا این تیم دومین پیروزی خود را در فینال جشن بگیرد.

آنتونی دیویس با ۳۱ امتیاز و لبران جیمز با ۲۶ امتیاز، بهترین بازیکنان لیکرز و میدان بودند.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران

اولین باخت لیکرز در روز تریپل دبل جیمز


در روزی که لبرون جیمز تریپل دبل کرد، لس آنجلس لیکرز اولین شکست خود را در فینال کنفرانس غرب برابر دنور پذیرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در دو بازی نخست فینال کنفرانس غرب لیگ NBA لس آنجلس لیکرز با تکیه بر ستارگانی همچون لبرون جیمز و آنتونی دیوس توانسته بود دو برد را به نام خود ثبت کند، بالاخره در سومین بازی که بامداد امروز برگزار شد، این نوار قطع شد.

دنور ناگتس توانست با نتیجه 114 بر 106 از سد حریف خود بگذرد و اولین پیروزی خود را به دست بیاورد. لیکرز که 20 اختلاف امتیاز را در کوارتر چهارم به 3 کاهش داد در آخر نتوانست به این بازی برگردد و ریباندهای کم این تیم بلای جانشان شد. 44-25 تعداد ریباندهای دو تیم در این بازی که به نفع دنور بود.

01529878.jpg


البته دو پرتاب سه امتیازی جمال موری در لحظات پایانی مسابقه یکی از دلایل اصلی پیروزی دنور به شمار می رفت.

لبران جیمز 30 امتیاز، 10 ریباند و 11 پاس گل برای لیکرز داشت و تریپل دبل را به نام خود ثبت کرد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.


از سوی دیگر جمال ماری 28 امتیاز، 8 ریباند و 12 پاس گل و نیکولا یویچ 22 امتیاز و 10 ریباند برای دنور کسب کردند تا نتیجه بازی شماری تیم‌ها، 2 بر یک به سود لیکرز شود.


01529877.jpg
 
بالا