برگزیده های پرشین تولز

حقایق جالب در مورد سئو و گوگل

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
%D9%85%D9%81%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88.jpg

در آغاز، کسی از نحوه بکارگیری سئو و بهینه سازی وب سایت همچنین کارکرد گوگل اطلاعی نداشت و حتی پس از دانستن از نتیجه آن مطمئن نبودند. در ظاهر نوعی ایجاد ترافیک مستقیم به سمت وب سایت ها با ایجاد پیج هایی بود که هنگام جستجو کاربران را به آن ها هدایت می کرد.

حقایق جالب در مورد سئو و گوگل شامل:

• سئو فقط در مورد کلمات کلیدی نیست و کلمات کلیدی تضمین ایجاد نتیجه دلخواه شما نیستند.

• گوگل علاوه بر یک موتور جستجوگر، یک شرکت تبلیغاتی نیز هست.
در آمد دیگر گوگل از طریق تبلیغات پرداختی است. این نشان می دهد که سئو تنها استراتژی کلمات کلیدی نیست. برای گوگل تنها اساس رتبه بندی سایت هایی است که طبق طبق محتوا و استفاده صحیح کلمات کلیدی و موارد دیگر بهینه سازی شده اند.

• کاربران بهترین نتیجه جستجو را می خواهند.
طبق تحقیقات کاربران بر روی سه نتیجه اول جستجو کلیک می کنند. آن ها بیشتر تمایل به عوض کردن کلمه مورد جستجوی خود را دارند تا اینکه به صفحه دوم بروند.

• تغییرات رتبه بندی
گوگل از الگوریتم ها بمنظور تسهیل در رتبه بندی استفاده می کند. قرار گفتن و باقی ماندن در موقعیت خوب نتایج جستجو تضمین شده نیست اما با کمک سئو و بهینه سازی صحیح امکان پذیر است.

• داشتن ترتیب و نظم در محتوا گذاری تفاوت زیادی در نتایج جستجو ایجاد می کند.
ارسال مطالب مناسب بطور منظم و روزانه بر روی سئو سایت و دریافت ترافیک بیشتر موثر خواهد بود.

حقایق جالب سئو و بازاریابی آنلاین

انجام برخی تحقیقات در مورد حقایق جالب سئو و بازاریابی آنلاین، آمار و ارقام زیر را نشان می دهد:

۱ – پنج نتیجه اول SERP، ۷۵ درصد کلیک ها را دریافت می کنند.
۲ – ماهانه ۱۳۱ میلیارد جستجو در وب در سراسر جهان انجام می شود.
۳ – ۷۰ درصد کلیک بر روی لینک ها توسط کاربران، کاملا ارگانیک است.
۴ – گوگل صاحب ۶۵ الی ۷۰ درصد سهم بازار موتور های جستجو است.
۵ – ۸۱ درصد از کسب و کار ها وبلاگ های خود را به عنوان یک دارایی مهم کسب و کار خود می شناسند.
۶ – جستجو و ایمیلینگ، دو فعالیت مهم اینترنتی هستند.
۷ – صفحه عنوان مهمترین عنصر on-page بعد از محتوا محسوب می شود.
۸ – ۷۵ درصد سئو off-page و ۲۵ درصد سئو on-page می باشد.
۹ – ۷۰ الی ۸۰۰ درصد کاربران از تبلیغات پولی سایت ها در نتایج جستجو چشم پوشی می کنند و بر روی نتایج ارگانیک تمرکز می کنند. یعنی وب سایت هایی که بصورت طبیعی و بکارگیری سئو و بهینه سازی وب سایت دارای رنکینگ بالا بوده و در نتایج اول قرار گرفته اند.
۱۰ – ۵۰۰ درصد کاربران جستجو های خود را با دستگاه تلفن همراه آغاز می کنند و این درصد افزایش خواهد یافت.

 
بالا