برگزیده های پرشین تولز

خداداد حمايتت مي كنيم

Mostafa1738

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2008
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
On the Web
سلام دوستان
امشب بازي داغ رئال بارساست . ميدونم جاش اينجا نيست ولي خواستم يك كوچولو بگم و دوستان به بزرگي خودشون ببخشند .
حقيقتش من تماشا كردن فوتبال رو با تماشا كردن بازيهاي رئال مادريد شروع كردم و الان 10-11 سالي ميشه طرفدار فوتبال رئال مادريد هستم . عليرغم اينكه بارسا اين روزها آماده و سرحاله و رئال بدترين روزهاشو داره سپري ميكنه (لشكري از مصدومان و ...) اميدوارم بازي خوبي باشه .
 

King Cyrus

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2008
نوشته‌ها
853
لایک‌ها
21
محل سکونت
ایرانِ ویران
برای حمایت از خداداد امضا کنید !
درود

من نیز امضا نمودم ولی تعداد امضاکنندگان خیلی کم است :(
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
احتمالا همین طور خواهد بود...

من بعید میدونم باشه چون جریان رو بطور کامل و مشخص کسی نمیدونه ( منظورم به طور عمومی با جزئیات و بطور مشخص جایی گفته نشده)بعید میدونم همچین نظر سنجی بذاره. چون در این صورت بیشتر احساسی میشه و عده ای که طرفدار خداداد هستن میگن عادلانه نبوده اونایی که طرفدار خبر نگار هستن و میگن کم بوده برای همین من میگم همچین نظر سنجی برد نمیخوره نتیجش بیشتر احساسیه.

من به شخصه از اون طور حرف زدن خبرنگاره تو برنامه دو-3 هفته پیش 90 خوشم نیومد همش قسم اینو و اونو میداد و ضد و نقیض حرف میزد ولی به هر حال من که در جریان نیستم پس به شخصه چیزی نمیتونم بگم. برای همین بااین دید به نظر من همچین نظرسنجی ای بیخود هستش.


ولی حکمی که کمیته صادر کرده به زد و خورد و این جور چیزا ربط نداره چون دیگه باید این جور چیزا تو دادگاه قضایی بررسی بشه ( خداداد هم شکایت کرده از اون خبر نگاره) اصلا کمیته انظباطی صلاحیت رسیدگی نداره حکمی که دادن بیشتر به اختلال تو ورزشگاه و جریان بازی فوتبال و بهم زدن نظم ورزشگاه و این چیزا ربط داره به نظر من دلیلی برای اینکه خداداد زده یا اون خبر نگاه فحش داده و زده نداره.
 

meisam317

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,214
لایک‌ها
78
سن
39
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
اره واقعن دستهای پشت پرده ای تو این قضیه خداداد هستش ؟ خدا کنه موفق نشن
 

sIiiS

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 آپریل 2004
نوشته‌ها
4,848
لایک‌ها
181
محل سکونت
اصفهان
خداداد : نمی خواهم جای دايی را بگيرم

تصميمش را گرفته. تصميمی كه از جنس خود اوست. خداداد عزيزی برای هميشه از فوتبال خداحافظی مي‌كند. نه مربی، نه مديرعامل، نه قائم‌مقام و نه هيچ پست و منصب ديگر او را به فوتبال باز نمي‌گرداند. او مي‌رود تا با رفتنش اعتراض كند و صدای اعتراضش را به گوش همه عالم برساند. او از اين فوتبال كه به زعمش حاشيه‌ها، اصل را قورت داده است جمع مي‌كند و مي‌رود. از فوتبالی كه هيچكس تاب تحمل صدای معترضان را ندارد.
 

sIiiS

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 آپریل 2004
نوشته‌ها
4,848
لایک‌ها
181
محل سکونت
اصفهان
خداداد قيد بودن در فوتبال را زده؟
بودن به صرف بودن به درد نمي‌خورد. فوتبالی كه نمي‌پذيرد آدم در آن صادقانه كار كند به چه دردی مي‌خورد؟ من نمي‌توانم اينجا كار كنم. غير فوتبالي‌ها به‌خاطر پول و شهرت آمدند اما من با فوتبال به همه اينها رسيدم. پس دلم شور فوتبال را مي‌زند. من با فوتبالی كه باند‌بازی دارد و مافيا، موافق نيستم. نمي‌توانم بپذيرم كه اينجا ما در تلويزيون در مورد مسی يا رونالدو حرف مي‌زنيم، كارشناسانی در اين مورد حرف مي‌زنند كه اندازه اين حرف‌ها نيستند و يك تيم محلی را اينجا در ايران نمي‌توانند جمع كنند.

يعنی صلاحيت صحبت در مورد خداداد را هر كسی ندارد.
آنها در مورد بوش، انرژی هسته‌ای و نفت اظهار‌نظر مي‌كنند خب پس عجيب نيست كه در مورد خداداد هم حرف بزنند. من به اين روش اعتراض دارم، به اين فضای مسموم معترضم.

و همين اعتراض‌ها و زبان سرخ سر سبز را به باد داد.
من همين بودم و هستم. از همان زمان كه علی پروين دعوتم كرد تا امروز خداداد هميشه اعتراض مي‌كند. به همين دليل مي‌گويم من از جنس اين فوتبال نيستم. جايی كه همه بايد ساكت باشند و سيستم، افراد معترض را نمي‌پذيرد. مردم نمي‌دانند كه چه مسايلی در پشت پرده فوتبال ايران هست اما من مي‌دانم و آن را فرياد مي‌كنم.

همين مردم و همين آدم‌ها خداداد را دوست دارند به‌خاطر همين اعتراضش به خاطر همين زبان سرخش.
بله، اما مردم كه كاره‌ای نيستند مردم در فوتبال تصميم‌گيرنده نيستند.

اما نظر آنها تاثيرگذار است. همين افكار عمومی بار قبل خداداد عزيزی را به تيم‌ملی برگرداند.
اما هميشه اين اتفاق نمي‌افتد. آنها كه آن بالا نشستند مي‌گويند اينكه خداداد بود ساكتش كرديم پس بقيه هم بايد هوای كار دست‌شان باشد.

اما اين چه حكمتی است كه هميشه پای يكی از جنجال‌ها خداداد عزيزی است. آيا او وكيل مدافع همه فوتبال است.
نه، اما به‌عنوان كارشناس فوتبال بايد نظر كارشناسی بدهد، نه در مورد مسی و فوتبال اروپا. حداقل در مورد فوتبال در سطح ايران كه مي‌تواند. من معتقد بودم كه آوردن برانكوويچ‌ها اشتباه بود و بايد مي‌گفتم اما روند تغيير نكرد كه هيچ، رفتند داداش او را هم آوردند. هرچقدر داد كشيدم و اعتراض كردم هيچ تاثيری نداشت.

آيا در تمام اين دعواها حق با خداداد عزيزی بود.
نه، من مقابل جلال طالبی در بازی آمريكا رفتاری انجام دادم كه اشتباه بود رفتم و همان شب از او عذرخواهی كردم. اينقدر وجودش را دارم كه اگر كار اشتباهی كنم خواهم گفت.

