برگزیده های پرشین تولز

جک جی 5

alireza71267

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
29
در سال های اخیر انواع متعددی از خودروهای چینی در بازار کشور ما وارد شده اند که توانسته اند جایگاه ویژه ای را در این بازار به خود اختصاص دهند.

خودروهای چینی در اغلب موارد سه عامل قیمت پایین، ظاهر زیبا و تجهیزات را به منظور جذب مشتری های ایرانی سرلوحه کار خود قرار داده اند.

در این میان جک جی 5 اولین محصول کمپانی جک می باشد که توسط شرکت کرمان موتور به ایران وارد شد و توانست جایگاه مطلوبی در بازار خودروی ایران را کسب نماید.

%D8%AC%DA%A9-%D8%AC%DB%8C-5.jpg

جک-جی-5

اما شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آید که طراحی ظاهری جک جی 5 چگونه است؟ تجهیزان این خودرو چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با امکانات جک جی 5 آشنا کنیم.



طراحی ظاهری جک جی 5
جک جی 5 در شرکت پنین فارینای ایتالیا طراحی شده است و توانسته در مقایسه با خودروهای چینی و غیر چینی امروزی جذاب به نظر برسد.

از نمای روبرو این خودرو دارای چراغ هایی بزرگ و نسبتا کشیده می باشد که جلوه ای ویژه به آن بخشیده است. همچنین نماد ستاره جک و دو نوار کرومی در قسمت میانی آن مشاهده می شود.

همچنین یک ورودی هوا با اندکی فرورفتگی در بخش میانه پایینی سپر جلو قرار گرفته است. مه شکن ها هم در اطراف پایین سپر به همراه نوارهای کرومی قرار گرفته اند. بنابراین نمای جلوی جک جی 5 با توجه به مصارف خانگی آن قابل قبول می باشد.

نمایندگی جک واقع در تهران شعبه مرکزی این کمپانی می باشد . جهت مراجعه حضوری و یا برای مشاورات لازم از طریق تلفن می توانید به قسمت تماس با ما داخل سایت مراجعه فرمائید . همچنین می توانید به پیج اینستاگرام این نمایندگی مراجعه کنید.

نمای عقب جک جی 5 هم دارای ظاهری ساده و شکیل می باشد. دو عدد چراغ قرمز و سفید در دو طرف ناحیه بالایی پشت جک جی 5 قرار گرفته اند که از طریق یک نوار نسبتا پهن کرومی به یکدیگر متصل شده اند.

سپر عقب آن سایز بزرگی دارد و دارای چندین سنسور دنده عقب نیز می باشد. علاوه بر آن یک چراغ مه شکن هم در بخش تحتانی سپر قرار گرفته است.

ابعاد بدنه جک جی 5 به طول 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر و ارتفاع 1465 میلی متر می باشند.



تجهیزات و آپشن های جک جی 5
برخی از امکانات جک جی 5 به شرح زیر هستند:

  • کیسه هوای برای سرنشینان جلو و راننده
  • قابلیت تنظیم صندلی جلو در 8 جهت مختلف
  • سیستم کنترل باد لاستیک ها
  • سیستم خنک کننده روغن گیربکس
  • سیستم ضد سرقت
  • قفل ایمنی کودک
  • ترمز ABS و EBD
  • فرمان هیدرولیک قابل تنظیم از نظر ارتفاع
  • سیستم تهویه هوا به طور خودکار
  • و…


نتیجه گیری
خودروی چینی جک جی 5 از محصولات کمپانی جک می باشد که به دلیل ظاهر زیبا و امکانات خود توانسته در بازار ایران جایگاه ویژه ای به دست آورد. به منظور تهیه لوازم یدکی جک جی 5 می توانید با نمایندگی جک تماس حاصل فرمایید.
منبع: جک جی 5
 
بالا