برگزیده های پرشین تولز

جراحی زیبایی سینه در مردان

honyaa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2016
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
4
سن
37
جراحی زیبایی سینه که امروزه بسیار شایع می باشد در مردان نیز وجود دارد . و آقایان جهت زیبا کردن اندام و تناسب اندام خود جراحی زیبایی انجام می دهند .
porotez.png



دلایل جراحی زیبایی سینه در مردان


1-مشکلات سینه
2-بزرگی زن گونه سینه
3-عدم تقارن سینه ها
4-نامناسب بودن سینه در مردان
5-افتادگی نوک سینه در مردان


ژنیکوماستی یا بزرگی زن گونه سینه در مردان در بسیاری از آقایان شایع می باشد و بسیاری از مردان پس از بلوغ دچار بزرگی مفرط سینه می شوند . در برخی از وارد بزرگ شدن سینه در مردان موقت می باشد و بعد از مدتی از بین می رود و اما در برخی از موارد به صورت پایدار باقی خواهد ماند و با گذشت بلوغ سینه ها بزرگ خواهند ماند .سینه به سبب شکل و قیافه بزرگ در آقایان باعث آزار آن ها خواهد شد .
در بسیاری از موارد آقایان نمی توانند لباس تنگ بپوشند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند .
علل بزرگی سینه در آقایان ممکن است به دلیل مشکلات هورمونی باشدو در برخی موارد با صرف دارو می تواند از بین برود .اما اگر مشکلات بیمار با دارو رفع نشد جراحی زیبایی سینه می تواند راه حل خوبی جهت کوچک کردن سینه باشد .



دو روش عمده جراحی زیبایی سینه در مردان

1- جراحی زیبای سینه با روش برش جراحی
2-جراحی زیبایی سینه بدون برش به روش لیپوساکشن یا لیپولیزر
نوع جراحی زیبایی سینه در مردان با توجه به میزان بزرگی سینه و میزان شلی و افتادگی سینه و نوع پوست و نوک سینه تعیین می گردد .
در گذشته به روش های دیگری سینه بیمار کوچک می شد اما امروزه به روش لیپوساکشن از طریق سوراخ های کوچک در قسمت چین زیر سینه چربی اضافی سینه را خارج می کنند .
 
بالا