مگر اعتراض خداداد به سيستم نيست.
چرا.

پس چرا وقتی به خارج از ايران هم مي‌رود باز هم شلوغ‌كاری مي‌كند.
مي‌گفتند من در آلمان با شوستر درگير شدم اما شما آن را ديده‌ايد؟ از شوستر پرسيديد؟ يا گفتند در آمريكا درگير شدم. وسط بازی بود بازيكن من را هل داد و من هم او را هل دادم. اين اتفاق همه جا ممكن است بيفتد. يا خداداد با مايلي‌كهن مشكل دارد. تلفن او را بگيريد بپرسيد من چه مشكلی با او دارم. من وقتی جنجال مي‌كنم كه بلاژويچ به همه بازيكنان پيراهن مي‌دهد و شماره آنها را مي‌داند اما مال من را نمي‌داند.

او هم گفته بود روزی كه به ايران آمده بود در مورد تو به او هشدار داده بودند.
يعنی او هم عليه من پر شده بود. اگر هم برگشتم تيم‌ملی دليلش اين بود كه برای بازی با آمريكا آنها شرط كرده بودند كه من و علی دايی و مهدوي‌كيا حتما باشيم.

خداداد مي‌توانست جايگاه بالاتری داشته باشد در دوران بازيگری يا مربيگری اگر در تندی و نحوه اعتراضش تجديد‌نظر مي‌كرد.
من ذاتم اين است. احتياجي هم به بيش از اين نداشتم و ندارم. حرفي كه مي‌زنم و اعتراضي كه مي‌كردم فوتبالي بوده نه علمي و مديريتي. اصلا چرا اعتراض‌هاي من را مي‌بينيد اما نمي‌بينيد كه از چند بازيكن خارجي تست گرفتم و آوردم در فوتبال ايران كه ستاره شدند. خود من را يك دلال به دورتموند معرفي كرد و دو جلسه تست دادم. آنها مي‌توانند بازيكن معرفي كنند اما يك آدم فني است كه انتخاب درست را انجام مي‌دهد. من به‌عنوان يك آدم فني مي‌گويم تعطيلي ليگ سم است. همين استقلال بعد از تعطيلات به مشكل مي‌خورد. مي‌گويم داورها آماده نيستند و براي هر بازي 200 هزار تومان هم تمرين نمي‌كنند، من هم بودم تمرين نمي‌كردم و برايش راهكار هم مي‌دهم.

اما لحن و نوع اعتراض مهم است. همه حرف شما درست اما نبايد به داور بگوييد كه نمي‌تواند گوسفند را از خيابان عبور دهد. مشكل سر اين لحن و نحوه اعتراض است.
من بي‌دليل كه اين حرف را نمي‌زنم، اين عكس‌العمل من است. آن داور يك چيزی گفته كه آن را شنيده، آن آقای محمدی رفتاری كرده كه آن برخورد را ديده.

يعنی واكنش شما حاصل يك كنش است.
دقيقا اين كنش و واكنش است. كسی حرف داور را نمي‌بيند يا رفتار آن خبرنگار را اما واكنش خداداد بزرگ مي‌شود. شما كه به اين واكنش من و نحوه‌اش اعتراض داريد بگوييد بايد چطوری در اين شرايط كار كنم. وقتي آن مسوول نمي‌فهمد كه من روی نيمكت پيام چقدر زير فشار هستم و اين واكنش شايد تحت فشار بوده است، از حذف من حرف مي‌زند.

مي‌تواند ملايم‌تر باشد تا نتيجه‌اش به حذف خداداد از فوتبال منجر نشود.
من اگر مثل خيلي‌ها نياز مالی داشتم همين كار را مي‌كردم اما من از فوتبال به همه‌جا رسيدم. من محبوب هستم نه مشهور اما سردمداران فوتبال ما اعتراض چنين افرادی را نمي‌پذيرند. علی كريمی چرا بايد در فوتبال ايران برزخی باشد؟ دقيقا به‌خاطر يكبار اعتراض به مديريت. مگر او با نيكبخت سرمايه ملی ما نيستند پس چرا بايد آنها را با دست خودمان از بين ببريم.

خداداد عزيزی وكيل‌مدافع همه اينها هم هست.
اگر ما فوتباليست‌ها هم پشت هم بوديم خيلی از اين بلاها را نمي‌توانستند سرمان بياورند. اين سيستم هميشه آدم‌های معترض را ساكت مي‌كند.

من همچنان به نحوه اعتراض خداداد معترضم. اينگونه باشد شما هم اعتراض مي‌كنيد و هيچكس هم نبايد از خداداد انتقاد كند. چون فوتباليست بزرگی بوده.
شما روزنامه‌نگارها بارها شخصيت من را نقد كرديد اما از نظر فنی هم خيلي‌ها مي‌توانند به من انتقاد كنند. علی پروين مي‌تواند، ناصر حجازی مي‌تواند، حشمت مهاجرانی مي‌تواند، همايون بهزادی مي‌تواند چون سر طلايی فوتبال ايران بوده. حتی من به نظر هم‌نسلانم هم احترام مي‌گذارم.

اما علي دايي هم از انتقادات خداداد بي‌نصيب نمانده.
من در مورد دايی اظهار‌نظر نكردم. من در مورد شرايط تيم‌ملی حرف زدم آيا به‌عنوان يك كارشناس نمي‌توانستم.

شايد بهتر باشد همه اهالی فوتبال جنبه اعتراض را داشته باشند و البته درست اعتراض كنند.
نتيجه و رفتار سيستم فوتبال ايران چنين چيزی را نشان نمي‌دهد.

در اين ماجرا چند‌بار پای علی دايی را هم وسط كشيديد مثلا اينكه او مخالف حضور شما در تيم‌ملی اميد بوده يا مقايسه ميزان محبوبيت خودتان با او.
من به دايی كاری ندارم، در مورد اين مساله دست‌هاي زيادی در كار بود. عده‌ای مي‌خواستند محبوبيت خداداد را بشكنند. مي‌خواستند من را از مردم دور كنند اما غافل از آنكه محبوبيت آدم‌ها به گلزنی نيست. من 50 تا بازی ملی بيشتر ندارم يا 11 گل بيشتر نزدم اما از آنها كه بيش از صد گل زدند محبوب‌تر هستم. حتی از آنها كه صد بازی ملی هم بيشتر بازی كردند.

اشاره من دقيقا همين‌جاست شما كدهای علی دايی را مي‌دهيد.
ببينيد علی كار خودش را مي‌كند من هم كار خودم را مي‌كنم. اينطور نيست كه اگر انتقادی بكنم مي‌خواهم جای او را بگيرم. اين هم نيست كه اگر او سرمربی تيم‌ملی شد و من سرمربی پيام او هر حرفی بزند و من حرفی نزنم. او سرمربی تيم‌های متمول بوده اما من تيم‌هايی را گرفتم كه محتاج نان شبش بوده.

عجيب اين است دايي كه هيچكس را بي‌جواب نمي‌گذارد هيچ‌وقت جواب شما را نمي‌دهد.
ديگر اين را نمي‌دانم كه چرا او جواب نمي‌دهد.

