برگزیده های پرشین تولز

خریدار دوربین کانن 450D یا 400D

jasoosk

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2006
نوشته‌ها
429
لایک‌ها
3
محل سکونت
شیــراز، یــزد، لندن
سلام دوستان
اگر موردی برای فروش دارید لطفا به من اطلاع بدید دوربین به همراه لنز.

ممنون
 

jasoosk

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2006
نوشته‌ها
429
لایک‌ها
3
محل سکونت
شیــراز، یــزد، لندن
حالا خودتون ندارین... دوستی رفیقی.. آخه همکاری چه میدونم همسایه ای کسی نداره بخواد بفروشه...
 

rasoulparham

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
من یه 400 دی دارم با لنز سیگما70/200
 

jasoosk

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2006
نوشته‌ها
429
لایک‌ها
3
محل سکونت
شیــراز، یــزد، لندن
دوستان من برای هر ۲ پیغام گذاشتم ولی جواب ندادید.. من برای قبل از عید باید یکی بگیرم لطفا اگه واقعا تمایل به فروش دارید به من اطلاع بدید. ممنون.
 

jasoosk

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2006
نوشته‌ها
429
لایک‌ها
3
محل سکونت
شیــراز، یــزد، لندن
دو نفر به من پیغام دادن برای فروش بعد هم به کل ناپدید شدن من واقعا دلیلش رو نمیتونم بفهمم.. اینه که فراموش کنید کلا. سعی میکنم از جای دیگه تهیه کنم. تاپیک مختومه/.
 

ehsan95

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,869
لایک‌ها
298
محل سکونت
اصفهان
400 منظوزتون این مدله؟
Canon_IXUS_130_I_4c7dedc1b712e-228x228.jpg


آکبند موجوده : 290 تومن

مشخصات کلی: دوربین فشرده و کوچک - وزن 133 گرممشخصات حسگر و تصویر: حسگر CCD با کیفیت 14.5 مگاپیکسل - اندازه 1 به 2.3 اینچ
فیلم: ابعاد HD - سرعت 30 فریم بر ثانیه
لنز: 28-112 میلیمتر - بزرگنمایی اپتیکال 4 برابر - لرزشگیر تصویر
عکسبرداری: سرعت شاتر از 1 به 1500 ثانیه تا 15 ثانیه - ایزو اتوماتیک و 80 و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 - فلاش داخلی با برد 4 متر - تکنولوژی تشخیص چهره - تکنولوژی تشخیص لبخند
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230,000 پیکسل
سایر مشخصات: ذخیره بر روی کارت حافظه SD/SDHC/SDXC/MMC/MMCplus/HD /MMCplus - باتری یون لیتیوم استاندارد - شارژر باتری

کانن مدل IXUS 130 خود را معرفی کرد. این مدل نیز همانند دیگر مدل‌های ایکسوس صیقلی، باریک و کارآمد ساخته شده است. این دوربین نیز از فن‌آوری‌های پیشرفته و خوبی برخوردار است که سری ایکسوس کانن به آن‌ها مفتخر است. کانن IXUS 130 از پردازنده‌ی جدید DIGIC 4 کانن بهره می‌برد که سرعت بالا را به همراه کیفیت بسیار عالی در رنگ‌ها و نویز پایین ارایه می‌کند. این مدل تا به این جا افتخار باریک‌ترین دوربین سری IXUS کانن را با قطر تنها 18 میلی‌متر در قطورترین قسمت به خود اختصاص داده است. همانند دیگر مدل‌های IXUS کار کردن با این مدل نیز بسیار ساده می‌باشد و کار عکاسی را برای کاربران بسیار ساده ساخته است. این دوربین که در آمریکا با نام Canon PowerShot SD1400 IS نیز شناخته می‌شود افتخار باریک‌ترین دوربین سری IXUS کانن را به خود اختصاص داده است. این دوربین مجهز به یک لنز معادل 28-112mm با لرزش‌گیر اپتیکال می‌باشد و توانایی ضبط ویدیویی 720p HD را نیز دارد. این دوربین از یک نمایشگر 2.7 اینچی Pure Color II G با شیشه‌ی اندود شده بهره می‌برد که وضوح بیشتر را به همراه می‌آورد.

