برگزیده های پرشین تولز

خواص ژل رویال

irbee

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2015
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
37
ژل رویال تراوشی است که از غدد زنبوران کارگر جوان تولید می گردد. ژل رویال یکی از منحصر به فردترین فرآورده هایی است که به وسیله زنبور عسل تهیه می گردد به همین علت است که در خاور و باختر ژله سلطنتی نامیده می شود.
ژل رویال و ضعف عمومی بدن :
این ماده بعنوان ماده ی آنتی اکسیدان و سازش زای قوی عمل می کند و از این طریق انجام فعالیتهای کارآمد را تسهیل می کند ، خستگی پذیری را کاهش می دهد و تحمل به انجام فعالیت های فیزیکی را افزایش می دهد. ژل رویال برای برطرف کردن ضعف عمومی بدن آثار مثبت پدید می آورد.
ژل رویال برای ناباروری و درمان نازایی :
تاثیر خواص ژل رویال بر روی دستگاه تولید مثل زنان مربوط به محتوای هورمون گونادوتروپیک آن است که می توان آن را برای درمان برخی از انواع نازایی زنان بکار برد. ژل رویال همراه با عسل و گرده گل تاثیر درمانی و ضد کم خونی موثری دارند.
ژل رویال و پوست :
استفاده از مواد محافظ و جوان ساز در کرم ها آن ها را با ارزش می سازد. خواص ژل رویال در این زمینه به طور حتم مقام اول را داراست.خواص ژل رویال اثر تحریکی و جوان سازی بر روی سلول های پوست دارد و آنها را تغذیه می کند.ژل رویال یکی از محتویات لوسیون ها ، کرم ها و ماسک هاست که اثرات ضد چروکیدگی و جوان سازی پوست را سبب می شود.

پورتال زنبور عسل ایران
 
بالا