برگزیده های پرشین تولز

جراحی بینی گوشتی امکان پذیر است

ali-mehr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
بینی گوشتی

اصطلاح بینی گوشتی معمولا برای بینی هایی که قسمت پایین آن ها، دارای پوستی ضخیم و چربی زا است گفته می شود. جراحی بینی گوشتی ، سختتر و پیچیده تر از جراحی بینی استخوانی است و باید توسط یک جراح بینی حرفه ای و باتجربه انجام شود. کیفیت و ضخامت پوست از عوامل مهم و تعیین کننده، در نتیجه ی نهایی جراحی بینی گوشتی است.

برخی از مشخصه های بینی گوشتی عبارتند از:

• غضروف پهن و بزرگ جلوی بینی
• بافت همبند زیاد در زیر پوست
• بافت ضعیف غضروفی که معمولا حالت ارتجاعی دارد.
• پوست ضخیم و چرب در نوک بینی


آیا میتوان بینی گوشتی را بسیار کوچک و فانتزی کرد

یکی دیگر از مشکلات جراحی بینی گوشتی زمانی است که فرد تمایل دارد بینی خود را بسیار کوجک یا به اصطلاح فانتزی نماید. مشخص است که پوست ضخیم بینی گوشتی بعد از جراحی بینی به سرعنی که ما میخواهیم جمع یا منقبض نمی شود.

حال اگر پل بینی یا نوک بینی، خیلی کوچک شده باشد، فضای بین اسکلت بندی که در جراحی کاهش داده شده است و پوست بینی، بعد از مدتی توسط گوشت اضافه ” اسکار” پر می شود. در این حالت شاید بینی بیمار کوچک شده باشد اما حالت طبیعی ندارد و بعد از سپری شدن دوران نقاهت، معمولا بیمار احساس نارضایتی می کند. و بفکر جراحی ترمیمی بینی می افتند.جراحی ترمیمی بینی به سادگی که افراد فکر میکنند نیست و بسیار حساستر از جراحی بینی گوشتی اولیه است.


آیا جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر است؟


یکی از سوالات رایج افراد این است، آیا بعد از جراحی بینی گوشتی ، بینی به حالت قبل برمیگردد یا خیر. باید گفت اگر از جراحی بینی گوشتی خود نتیجه مطلوب و دلخواه خود را گرفته باشید و شش ماه از زمان جراحی گذشته باشد دیگر بینی شما دچار تغییرات عمده ای نخواهد شد.

آیا بینی گوشتی ، گوشت اضافه می اورد؟

دلایل ایجاد شدن کلوئید می تواند موارد زیر باشد

بریدگی

سوختگی

گزش حشرات

خالکوبی

جوش صورت

سوراخ نمودن جهت جواهرات ( مانند سوراخ نمودن گوش )



در جراحی بینی گوشتی به روش بسته امکان ایجاد گوشت اضافه اصلا وجود ندارد و امکان ایجاد گوشت اضافه در روش باز به دلیل شکاف هایی که در ناحیه وسط بينى داده می شود، وجود دارد اما بازم بسیار نادر هست. به همين دلیل افرادی که مستعد کلوئید هستند، روش جراحی بینی گوشتی بسته به آن ها توصیه داده می شود، زیرا در روش بسته برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند، و پوست داخل بینی مستعد تشکیل گوشت اضافه نیست.

منبع:پزشک آشنا

 
بالا