• دوربین 14.1 مگاپیکسلی IXUS 130
دوربین کانن IXUS 130 از بدنه‌ی خارجی بسیار استایلیش و زیبایی برخوردار است. این بدنه در رنگ‌های متنوعی چون نقره‌ای، خاکستری، نارنجی و صورتی موجود می‌باشد. سنسور 14.1 مگاپیکسلی آن جزئیات بسیار بالایی را حتی در چاپ قطع‌های بزرگ ارایه می‌کند. ضبط ویدیویی 720p HD نیز با این دوربین امکان‌پذیر می‌باشد. با استفاده از پورت HDMI می‌توانید تصاویر گرفته شده را بر روی HDTV مشاهده نمایید. کاربر می‌تواند در بازبینی تصاویر، عکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به عنوان Favourite نشانه‌گذاری کند. واسط کاربری ساده و روشن آن کار کردن با منوها را بیش از پیش ساده کرده است.

• دوربین IXUS 130 و لنز واید
این دوربین که در بیشینه‌ی استانداردها طراحی و ساخته شده است از لنز Genuine 28mm کانن با توانایی زوم 4X بهره می‌برد. این لنز در حالت واید کاملا مناسب عکاسی از جمع دوستان و نیز مناظر طبیعی گسترده می‌باشد. با زوم 4X نیز می‌توان مناظر دوردست‌تر و نیز پورتره‌های خوبی را تهیه کرد. لرزش‌گیر اپتیکال تصویر کانن به خوبی از تارشدگی تصویر بر اثر لرزش دست عکاس جلوگیری به عمل می‌آورد. به خصوص زمانی که از زوم کامل استفاده می‌شود و یا عکاسی در نور ضعیف انجام می‌گیرد.

• دوربین IXUS 130 و نمایشگر 2.7 اینچی
نمایشگر 2.7 اینچی این دوربین از نوع PureColor II G LCD می‌باشد و کیفیت بسیار بالایی را در حین نمایش زنده برای کادربندی و نیز بازبینی عکس‌ها ارایه می‌کند. این نمایشگر دارای لایه‌ای شیشه‌ای بر روی خود می‌باشد. پیام‌های متنی کوچکی با نام Hints & Tips بر روی واسط کاربری ظاهر می‌شوند تا کاربران باز هم در کار کردن با آن راحت‌تر باشند.

• دوربین IXUS 130 و شوتینگ مودهای مختلف
کاربران در حین کار کردن با این دوربین می‌توانند از شوتینگ مودها (مودهای عکاسی) مختلفی استفاده کنند که کار عکاسی را برای آن‌ها ساده‌تر و فرح‌بخش می‌سازد. مود Fish-eyeeffect یا اثر لنز فیش-آی تاثیری که توسط یک لنز فیش-آی بدست می‌آید را تقلید می‌کند و نتیجه‌ی بسیار دراماتیکی دارد. این در حالی است که Miniature Effect یا اثر مینیاتوری صحنه‌های عکاسی را تبدیل به چشم‌اندازهای مینیاتوری می‌کند و باعث می‌شود که سوژه ها تبدیل به مدل‌های مینیاتوری شوند. Low Light Mode یا مود عکاسی در نور کم عکاسی در شرایط نوری ضعیف را بیش از پیش ساده می‌کند و باعث می‌شود که در نور کم؛ محیط طبیعی‌تر در عکس ثبت شود.

• فن‌آوری‌های Canon IXUS 130
فن‌آوری‌های Smart Auto و Scene Detection امکاناتی هستند که دوربین می‌تواند به طور خودکار نوع صحنه‌ی در حال عکاسی را تشخیص بدهد و تمام تنظیمات را متناسب با آن قرار دهد. بنابراین کاربر می‌تواند بدون نگرانی از تنظیمات دوربین فقط بر روی تنظیم کادر تمرکز نماید. فن‌آوری Smart Auto قادر به تشخیص از بین 22 نوع صحنه از قبیل Portrait, Landscape یا Macroمی‌باشد. فن‌آوری i-Contrast امکانی است که بهترین نوردهی را به هر منطقه از تصویر می‌دهد تا مناطق تاریک‌تر روشن‌تر بشوند و نیز از نورانی شدن شدید مناطق روشن جلوگیری به عمل می‌آورد. فن‌آوری Smart Flash این امکان را ایجاد می‌کند که دوربین به طور خودکار میزان نور فلاش در هر نوع عکاسی را تنظیم نماید تا از نورانی شدن زیاد تصویر گرفته شده جلوگیری به عمل بیاید. فن‌آوری Motion Detection به طور خودکار با استفاده از روشنایی نور محیط، لرزش دوربین و نیز حرکت سوژه می‌تواند سرعت شاتر و ISO را طوری تنظیم نماید تا بهترین عکس بدست آید.

