برگزیده های پرشین تولز

جراحی بینی گوشتی

azar.omidy86

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2018
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
4
سن
44
تقریبا همه ی ما امروزه کم و بیش با عمل بینی آشنایی داریم. در اطراف ما افراد بسیاری هستند که جراحی زیبایی بینی را انجام داده اند. اما اطلاعات ما ممکن است فقط در مورد ظاهر این جراحی ها باشد و از نوع و چگونگی جراحی بینی اطلاعات کامل و دقیقی نداشته باشیم.
در اینجا می خواهیم شما را از نحوه ی جراحی بینی ، بهترین نوع جراحی بینی، جراحی بینی گوشتی ، جراحی بینی استخوانی، عوارض آن و … آگاه سازیم.
بسیاری از افراد برای تغییر چهره و زیباتر شدن، جراحی زیبایی بینی را انتخاب می کنند. مسئولیت بینی در بدن افراد تنها برای عبور هوای استنشاقی نیست، بلکه بینی وظیفه دارد این هوا را کاملا تمیز، گرم و مرطوب کند. مشخص است که انسداد بینی شخص را از این امتیازات محروم می کند.

جراحی بینی و بهترین جراح زیبایی بینی و جراحی بینی گوشتی

بهترین جراح بینی کسی است که بتواند بین رسیدن به بینی زیباتر و حفظ عملکرد بینی، تعادل برقرار کند. یعنی قبل از اینکه هر تغییری را در ظاهر بینی اعمال کند، در نظر بگیرد که این تغییر، عملکرد صحیح بینی را مختل می کند یا نه؟

خوشبختانه، امروزه جراحی بینی به خصوص جراحی بینی گوشتی دستخوش تحولات بزرگی شده است. جراحان در روش جدید جراحی بینی” رینوپلاستی تقویتی ” علاوه بر کوچک و زیباتر کردن بینی و برداشتن قسمت هایی از آن ممکن است قسمت هایی از بینی را نیز تقویت کنند و باعث بالا رفتن کیفیت عملکرد بینی شوند.
در نتیجه بدون اینکه به عملکرد بینی آسیبی وارد شود شما صاحب بینی زیباتری خواهید شد.


به چه بینی هایی، بینی گوشتی گفته می شود؟

جراحی ترمیمی بینی
،اصطلاح بینی گوشتی معمولا برای بینی هایی که قسمت پایین آن ها، دارای پوستی ضخیم و چربی زا است اطلاق می شود. جراحی بینی گوشتی ، سخت تر و حساس تر از بینی استخوانی است. زیرا کیفیت و ضخامت پوست یکی از عوامل تعیین کننده، در نتیجه ی نهایی جراحی بینی گوشتی است.
مهم تری کاری که در عمل بینی گوشتی انجام می شود، کاهش بافت از یک قسمت و افزودن بافت به قسمت دیگر است.

مشخصات بینی گوشتی :
برخی از مشخصه های بینی گوشتی عبارتند از:
• غضروف پهن و بزرگ جلوی بینی
• بافت همبند زیاد در زیر پوست
• بافت ضعیف غضروفی که معمولا حالت ارتجاعی دارد.
• پوست ضخیم و چرب در نوک بینی

اگر بینی گوشتی را بیش از حد کوچک کنیم چه می شود؟

یکی دیگر از مشکلات جراحی بینی گوشتی زمانی مشخص می شود که ما می خواهیم آن ها را خیلی کوچک کنیم. طبیعتا پوست ضخیم تمایلی ندارد بعد از جراحی به آن سرعتی که ما می خواهیم منقبض شود.
حال اگر پل بینی یا نوک بینی، خیلی کوچک شده باشد، فضای بین اسکلت بندی که در جراحی کاهش داده شده است و پوست بینی، بعد از مدتی توسط گوشت اضافه ” اسکار” پر می شود. در این حالت شاید بینی بیمار کوچک شده باشد اما حالت طبیعی ندارد و بعد از سپری شدن دوران نقاهت، معمولا بیمار احساس نارضایتی می کند.

آیا جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

یکی از سوالات رایج افراد این است، آیا بعد از جراحی بینی گوشتی ، بینی به حالت قبل برمیگردد یا خیر. باید پاسخ داد اگر از جراحی بینی گوشتی خود نتیجه مطلوب گرفته باشید و شش ماه از زمان عمل بگذرد دیگر بینی شما دچار تغییرات عمده ای نخواهد شد.
منبع: پزشک آشنا
 
بالا