من احساسم اين است كه شما دو نفر از دوران بازيگری تا امروز يك نوع رقابت داريد كه ادامه هم دارد.
اگر مي‌خواستم رقابت كنم يك تيم بزرگ مي‌گرفتم كه لااقل دغدغه پول نداشته باشم. يك تيم مثل سايپا و آن‌وقت خودم را در مربيگری هم نشان مي‌دادم. قهرمان كردن استقلال و پرسپوليس كه كاری ندارد من رفتم و كار كردم. بالا آوردن پيام تا رتبه‌های وسط جدول هنر است. من و دايی كار خودمان را مي‌كنيم. او تيم خودش را دارد و من هم كار خودم را. خدا خواست و زمانی او به من پاس داد تا آن گل را بزنم...

كه امكانش بود جای شما دو نفر عوض مي‌شد.
مگر اين اتفاق نيفتاده بود. او دو پاس گل به من داد اما من كلی پاس گل به او داده‌ام.

شما هم يك تيم مثل سايپا بگيريد و قهرمان كنيد شايد سرمربی تيم‌ملي شويد.
دنبالش نيستم. من دو سال مجانی برای ابومسلم كار كردم. من مي‌خواهم جايی كار كنم كه موثر باشم.

پس خودتان دنبال دردسر مي‌گرديد.
فكر مي‌كنيد من دوست دارم كه با همه درگير شوم. من دوست ندارم آتو دست كسی بدهم اما اينجا فقط بايد بجنگی.

خداداد بايد بماند و به اين جنگ ادامه دهد.
سيستم فوتبال من را طرد مي‌كند اما آنهايي كه بدنه و جزو فوتبال هستند من را جذب مي‌كنند.

تصميم به خداحافظی در اين شرايط سخت است. يك كمی داغ هستيد.
نه تصميم‌ام را گرفتم. من ديگر در كنار فوتبال نخواهم بود. هر حرفی هم كه زدم به آن عمل كردم. من سال 85 فوتبال را كنار گذاشتم در حالی كه دايی كه سه سال از من بزرگتر بود سه سال هم بعد از من بازی كرد. در حالی كه علم مي‌گويد بازيكن قد كوتاه‌تر بيشتر فوتبالش از بازيكن قد بلندتر عمر مي‌كند. تصميم برای خداحافظی را يك شبه گرفتم و عمل كردم اين بار هم همين است.

دلتان برای فوتبال تنگ مي‌شود؟
مي‌‌روم تو سالن با رفقا بازي مي‌‌كنم.

صداهای معترض نبايد از بين برود.
من از جنس اين فوتبال آلوده نيستم، آنقدر هم داد كشيدم كه حنجره‌ام پاره شده. من مي‌گويم فوتبال در سراشيبی سقوط قرار گرفته است و صدای من هم فايده ندارد.

در فوتبالی كه در حال سقوط است خداداد بايد آلارم بدهد.
مگر من آتش نشاني‌ام؟ فوتبال سقوط مي‌كند و هر كس كه با آن باشد هم سقوط مي‌كند مگر اينكه روشمان را عوض كنيم مثل امارات. ما اگر واقع‌بينانه نگاه كنيم با آن تساوی مفتضحانه مقابل امارات و عربستان بايد متوجه اين سقوط مي‌شديم. حالا من داد بزنم كه چی. حرص و جوش چقدر بخورم و چقدر خانواده‌ام را تحت فشار قرار دهم. من به درد اين فوتبال نمي‌خورم. جايی كه حاشيه‌ها، اصل فوتبال را قورت داده است.

كساني كه معتقديد عليه شما سناريو نوشتند معرفی نمي‌كنيد.
دو نفر هستند كه اسمشان را مي‌دانم اما افشاء نمي‌كنم. همان‌ها كه تلاش كردند اسم من را از گزينه‌های تيم اميد خط بزنند. فوتبال باشد برای آنها.

دل فوتبال برای شما تنگ مي‌شود.
نه هيچكس دلش برايم تنگ نمي‌شود.

منبع : روزنامه گل
 

مش غلام حسین

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2008
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
0
شاید آقایون به هدفشون رسیده باشن اما خداداد هرگز جایگاه مردمیشو از دست نداده .
 

tack

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2007
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
کسی نمیدونه داستان این بنده خدا چی شد
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire

F A R A M A R Z

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,508
لایک‌ها
1,642
سن
40
محل سکونت
Mashhad
ردپاي فيروز در پرونده عزيزي

يك سال محروميت از فعاليت‌هاي مربوط به فوتبال و پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي نتيجه پرونده طولاني و جنجالي خداداد عزيزي از سوي كميته انضباطي بود.
با اينكه قرار نبود حكم شريفي در خصوص اين پرونده پيچيده ديروز صادر شود اما لو رفتن اين حكم در محافل خبري و جرايد سبب شد حوالي ظهر ديروز خبرگزاري‌ها به طور رسمي متن راي هنوز اعلام نشده را منتشر كنند: «هنوز در مورد اين پرونده تصميم‌گيري نكرده‌ايم بنابراين تمام اين گمانه‌زني‌ها را رد مي‌كنم!» اين صحبت‌هاي شريفي با خبرگزاري فارس بود اما برخلاف اين اظهار‌نظر خبرگزاري ايسنا راي رسمي خداداد عزيزي را از سوي كميته انضباطي ساعت 12:22 دقيقه روي خروجي فرستاد.
اين اتفاق در حالي رخ داد كه هنوز معلوم نيست اين راي به طور قطعي قابل اجراست يا شريفي قصد تغيير راي را دارد كه دو روز قبلش هم باشگاه مقاومت سپاسي از آن اطلاع داشت و هم به گوش خداداد رسيده بود.
راي يكساله محروميت عزيزي در شرايطي صادر شده كه آگاهان متن اصلي اين حكم را اينگونه تشريح مي‌كنند كه در آن آمده؛ «به دليل اينكه خداداد عزيزي طبق قوانين آيين‌نامه انضباطي در صحنه حضور داشته و درگيري نامبرده با قاسم محمدي، خبرنگار شيرازي به اثبات نرسيده و باشگاه مقاومت سپاسي هيچ مدرك و سندي ارايه نكرده، تنها به صرف حضور آقاي عزيزي در صحنه درگيري به يك سال محروميت و پرداخت 10 ميليون تومان جزاي نقدي محكوم مي‌شود.» در اين حكم درگيري خداداد با قاسم محمدي به اثبات نرسيده و شريفي به‌دليل فشار مسوولان ورزش و فدراسيون فوتبال در حالي اين راي را صادر كرد كه چندي پيش بيژن كوشكي، بازيكن استقلال طبق فيلم‌هاي موجود خبرنگار صدا و سيما را ضرب و شتم كرد و در نهايت تنها به چهار جلسه محروميت محكوم شد. طبق گفته نزديكان شريفي، رييس كميته انضباطي اين راي را به‌خاطر فشار زياد مقامات ارشد صادر كرده است و خود به حكم تبرئه اعتقاد داشت.
گويا چند روز پيش شكايت كتبي سازمان ورزش هم به پرونده عزيزي در كميته انضباطي اضافه شد و دليل اين نامه مصاحبه‌هاي خداداد در جواب كيومرث هاشمي كه گفته بود «عزيزي بايد از صحنه ورزش محو شود»، اعلام شده است. پس از ارسال اين شكواييه بنا به گفته يك مقام آگاه در فدراسيون فوتبال حكم تبرئه خداداد تغيير پيدا مي‌كند. شايعه شده تماس يك مدير ارشد با شريفي و كفاشيان در صدور اين راي بي‌تاثير نبوده و حتي رايزني‌هاي فيروز كريمي كه طي چند روز اخير براي كاهش محكوميت عزيزي تلاش زيادي به خرج داده بود هم به جايي نرسيد.
قرار بر اين بوده كه راي محكوميت خداداد شش ماه محروميت و 10 ميليون تومان جريمه نقدي باشد اما فشارهاي بيروني به كميته انضباطي باعث مي‌شود تا شريفي براي آنكه حكم به شوراي استيناف نرود و در آنجا افزايش نيابد راي يكساله را صادر و از طريق فيروز كريمي به گوش خداداد مي‌رساند.
شايد اگر شريفي اختيار عمل بيشتري داشت در حال حاضر حكم تبرئه خداداد به يك‌سال محروميت از فوتبال تبديل نمي‌شد. لازم به ذكر است عصمتي يكي از مسوولان باشگاه پيام به دو سال محروميت از حضور در اماكن ورزشي و پرداخت دو ميليون تومان و سجاد شاكري به يك سال محروميت و يك ميليون تومان جريمه محكوم شدند.