• فن‌آوری تشخیص چهره
فن‌آوری تشخیص چهره امکان عکس گرفتن از چهره‌ی انسان با کمترین زحمت را فراهم می‌آورد. دوربین می‌تواند در یک کادر تا 35 چهره‌ی انسان را تشخیص بدهد و فوکوس و نوردهی را در بهترین حالت برای آن‌ها تنظیم نماید. فن‌آوری تصحیص قرمزی چشم به محض گرفته شدن عکس قرمزی چشم بوجود آمده را از بین می‌برد. فن‌آوری Face-Selftimer امکان گرفتن عکس 2 ثانیه پس از ورود چهره‌ی جدید در کادر یا گروهی از دوستان را فراهم می‌آورد. بدین طریق عکاس می‌تواند به راحتی خود نیز وارد کادر بشود و سپس عکس گرفته شود. کار کردن با کانن IXUS کاملا ساده و راحت می‌باشد و واسط کاربری واضح و کارآمدی دارد.

• دوربین Canon IXUS 130 و Face-Selftimer
این فن‌آوری جدید در حقیقت زیر مجموعه‌ای از فن‌آوری تشخیص چهره می‌باشد. کاربر می‌تواند بدون فشار دادن فیزیکی دکمه‌ی شاتر با استفاده از یک چشمک یا لبخند این کار را انجام دهد. بعلاوه امکانی هم وجود که در حضور جمع دوستان به محض وارد شدن چهره‌ی جدید عکس را می‌گیرد. این فن‌آوری وقتی به کار می‌آید که خود عکاس نیز می‌خواهد بدون نگرانی از زمان تایمر وارد عکس شود.

• کارت حافظه‌ی SDXC
به همراه دوربین نرم‌افزاری موجود می‌باشد که کار آپلود کردن تصاویر بر روی سایت youtube را بیش از پیش ساده کرده است. البته این کار را باید با رایانه انجام داد. این دوربین با کارت‌های حافظه‌ی جدید SDXC نیز سازگاری دارد. این نوع کارت حافظه ظرفیت بسیار بالایی دارد و تا 2TB حافظه را فراهم می‌آورد بنابراین می‌توان هزاران عکس با آن گرفت. کارت‌های حافظه‌ی SDHC نیز که توسط این دوربین پشتیبانی می‌شوند تا ظرفیت 32GB موجود می‌باشند. قسمت کارت حافظه و باتری دوربین در زیر آن قرار دارد.

یک کیس آپشنال نیز به همراه این دوربین به فروش می‌رسد که کاملا ضد آب می‌باشد و می‌توان از آن در عمق 40 متری نیز استفاده کرد. این کیس کاملا هم اندازه‌ی دوربین می‌باشد و می‌توان با آن در زیر آب نیز عکاسی کرد.
 

mobin.parsian

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2009
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
1
با سلام یک عدد
SLR 500D + لنز 55-18 +‌یک عدد مموری 16 گیگ مخصوصی عکسبرداری سرعت بالا +‌ filter مخصوصی عکسبرداری از طبیعت موجود هست..دستگاه تمیز تمیز هست...هم دستگاه هم لنز ژاپنی هست ...چون اون اول که اومده بود خریدم....دوربین قبلی خودم بوده..بسیار دوربین خوبی هست قیمت 900 هزار تومان
 

mobin.parsian

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2009
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
1
چندتا شات خورده؟
كيفم روش ميدي؟
محافظ صفحه داشته رو ال سي ديش؟

شات خورده نشمردم ولی 4000 تا خورده..ولی 4000 تا شاتی که خورده شات بوده از این شات ها نبوده که بگیری پاک کنی.......ولی 1 سال میشه استفاده نکردم..چون دوربین بالاتری گرفتم...کیف هم داره...محافظ هم نداشته ولی یک پلاستیکی خودم روش زدم
 

aminrdent

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 مارس 2012
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
۳۵۰ d من با کیف ولنز خودش بدون خش با ۱۰۰۰ شات زده شده ۵۵۰ میفروشم...با کارت ۲ g ...........
 

jasoosk

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2006
نوشته‌ها
429
لایک‌ها
3
محل سکونت
شیــراز، یــزد، لندن
ممنون امین جان..
۳۵۰دی با لنز + ۲ تا باطری و ۴گیگ مموری همین الان ۴۲۰بهم پیشنهاد شده اما من ترجیح میدم حداقل ۴۰۰ دی بگیرم.. در نهایت اگه ۳۵۰دی رو بخوام همون رو بر میدارم.

یاحق.
 

aminrdent

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 مارس 2012
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
عزیز من حاضرم اگه خواستین باهاتون کنار بیام .....طوریکه نه سیخ بسوزه نه کباب...ولی واقعا با اینکه ۳ سال دارمش نو هست چون اکثرا با fz18 عکس میگرفتم.
 

mobin.parsian

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2009
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
1
این هم یک نمونه عکس گرفته شده با دوربین
IMG_6445.jpg
 
بالا