برگزیده های پرشین تولز

forestboy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2014
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
8
سن
35



گروه تجاری ما به دلیل نبود وب سایتی کامل ، جهت ارایه بازی های رایانه ای ، کنسول ها، برنامه های آموزشی و نرم افزار ها مبادرت به راه اندازی فروشگاه انواع بازی های رایانه ای ، کنسول ها، برنامه های آموزشی و نرم افزار ها در سال 1392 به صورت کامل و جامع نمود.
کیفیتی بالا ، قیمتی ارزان ، پشتیبانی کامل سه رکن اصلی فعالیت ما می باشد و تمام سیاست های فروشگاه نیز بر اساس آن ها پایه گذاری شده اند.


ویژگی هایی که ما را از دیگر فروشگاه ها متمایز می نماید :

1. تایید تلفنی تمامی سفارشات :

تمامی سفارشاتی که توسط مشتریان در سیستم ثبت می شود، توسط بخش فروش وب سایت از طریق تماس تلفنی تایید می شوند.

2.استفاده از دیسک ها و بسته بندی اورجینال محصولات :

تمامی محصولات فروشگاه ارزان دیسک به صورت 100% اورجینال و در بسته بندی هولوگرام دار شرکتی خود ارایه می گردند.

3.قیمت محصولات :

فروشگاه ما سعی خود را بر آن داشته است تا قیمت محصولات فروشگاه را کمتر از قیمت پشت جلد آن ها ارایه دهد.

4.اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک :

فروشگاه ما به کمک پل های ارتباطی ایمیل و پیامک ، کوپن های تخفیف ، فروش های ویژه و وضعیت سفارشات ارسالی مشتریان را به صورت لحظه ای به آنان اطلاع رسانی می کند.

5.عدم دریافت هزینه های اضافی :

فروشگاه ما هزینه های اضافی از کاربران دریاف نمی کند و تمامی محصولات خود را به صورت عمده تهیه نموده است و قیمت های پشت جلد محصولات را نیز به صورت شفاف نمایش داده است تا باعث هیچ شک و شبهه ای نشود، دقت داشته باشید توضیحات ذکر شده مربوط به سفارشاتیست که بصورت پرداخت آنلاین ثبت شده اند چون این سفارشات بصورت کامل توسط خود فروشگاه برای شما ارسال می گردد، و اگر دقت داشته باشید در لحظه ثبت سفارش در روش پرداخت درب منزل هزینه ای با عنوان خدمات به فاکتور شما افزوده می شود که متاسفانه شرکت های واسطه پستی این هزینه ها را دریافت می کنند و فروشگاه هیچ گونه اختیاری نسبت به کم و کاست کردن هزینه های آن ندارد و حتی هزینه های ارسال نیز در این روش بیشتر از پرداخت آنلاین می باشند! پس سفارش محصول به روش پرداخت آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه ها و تسریع در زمان ارسال سفارشات شما خواهد شد.

6- ارایه تخفیفات و شرایط فروش ویژه در زمان های مختلف :

فروشگاه ما در مناسبت های مختلف کوپن های تخفیف و یا شرایط فروش ویژه ای را ارایه می دهد و امکان خرید کوپن های تخفیف از خود فروشگاه نیز وجود دارد.

7. تست محصولات ارسالی :

تمامی محصولات ما با توجه به اینکه اورجینال هستند، جهت اطمینان از سالم بودن و نداشتن هیچ گونه مشکل در زمان رسیدن به دست مشتری، با اجازه شخص مشتری باز شده و بر روی سیستم کپی می شوند تا در صورت خراب بودن دیسک ها تا قبل از ارسال تعویض شوند.

چرا از فروشگاه ما خرید کنید ؟

فروشگاه ما بدلیل ارایه محصولات اورجینال و اصلی که نمونه آنها از اینجا قابل مشاهده می باشد و نمایش قیمت پشت جلد محصولات و ایجاد شفاف سازی برای مشتریان محترم و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت که در بالای تمام صفحات فروشگاه قابل مشاهده می باشد جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای مشتریان عزیز باقی نمی گذارد و شما عزیزان با خیال آسوده می توانید خرید خود را از فروشگاه ما انجام دهید.




 
بالا