منبع : http://www.goaldaily.ir/
 

F A R A M A R Z

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,508
لایک‌ها
1,642
سن
40
محل سکونت
Mashhad
ايرادات حقوقي حکم خداداد عزيزي
جمال خندان کوچکي*


اخبار مربوط به حاشيه مسابقه فوتبال بين تيم هاي پيام خراسان و مقاومت سپاسي و ادعاي شخصي به نام قاسم محمدي- که خود را خبرنگار ورزشي معرفي مي نمايد - مبني بر مورد ضرب و جرح قرار گرفتن از سوي حماسه ساز ملبورن خداداد عزيزي و جمعي از مسوولان تيم پيام خراسان، در چند روز گذشته آنقدر از سوي ارباب جرايد و علي الخصوص رسانه ملي در کانون توجه و مورد تحليل هاي حقوقي و غيرحقوقي قرار گرفت که به نظر مي رسيد کميته انضباطي فدراسيون فوتبال - که بحمدالله داراي اعضاي حقوقدان نيز مي باشد- نهايت دقت خويش را در بررسي اين موضوع به کار گرفته و با صدور راي مدلل و مستند به قوانين و مقررات مربوطه، نسبت به اقناع وجدان آحاد ورزش دوستان جامعه اقدام نمايد. در حالي که حسب آنچه در جرايد به عنوان کميته انضباطي منتشر گرديده است متاسفانه ابهامات اساسي ذيل الذکر مانع اقناع وجدان مي گردد.

الف- خداداد عزيزي مطابق آنچه در يک برنامه تلويزيوني بيان نمود مدعي است چون شخص مضروب اقدام به بيان «فحش ناموسي» کرده از سوي همراهان وي مورد ضرب و جرح قرار گرفت و حسب مفاد راي صادره از سوي کميته انضباطي نيز پرونده مربوط به شکايت خداداد عزيزي از شخص مضروب همچنان مفتوح رسيدگي است در حالي که کميته انضباطي براي تعيين مقصر و ميزان تقصير و النهايه مجازات وي مي بايست ابتدا در خصوص احراز يا عدم احراز بيان «فحش ناموسي» از سوي شخص مضروب اظهار نظر مي کرد چه اينکه در صورت احراز امر موصوف، اقدامات خداداد عزيزي و همراهان وي مي تواند در قالب دفاع مشروع و عکس العمل طبيعي متضرر از جرم«فحش ناموسي» مورد بررسي قرار گيرد. آيا مي توان تصور کرد شخص غيرتمندي به صورت مستقيم مورد «فحش ناموسي» قرار گيرد و بدون هيچ گونه عکس العملي از کنار شخص فحاش بگذرد؟ مويد امر اينکه مطابق مقررات فقهي، حقوقي حاکم بر جامعه اسلامي نيز عکس العمل طبيعي جامعه و دفاع مشروع هر يک از آحاد مسلمانان در قبال فحاشي به ائمه اطهار (سب النبي) مي تواند مرگ فوري شخص هتاک را در پي داشته باشد.( ماده 513 قانون مجازات اسلامي) بدين ترتيب واضح به نظر مي رسد در صورتي که شهروندان نسبت به خود مورد فحاشي ناموسي قرار بگيرند نيز لاجرم حداقل هاي دفاع مشروع را به کار خواهند بست البته اين دفاع بايد متناسب با جرم مورد نظر باشد که تشخيص تناسب آن نيز بر عهده دادگاه هاي دادگستري است اما در عين حال موکول کردن رسيدگي اين موضوع اساسي به وقتي ديگر و ناديده گرفتن تاثير آن در صدور حکم محکوميت براي ضاربان بدون شک فاقد هرگونه وجاهت قانوني و حقوقي است. صدالبته اگر در راستاي بررسي امر موصوف، فحاشي ناموسي شخص مضروب به اثبات نرسد موضوع از موارد تشديد مجازات ضرب و جرح کنندگان نيز خواهد بود. اما آيا هيچ عقل سليمي مي پذيرد که گروهي از افراد موجه جامعه آن هم از نوع ورزشکار بدون هيچ گونه دليل به يکباره و به صورت دسته جمعي بر سر يکي از حاضران در ورزشگاه که هيچ گونه آشنايي قبلي نيز با او ندارند ريخته و او را مضروب کنند؟ کاش انجمن صنفي روزنامه نگاران نيز به مثابه خانه سينما و ديگر نهادهاي صنفي داراي شور صيانت از اعضاي صنف خود مي بود و نفياً يا اثباتاً به اين موضوع رسيدگي و حسب مورد برخورد لازم را نيز با فرد خاطي به انجام مي رساند.

ب- ورود افراد به ورزشگاه هاي سراسر کشور به عنوان تماشاگر از جمله حقوق شهروندي و آزادي هاي اجتماعي مردم است که سلب آن جز به موجب قانون و حکم دادگاه هاي دادگستري امکان پذير نيست چه اينکه تماشاگر مسابقات ورزشي ورزشکار تلقي نمي شود تا از اين جهت مشمول حکم مراجع انضباطي فدراسيون هاي ورزشي قرار گيرد لذا به نظر مي رسد صدور راي کميته انضباطي در خصوص ممنوعيت ورود تعدادي از مسوولان باشگاه پيام خراسان به ورزشگاه هاي سراسر کشور خارج از صلاحيت ذاتي کميته مذکور است. جالب توجه اينکه بدين ترتيب کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي ورزشگاه هاي مربوط به رشته هاي ورزشي ديگر نيز تعيين تکليف کرده است. چه نيکو است مسوولان باشگاه پيام خراسان و همچنين خداداد عزيزي ولو براي تعيين تکليف حقوقي مفاد حکم صادره از سوي کميته انضباطي که احتمال تکرار و استناد به آن در آينده زياد است به راي يادشده اعتراض کنند تا شوراي استيناف کميته انضباطي با لحاظ موارد معنونه نسبت به بررسي مجدد موضوع و صدور راي شايسته اقدام نمايد.

