برگزیده های پرشین تولز

خرید انواع تیشرت قیمت مناسب پسرانه ویژه عید

آیا لباسهای پسرانه جدید شما مشابه طرح های بالا است؟

  • خیر

    Votes: 0 0.0%
  • بله

    Votes: 0 0.0%
  • چاپی است ولی نه چاپ برجسته

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

omaio75

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2023
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
تیشرت و لباس پسرانه همیشه از چالشهای والدین هنگام تهیه و شست و شو است. پسر بچه های خیلی کوچک خیلی به نگهداری از لباسشون اهمیت نمی دهند. برخی نوجوان ها هم متاسفانه در سنین بلوغ حال و حوصله جمع و جور کردن و نگهداری از لباس های خودشون رو ندارن و یا به کمک مادرشون عادت کرده اند. این دو مسئله از این نظر معظل میشه که عمر هر لباسی با نگهداری اشتباه کم میشود و والدین را در تهیه مجدد لباس بچگانه ساده به زحمت می اندازد. پس چاره چیست؟ تهیه لباس بچگانه مناسب، لباسی که مطمئن باشیم به راحتی خراب نمیشود و عمر مفید خوبی دارد. یک واقعیت درمورد پارچه های از جنس ضعیف و یا پنبه نامرغوب همین هست که حتی قبل از استفاده نیز این نوع پارچه ها به طرز مشخصی جنس عالی ندارند. در بخش درزها و با اولین شست و شو از خودشون پرز پس میدن که نشانگر عدم استحکام بافت اون ها هست. اما یک تیشرت پسرانه مرغوب و مناسب هرگز این مشکل رو به وجود نمی اورد و به راحتی میتونید با سایر پارچه ها اونها رو بشورید.

نکته دیگه استفاده از پنبه در نخ پارچه ها است. لباس پنبه ای باید لطیف و سبک باشد اما برخی پارچه ها مثلا از جنس پنبه هستند ولی در واقعیت بدن کودک رو آزار میدن. چاره چی هست؟ موقع خرید کالا رو لمس کنید. روی پارچه و نازکی آن یک مسئله هست. نکته قابل توجه و مهم دیگر توی پارچه است. اگر قرار باشد بچه شب در این لباس بچه گانه پسرانه بخوابد، پوستش آسیب نمیبیند؟ بسیاری از لباسهای پنبه ای صد در صد به علت تهیه از پنبه بی کیفیت و خوب زده نشدن نرم نیستند و آرنج و شانه بچه را می سابند. همچنین لباس را در بخش درز به خوبی لمس کنید. با نخ ضخیم و خارش آور دوخته شده است؟ برخی بچه ها پوست خیلی حساسی دارند و با مالش مدام نخ زیر به بدنشان زخم بدی میگیرند. و این زخم ها اکثرا در زیر لباس کودک هستند و دیده هم نمیشوند. پس سعی کنید حتما از جنس آن اطمینان صد در صد پیدا کنید. اگر از فروشگاه اینترنتی خرید میکنید مطمئن شوید میتوانید کالا را در صورت عدم رضایت باز گردانید.
در ادامه چند لباس پسرانه شیک و جدید را با هم مشاهده کنیم.

Untitled-4.jpg

ست پسرانه سه رنگ جدید طرح دار
این سه تیشرت در سایز متوسط یا 55، یک تیشرت لطیف در یک ست راحت و خانگی تیشرت و شلوار پسرانه است. راحتی شلوار این محصول مثال زدنی است. کمر کشی آن راحت است و اصلا به تن بچه فشار یا اذیت وارد نمی کند. طرح چاپی ساده آن نه خیلی شلوغ است و نه خیلی بیروح و پارادوکس زیبایی در این تیشرت آستین کوتاه راحت پدید آورده است. و البته جنس پارچه پنبه لاکرا است و همین یعنی پارچه باقی میماند.
شلوار این لباس بلند و گشاد است و لباس را به تن بچه شیک میکند. بسیاری از والدین تصور میکنند کودک میتواند با چند لباس عادی ورزش کند یا بخوابد اما سعی کنید برای پسر دلبندتان ست ورزشی جدایی تهیه کنید تا عمر لباسهای راحتی و مدرسه او را زیاد کنید. البته برخی بچه ها مدام زمین میخورند و پا و بدن خود را زخمی میکنند. برای این بچه ها حتما محافظ زانو تهیه کنید.


Untitled-5.jpg



ست شلوارک و تیشرت راحتی کودک خردسال
خرید چند ست راحت در لباس دخترانه و پسرانه طبیعی است. البته منظور این نیست که برای پسرها لباس صورتی جیغ بخرید یا نخرید. بلکه بسیاری از لباسها و ستهای پوشاک به تن هر دو جنسیت یکی است. لباسی مشابه لباس بالا که در چاپ و کیفیت تولید حرف نخست را میزند میتواند یک انتخاب به صرفه و راحت برای کودک دلبند شما باشد. تیشرت این لباس آزاد و نرم است و طرح چاپی بامزه ای دارد که بچه ها به آن علاقه دارند. شلوارک این ست بندی است و با شل و سفت کردن بند آن دیگر نیازی نیست نگران تنگی یا در آمدن از پای کودک شوید. پاچه شلوار دوخت نیمه کشی ترند روز دارد و راحت است. مارک پشت یقه آن گردن کودک را اذیت نمیکند چون در درز پارچه دوخت شده است.

اگر به تهیه لباس گرم هم علاقه دارید توصیه ما به شما کاپشنهای پسرانه است. بهترین زمان تهیه این لباسها در فصل بهار و هنگام افت شدید قیمت این لباسها است. سعی کنید کاپشن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و در این زمینه اصلا کم نگذارید چون کودکان کاملا به این نوع لباسها احتیاج دارند. بچه ها به مدرسه میروند و در بیرون از خانه نیز بازی میکنند.
این پنچ تیشرت و شلوارک از انواع راحت و جدید تولیدی های داخلی هستند. توصیه میکنیم با حمایت از محصول تولید داخل باعث بهبود کیفیت آنها شوید. البته ست تیشرت و شلوارک پسرانه لاکچری از برندهای خارجی ترک، چینی، آلمانی و غیره نیز با قیمتهای گرانتر هست. بسیاری از ما وقتی از خرید پی در پی لباسهای بی کیفیت خسته میشویم به این نوع لباسها روی می آوریم. اما میتوانیم با کمی دقت در انتخاب کالا و سایتهای اینترنتی و توجه به ویژگیهای محصولات بهترین لباس ممکن را برای بچه ها فراهم کنیم.
 
بالا