برگزیده های پرشین تولز

حفظ امنیت در دورانی که تمام وسایل به اینترنت متصل میشوند

mimm

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2017
نوشته‌ها
91
لایک‌ها
10
سن
34
اینترنت اشیا با متصل کردن تمام اشیا پیرامون ما به اینترنت، تأثیر شگرفی بر زندگی‌مان خواهد داشت؛ اما این اشیا تحت شبکه خود می‌توانند طعمه هکرها و مجرمین سایبری باشند.
اینکه مقابله با جرائم سایبری، هزینه ۱۲۵ میلیارد دلاری را به قربانیان تحمیل کرده حاکی از میزان اهمیت و بزرگی ابعاد این مسئله است.

مشکلی که با آن مواجهیم این است که در طراحی بسیاری از این دستگاه‌ها فکری برای امنیتشان نشده است. بسیاری از کاربران نمی‌دانند که در اصل یک سرور وب خیلی کوچک را در خانه خود قرار می‌دهند که می‌تواند مورد سوءاستفاده قرارگرفته و به آن‌ها آسیب برساند


در پی تلاش بازار برای دست‌یابی به راه‌حل‌های این مسئله، “سیمانتک” فروش “نورتون کور” را آغاز کرده است. نورتون کور یک روتر وای فای خانگی است که برای تأمین امنیت و محافظت از دستگاه‌های متصل به اینترنت طراحی‌شده است.
این دستگاه می‌تواند داده‌های وارده را برای یافتن ویروس‌ها و بدافزارها اسکن کند و درصورتی‌که دستگاه‌های متصل به اینترنت به تهدیدی تبدیل شوند، قبل از هشدار به کاربر در مورد این مسئله، آن‌ها را قرنطینه نماید.


011.jpg



نورتون به شیوه‌ای مبتکرانه پلتفرم امنیت دیجیتال را گسترش می‌دهد ـ که در حال حاضر شامل یک روتر خانگی بی‌سیم با طرحی عجیب و هنرمندانه است ـ تا به مشتریان کمک کند در خانه‌هایشان امنیتی شخصی‌تر و دقیق‌تر داشته باشند


منبع: iott.ir
 
بالا