اگر نبود ترس از سهل و باب شدن اهانت به حماسه سازان اين ديار و متعاقباً محکوميت آنان در عرصه هاي مختلف اجتماعي، شايد نگارنده اين سطور را قلم نمي کرد.

*وکيل پايه يک دادگستري


منبع : http://etemaad.ir/
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
حجازی: انتخاب AFC شبيه يك لطيفه بود !
سرمربي اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: اينكه مي‌گويند فدراسيون فوتبال ايران ،بهترين فدراسيون آسياست؛ لطيفه‌اي بامزه است زيرا ما حتي ليگ آماتور هم نداريم.

ناصر حجازي اظهار داشت: به همه تيم‌ها پول تزريق مي‌شود؛ به غير از تيم‌هاي خصوصي. با اين شرايط بايد بگوييم يك ليگ آماتور داريم نه حرفه‌اي. سال هاست كه آماتور هستيم، اما به AFC اعلام مي‌كنيم تمام باشگاه‌ها خصوصي و حرفه‌اي هستند.

وي درباره انتخاب فدراسيون فوتبال ايران به عنوان فدراسيون برتر آسيا اظهار داشت: اين مسئله بيشتر شبيه يك لطيفه است .اينكه در حضور فدراسيون‌هايي نظير ژاپن و كره؛ ما فدراسيون برتر شويم،عجيب است.آن هم درحالي كه هيچ كدام از باشگاه‌هاي بزرگ ما ورزشگاه و زمين تمرين اختصاصي ندارند و حتي خود فدراسيون نيز مشكل مالي دارد. اين حرف با عقل هيچكس جور در نمي‌آيد كه ما فدراسيون برتر آسيا باشيم .حتي كودكان نيز به اين خبر مي‌خندند.

منبع : فارس


جالب اینه که همه تیم ها باید تا آخر سال خصوصی بشن !
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire

Persiana

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 جولای 2005
نوشته‌ها
4,220
لایک‌ها
129
سن
47
محل سکونت
Persian Empire
يه ضرب المثل قديمى هست که ميگه:


گفتى ، باور کردم
اصرار کردى ، شک کردم
قسم خوردى ، فهميدم که دروغ ميگى



با عرض معذرت از همگان بايد بگم که من هيچ از اين جناب خبرنگار با اون مظلوم نمايى هاش خوشم نيومد. خوب اگر زدتت، بگو منو زدن، ديگه اين همه قسم و آيه و ادا و اطوارهاى‌عجيب و غريب و زدن انگ هاى‌عجيب و غريبتر مثل مصاحبه با شبکه ى استکبار و اينکه عين صهيونيست ها که فلسطينى‌ها رو زدن، منو زدنت چيه ديگه؟ >_<

‌‌
 
Last edited:

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
يه ضرب المثل قديمى هست که ميگه:


گفتى ، باور کردم
اصرار کردى ، شک کردم
قسم خوردى ، فهميدم که دروغ ميگى



با عرض معذرت از همگان بايد بگم که من هيچ از اين جناب خبرنگار با اون مظلوم نمايى هاش خوشم نيومد. خوب اگر زدتت، بگو منو زدن، ديگه اين همه قسم و آيه و ادا و اطوارهاى‌عجيب و غريب و زدن انگ هاى‌عجيب و غريبتر مثل مصاحبه با شبکه ى استکبار و اينکه عين صهيونيست ها که فلسطينى‌ها رو زدن، منو زدنت چيه ديگه؟ >_<

‌‌

bf505523fd519a70f8134727b457c6cd.jpg











مجتبی شریفی، رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید با وجود صدور رای محرومیت یكساله خداداد عزیزی، هنوز نمی‌داند كه آیا او خبرنگار شیرازی را كتك زده است یا نه. ‌
http://aftab.ir/news/2008/dec/14/c6c1229238703_sport_offence_khodadad_azizi.php
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
bf505523fd519a70f8134727b457c6cd.jpg











مجتبی شریفی، رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید با وجود صدور رای محرومیت یكساله خداداد عزیزی، هنوز نمی‌داند كه آیا او خبرنگار شیرازی را كتك زده است یا نه. ‌
http://aftab.ir/news/2008/dec/14/c6c1229238703_sport_offence_khodadad_azizi.php

جالب ترین قسمتش اینه :

"رئیس كمیته انضباطی دیروز همچنین گفت قلبش گواهی می‌دهد كه خداداد در ضرب و شتم نقشی نداشته است: <البته اگر هم عزیزی در ضرب و شتم شركت می‌كرد بیشتر از این مجازات برایش در نظر گرفته نمی‌شد.>"

پس باید به خاطر درگیری اون روز کل مدیرها و مربی ها و بازیکن ها و ... را محروم کنن چون با افرادی که کتک زدن فرقی ندارن !!!

نقش سکولاریسم را هم باحال اومده !
 

SonadoR

Registered User
تاریخ عضویت
10 مارس 2007
نوشته‌ها
707
لایک‌ها
0
خداداد : يك روزه با يك كاغذ خداداد نشدم
گل به استراليا را با آقاى گلى جهان عوض نمى كنم
206127.jpg
به سراغ خداداد در ماه هاى پايانى سالى شلوغ مى رويم تا مرور كنيم آنچه را كه بر يكى از پر سرو صدا ترين مردان ليگ برتر گذشت. دستش را مى گيرم و با او به تمام روزهاى سخت و پرحادثه گذشته سرك مى كشم. يكى از ويژگى هاى خداداد اين است كه مثل خيلى ها اهل لاپوشانى و محافظه كارى نيست. او آنچه را كه فكر مى كند درست است به زبان مى آورد.بدون كم و كاست.

ستاره ابومسلمى ها در پيام. مى خواهيم بدانيم پاى خداداد چطور به پيام باز شد
يك روز آقاى بنى اسد زنگ زد كه ما پيام را به همراه شاكرى و صلاحى خريديم و از تو مى خواهيم به عنوان مشاور به ما كمك كنى. من هم چون آن زمان با بنى اسد رفيق بودم قبول كردم و همان جلسه اول بود كه رسماً مرا به عنوان مشاور معرفى كردند.
شما اما در كمتر از چند ماه از مشاور به مديريت فنى رسيديد. زمانى كه مشاور بوديد تحت هر شرايطى اعتبارتان خدشه دار نمى شد اما وقتى مدير فنى و بعد سرمربى شديد خيلى ها گفتند كه شاكرى و صلاحى مى خواهند از اعتبار خداداد خرج كنند، نترسيديد
قبلاً هم ثابت كرده بودم كه براى جوانان مشهدى حاضرم حتى كولى هم بدهم. پس وقتى شور و شوق جوانان شهرم را ديدم خيلى برايم اعتبار اهميتى نداشت. در فوتبال همه چيز بده بستان است. من از همين شهر خداداد شدم. با اين حال حواسم بود كه سوء استفاده نشود.
فكر نمى كنيد اگر مالكان باشگاه ويند (منظورم دكتر عزيزى) به پيام متصل مى شدند وضع پيام به اينجا كشيده نمى شد آن زمان بحث سرمربيگرى حسين عبدى باعث اصطكاك هايى هم شد
اصطكاكى نبود. من گفتم آقايان پول بياورند هركه را خواستند سرمربى كنند. آنها نمى خواستند براى پيام پول خرج كنند. اصلاً آنها دنبال اهداف ديگرى بودند.
تيم كه صعود كرد همه گفتند صلاحى و شاكرى چيزى در چنته ندارند و اصلاً اين كاره نيستند. اين براى شما محرز بود. چرا مانديد
در فرودگاه اهواز سه ساعت بعد از صعود به هر دوى شان گفتيم تيم از حالا حداقل ۲ميليارد هزينه دارد. اگر مردش نيستيد بكشيد كنار. آنها همان زمان گفتند ما نمى توانيم ۲ميليارد را جور كنيم اما كارى هم براى واگذارى نكردند تا اينكه بعد از ۴۰ روز كه اتفاقاً روزهاى طلايى براى يارگيرى را از دست داده بوديم اعلام كردند ما مى توانيم.
در اين ۴۰ روز مگر چه اتفاقى افتاد. آنها گنج پيدا كردند
نمى دانم. آنها روى حرف و قول استاندار و مديركل تربيت بدنى حساب كرده بودند. به آنها گفته بودند شما برويد بازيكن بخريد ما ده روزه ۳۰ درصد (حدود ۷۰۰ميليون) پرداخت مى كنيم. اگر شما پشت گوشتان را ديديد ما هم آن ۳۰ درصد را ديديم.
پس صلاحى و شاكرى چكاره بودند، مگر به عنوان صاحب تيم نبايد پول مى آوردند
قرار بود به صلاحى و شاكرى كمك شود تا آنها بتوانند پس از مدتى با جور كردن اسپانسر و راه انداختن فعاليت هاى اقتصادى روى پاى خودشان بايستند.
اما آنها هيچ تلاشى براى گرفتن اسپانسر و راه انداختن فعاليت هاى اقتصادى نكردند. تنها كارى كه كردند فشار روى ارگان هاى مختلف براى گرفتن كمك بود.
استقلال و پرسپوليس تا هفته دهم اسپانسر نداشتند آن وقت توقع داريد پيام اسپانسر مى داشت!
امسال ركورددار استعفا شديد. دوبار رفتيد و برگشتيد
فقط به اصرار بچه ها بود كه برگشتم آنها مى گفتند تو نباشى ما هم نيستيم. با اين حال دفعه دوم كه استعفا دادم ديگر روى نيمكت برنگشتم. به عنوان قائم مقام برگشتم تا پول آنها را حداقل نقد كنم كه نشد.
واقعاً با آن اوضاع مالى به چه چيزى اميدوار بوديد كه برگشتيد
آقاى داورى(مديركل) گفت شما يك ماه تيم را جمع و جوركن و شاكرى و صلاحى را مجاب كن تا ما تيم را تحويل بگيريم و بتوانيم مدتى را هزينه كنيم تا مشترى پيدا شود. در آن يك ماه هيچ كار نكردند و بعد فشار آوردند تيم را به ما بدهيد تا برايتان بفروشيم. آنها سرانجام هم موفق شدند ۹۵ درصد سهام باشگاه را بگيرند اما من ۵ درصدم را نمى فروشم. چرا بايد سهامم را بدهم به آقايان اگر آنها مى خواستند كمك كنند چرا ۵ ماه پيش كه تيم ما شرايط خوبى داشت كمك نكردند الآن كدام احمقى پيدا مى شود براى تيم ته جدولى دو سه ميليارد هزينه كند خودشان يك بار ديدند كه با ۲۵۰ ميليونى كه دادند ۶ تا بازى را برديم.
206079.jpg
پس افتاده ايد روى دنده لج
5درصد سهام به اسم من است و من هم به هيچ وجه واگذار نمى كنم. وقتى محرومم كردند بايد فكر اينجا را هم مى كردند.
متوجه نمى شوم. چه كسى شما را محروم كرد
همه آتش ها از مشهد بلند شد. آقاى داورى يك عده را شارژ كردند كه بروند شهادت بدهند كه خداداد خبرنگار شيرازى را زده است. آن هم آدم هايى كه اصلاً در استاديوم نبودند! فكر كردند خداداد محروم شود مى توانند صاحب ۱۰۰درصد سهام شوند. بعد هم بيچاره اشپيتيم آرفى را به اين خاطر كه بعد از گلزنى عكس مرا نشان داده بود مواخذه و تهديد كرده بودند كه اگر باز هم عكس خداداد را نشان بدهد چنين و چنان مى كنند. مى دانيد بحث لج كردن نيست چون من اصلاً تربيت بدنى خراسان و مشهد را نمى شناسم. آقايان با يك امضا و كاغذ شدند مديركل و با يك كاغذ و امضا هم چند ماه ديگر مى روند اما من با يك كاغذ خداداد نشدم كه با يك كاغذ محو شوم. آقايان دوره شان تمام شود بايد ميز و صندلى را ببوسند و بروند. كسى هم از آنها چيزى نمى گويد اما من باز، خداداد بر مى گردم. همانطور كه پروين پس از ۵ سال برگشت. پس گردنم را هم بزنند ۵ درصدم را به تربيت بدنى نمى دهم. براى ۹۵درصد مشترى پيدا كنند من هم با طرف وارد معامله مى شوم. يا مى فروشم يا نمى فروشم.
چرا هركسى مى آمد و مى آيد پاى ميز مذاكره فرار مى كند
هركسى مى خواهد بيايد مشهد كار كند خداداد را مثال مى زنند. وقتى من نمى توانم اينجا كار كنم و همشهرى هايم اينگونه با من رفتار مى كنند يك غريبه چه فكرى مى كند مسؤولان ورزش استان چون صداقت ندارند همه را فرارى مى دهند. مگر كم پولدارهايى بودند كه خواستند براى ورزش خراسان كارى كنند و رفتار آقايان را ديدند و نماندند. با اين حال يكى دو نفرى هم كه پا جلو گذاشتند به نظر من خريدار نبودند. آمده بودند تا مثل خيلى هاى ديگر اسم شان در روزنامه ها مطرح شود.
اين خيلى ها كه مى گوييد چه كسانى هستند
فوتبال ما طورى شده كه همه مى خواهند خودشان را مطرح كنند. در همين درگيرى من با خبرنگار شيرازى هركسى از خانه شان قهر كرده بود آمد و درباره اين مسأله صحبت كرد بدون اينكه دليل آن را بداند، فقط به اين خاطر كه روزنامه ها سه خط از ايشان بنويسند و آنها آن سه خط را قيچى كنند و به دوستانشان نشان بدهند كه ما هم مصاحبه كرده ايم وگرنه الان تمام مشكلات ما حل شده بود فقط مانده بود محو خداداد به خاطر درگيرى با يك خبرنگار !
در عمل اما ظاهراً همه چيز به نفع شما شد. تماشاگران در استاديوم ها از شما حمايت كردند
خداداد با حكم و كاغذ نيامده كه با يك حكم محو شود. مردم مى دانند كه من واقعيت ها را مى گويم. همين هم هست كه با ۵۰ تا بازى ملى از كسانى كه بالاى ۱۵۰بازى ملى دارند در نزد مردم جايگاه بهترى دارم. در همين بازى خيريه در رشت مردم نمى دانستند كه كفاشيان اجازه نداده تا خداداد در تيم منتخب ۹۸ باشد با اين حال تشويقم كردند. چرا چون آنها از بازى با استراليا، عربستان، جام جهانى ۹۸ و... خاطراتى دارند كه نمى توانند فراموش كنند.
گل به استراليا را حاضريد با آقاى گلى جهان عوض كنيد
من آن گل را با دنيا عوض نمى كنم. آن گل تبلور تمام احساسات يك ملت بود. كمتر كسى پيدا مى شود كه با آن گل خاطره نداشته باشد.
جايى گفته بوديد اگر آن بازى تكرار شود دايى آن پاس را ديگر به شما نمى دهد
صحبت درگيرى هاى من با دايى بود كه گفتم دو بار با دايى درگير شدم. يك بار در اردوى امريكا كه بر سر يك كاست تركى كه سه روز در ضبط اتوبوسمان بود و من آن را شكستم حرفمان شد و يك بار سر ميز غذا قبل از بازى با استراليا. آنجا گفتم بعد از آن درگيرى بلافاصله ما را با هم آشتى دادند و فكر كنم اگر آن بازى تكرار شود دايى آن پاس گل را به خاطر آن دلخورى به من ندهد.
در مورد درگيرى اخير هم همين قدر صادقانه ماجرا را شرح داديد
به مردم دروغ نگفتم. جز به جز آن درگيرى را بدون كم و كاست شرح دادم. حتى در كميته انضباطى گفتم با دست «هل اش» دادم. در صحنه درگيرى هم بودم. خودم چيزى كه غلط است را مى پذيرم. همانجا هم گفتم حضورم در چنين صحنه اى اشتباه محض بود. ولى اينكه من ايشان را مثل صهيونيست ها به قصد كشت زدم! فقط مظلوم نمايى بود كه از جايى خط دهى مى شد.
چرا در كميته انضباطى گريه كرديد
دلم شكست از اين همه نامردى. مطبوعات چشم بسته همراه با مسؤولان به من حمله كردند. حتى يك نفرشان نپرسيد چرا اين اتفاق افتاد. فقط عليه من مطلب زدند بدون اينكه بدانند اتهام من ثابت شدنى هست يا نه. به همين دليل هم گفتم ديگر وارد اين فوتبال نمى شوم. اين فوتبال كسانى را مى خواهد كه به سيستم كثيفش بخورد. جالب اينجاست يك عده از خبرنگارانى كه به من حمله كردند با من در ارتباط بودند. خيلى هايشان مى خواستند به من بازيكن بدهند كه من نگرفته بودم و تلافى كردند.
مى گوييد ديگر برنمى گرديد اما سابقه نشان داده بر مى گرديد
شك نكنيد، برنمى گردم. خودم به آقاى شريفى گفتم تا آخر عمر محرومم كنند.
اما وسوسه فوتبال حداقل براى شما ديوانه كننده خواهد بود
برنمى گردم. اگر يك درصد اين وسوسه اى كه مى گوييد به سراغم آمد بلدم بكشمش. مى روم سالن با فاميل ها گل كوچك بازى مى كنم.
اين روزها چه كار مى كنيد
فقط استراحت. تازه فهميدم تلويزيون ساعت يك و دو شب چه فيلم هاى قشنگى دارد. اصلاً فهميدم خوابيدن تا ساعت ۱۱ظهر چه حالى مى دهد. مسافرت مى روم و با دوستانم خوش مى گذرانم.
تجارت نمى كنيد مثل خيلى از فوتباليست ها
اصلاً. چرا بايد دنبال پول باشم. خدا را شكر آنقدر از اين فوتبال درآورده ام كه نيازى به كار بيشتر ندارم. همين هم هست كه اصلاً مثل بعضى ها حسرت مال دنيا را نمى خورم. نه چك دارم، نه حساب بانكى.
به تيم ملى فكر نمى كنيد
اصلاً. من اگر مى خواستم سرمربى يا مربى تيم ملى شوم كه نمى رفتم در پيام بى مهره و پول كار كنم. مى رفتم مثل بعضى ها تيم هاى پرستاره و پولدار را مى گرفتم تا به كمك ستارها خودم را نشان بدهم
حاضريد به مديرعامل دوباره مشاوره بدهيد
به چه چيز اين فوتبال بايد مشاوره بدهم در اين فوتبال چه چيز سرجايش است كه درباره اش مشاوره دهم اگر يك نماينده از AFC بيايد مشهد يا برود انزلى و اوضاع تيم هاى ابومسلم، پيام و ملوان را ببيند در گزارش خودش چه مى نويسد فرض كنيد شما يا من نماينده AFC هستيم بايد از كجاى پيام بازديد كنيم از دفتر باشگاه كه مالكش حكم جلب مديرعامل را گرفته يا از ابومسلم كه معلوم نيست مالكش كيست
206082.jpg
پس چرا AFC ما را در ليگ قهرمانان آسيا ۴ سهميه اى كرد
من نمى دانم. همين قدر مى دانم كه اين اوضاع ربطى هم به فدراسيون ندارد. ساختار غلط است، آيين نامه مشكل اساسى دارد. آيين نامه مى گويد باشگاهى كه زمين ندارد نبايد توى ليگ حرفه اى باشد.بايد به دو دسته پايين تر سقوط كند. كدام باشگاه ما زمين اختصاصى دارد امارات را نگاه كنيد. همه باشگاه ها زمين تمرين دارند آن هم چند تا. بعد آقاى دايى مى گويد ليگ برتر ما برتر از امارات است. برويد ببينيد آنجا چه خبر است و دارند كجا مى روند در مورد دستمزدها هم همين طور. ما كجا با بازيكنان حرفه اى برخورد مى كنيم كجا آيين نامه از بازيكنان حمايت مى كند الان اگر بازيكنان طلبكار فوتبال ما همگى به فيفا شكايت كنند در اين فوتبال ۲۴ ساعته تخته مى شود. بازيكنان بدبخت جرأت نمى كنند براى پولشان اعتراض كنند چون مى بينند خداداد كه بزرگشان بود و مدام اعتراض مى كرد عاقبتش اين شد.
يادم مى آيد براى جام جهانى فرانسه ما را در فرانسه جايى اسكان دادند كه مثل خانه ارواح بود. اشتباه نكنم آنجا فيلم دراكولا را مى ساختند. طبقه زيرزمين شيرينى پزى بود كه بوى شيرينى ديوانه مان مى كرد. آن وقت عرب ها رفته بودند براى تيم شان در شانزه ليزه هتل ۵ ستاره گرفته بودند. اتاق ما ۶ مترى بود كه من و نعيم سعداوى به زور مى توانستيم دور خودمان بچرخيم و حتى بخوابيم. به همين دليل من بلافاصله به سفير ايران اعتراض كردم و بچه ها هم با من همراه شدند. فقط دايى و يكى دو نفر ديگر با ما در اين اعتراض همراه نشدند. فكر مى كنيد چه شد خداداد بدون سر و صدا ۱۸ ماه غيبش زد. هيچ كس هم نپرسيد چرا خداداد را خط زديد. آن ۱۸ ماه مى توانست يكى از بهترين دوران من در فوتبال باشد. بچه ها اينها را مى دانند كه جيك نمى زنند.
در اين فوتبال غير حرفه اى كدام مربى را كاملاً حرفه اى ديديد
فقط بوناچيچ را آن هم چون به كسى باج نمى داد. بقيه نه.
حتى قطبى هم
قطبى تنهايى هيچ كاره است. پارسال اگر قهرمان شد به خاطر كاشانى بود امسال ديديد چكار كرد.
قلعه نويى چه
او بهتر از بقيه است. كارش را بلد است و با تجربه هم شده است.
بهترين بازيكنان خارجى ليگ برتر از ديد شما كه استاد خريد بازيكن خارجى هستيد چه كسانى هستند
جز آتسوى پتروويچ و آرفى، من كار كاسترو مهاجم ذوب آهن را خيلى مى پسندم.
امسال كدام تيم قهرمان مى شود
يا استقلال يا پرسپوليس يا سپاهان. چرا چون ستاره دارند و حمايت مى شوند. ذوب آهن در ادامه مى ماند و بقيه هم درحد و اندازه قهرمانى نيستند.
پيام و ابومسلم مى مانند
خيلى بعيد است. بخصوص پيام كه از داخل پوكيده است. آنها دچار دو دستگى شده اند و مسؤولان هم دير به فكر كمك افتاده اند. اگر ۵ ماه پيش كمك مى كردند كه معتقدم مى توانستند و نخواستند، الان شانس پيام براى ماندن از همه تيم هاى پايين جدول بيشتر بود.
سؤال آخرم در مورد تيم ملى اميد است. شاغلام گزينه خوبى بود
براى همه مربيان احترام قايلم و دعا مى كنم شاغلام پيروانى هم كه ساليان سال است براى اين فوتبال ستاره سازى مى كند بتواند ما را به المپيك ببرد.با اين حال شرايط واقعاً سخت است. بايد خيلى حساب شده و با برنامه جلو برود. وقتى از من براى تيم ملى اميد برنامه خواستند گفتم برنامه من سخت است. اگر مى توانيد اجرايش كنيد با هم صحبت كنيم وگرنه دور مرا خط بكشيد. به آنها گفتم مثلاً اگر تيم ملى با كره جنوبى بازى دارد بايد از آنها بخواهيم تا درحاشيه اين بازى يك ديدار هم بين تيم هاى ملى اميد دو كشور برگزار كنند. يا چند برنامه ديگر هم توى ذهنم بود كه با توجه به اتفاقات به وجود آمده مسكوت ماند.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای کاهش یا بخشش محرومیت خداداد عزیزی با نایب رئیس و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگو کردند.

در مسیر بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از بانکوک به تهران، علی دایی و کریم باقری در گفتگوهای جداگانه با مهدی تاج رئیس فدراسیون و مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار کاهش محرومیت یا بخشش خداداد عزیزی سرمربی پیشین تیم فوتبال پیام مشهد شدند.

در این گفتگوها ابتدا کریم باقری از رئیس کمیته انضباطی درخواست کرد تا برای کاهش یا لغو محرومیت خداداد عزیزی اقداماتی صورت گیرد و پس از آن علی دایی از تاج خواست به علت خدمات ارزنده این بازیکن به فوتبال و اینکه وی یکی از اسطوره های ورزش کشور محسوب می شود، شرایطی را برای بخشش یا کاهش محرومیت این بازیکن فراهم کنند.

مجتبی شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این خبر که کریم باقری در خصوص بخشش خداداد عزیزی با وی صحبت کرده است، گفت: محقق شدن این موضوع نیازمند سیر مراحل قانونی است و از اختیارات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خارج است.

وی در مورد سیر مراحل بخشش خداداد ادامه داد: ابتدا باید عزیزی نامه درخواست بخشش خود را به فدراسیون ارائه دهد و سپس با موافقت کفاشیان و رسیدگی این پرونده از سوی شورایعالی استیناف، در مورد بخشش یا کاهش محرومیت قائم مقام پیشین باشگاه پیام مشهد تصمیم گیری خواهد شد.

خداداد عزیزی قائم مقام پیشین باشگاه پیام مشهد به دنبال درگیری با یک خبرنگار ورزشی و با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تاریخ 20/9/87 به مدت یکسال از فعالیت و تیمداری در فوتبال محروم شد.

اگه نمی خواهید ببخشید، خب نبخشید، این حرف ها دیگه برای چیه !

اون خدادادی که ما می شناسیم همچین درخواستی نمیده !
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
49
محل سکونت
تهران
اگه نمی خواهید ببخشید، خب نبخشید، این حرف ها دیگه برای چیه !

اون خدادادی که ما می شناسیم همچین درخواستی نمیده !

خداداد عزیزی: گناهکار نیستم که درخواست بخشش کنم

خداداد عزیزی تاكید كرد: هرگز برای بخشش به فدراسیون فوتبال درخواستی نخواهم نوشت .
سرمربی سابق پیام مشهد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر با بیان اینکه برای بخشش از فدراسیون درخواستی نخواهم كرد ، افزود : افرادی كه در فدراسیون حضور دارند برای محروم کردن من تمایل داشتند حالا چطور شده كه همه برای بخشش من عجله پیدا می کنند.

خداداد عزیزی گفت : مقامات فدراسیون فوتبال رای كمیته انضباطی را بررسی كنند ؛ در كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان ثابت نشده است كه من در مشهد با كسی درگیر شده ام .

سرمربی سابق پیام مشهد افزود : فقط به جرم حضور در صحنه درگیری یك سال محروم شدم، پس چرا از فدراسیون بخواهم به خاطر گناه ناکرده مرا ببخشد.

بازیكن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد : این درخواست باعث می شود گناه به گردن من بیفتد و این كار را نمی كنم چون گناهكار نیستم .

خداداد عزیزی تصریح كرد : از ابتدا منكر درگیری شدم در كمیته انضباطی هم جرم من اثبات نشد ولی یك سال محروم شدم و هیچ اعتراضی نكردم و اگر می خواستم نامه ای به فدراسیون بنویسم همان موقع این كار را انجام می دادم .
 
بالا