برگزیده های پرشین تولز

خوب نشدن جوش ها پرسش و پاسخ

Blackdevil499

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 مارس 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
27
سلام بچه ها من 18 سالمه و پسرم و جوشهام عادی نیست بعضی ها جوش هاشون قرمزه و سره چرک داره ک راحت تخلیه میشه ولی من نه من فقط یک برآمدگی روس صورتم ظاهر میشه و خوبم نمیشه گاهی با تیغ پوست رو میبرم تا یکم ازچرک رو خالی کنم ولی بازم خوب نمیشه تازه جاشم میمونه . من از قرص داکسی سایکلین استفاده میکنم و یک محلول ساختنی ولی تاثیر زیادی نداشته چیکار کنم خوب بشن؟؟؟؟خواهشا کمک کنید :(
 

punisher2

Registered User
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
620
لایک‌ها
116
محل سکونت
L.A (Lahijan)
بجز روآکوتان راه دیگه ای نیست

Sent from my HUAWEI G6-U10 using Tapatalk
 

Hooman_H

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2014
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
7
سن
31
محل سکونت
تهران
داکسی سایکلین آنتی بیوتیکه و به هیچ عنوان نباید سر خود مصرف بشه, خصوصا که دوز مناسب باید با توجه به وزن, شدت بیماری و ... توسط دکتر تجویز بشه. تاثیرات مصرف دراز مدت آنتی بیوتیک ها به قدری ترسناک هستند که توضیحشون از عهده بنده خارجه. فقط بدونید هپاتیت و تخریب کلیه, آسیب های چشمی, زخم مری و معده و ... یکسری از عوارض خانواده تتراسایکلین ها هستند. همچنین برخی از رسته های باکتری عامل آکنه نسبت به داکسی سایکلین و دیگر آنتی بیوتیک های همشاخه مقاومت نسبی پیدا کردند و در این موارد مصرف این دارو عملا بلا استفاده و هدر دادن پوله. در این موارد باید مینوسیکلین تجویز بشه که ایران تولیدش رو نداره و آنتی بیوتیک گرون قیمتی هم هست, و یکی از عوارض بی برو برگردش ایجاد هپاتیت سیستم ایمنی بدنه, به همین دلیل نباید دراز مدت استفاده بشه.
همچنین ایزوترتینوئین ها ( که در ایران با نام آکوتان - راکوتان و ... ) شناخته میشن, داروهای بسیار خطرناکی هستند. قبل از استفاده بایستی حتما چکاپ کامل کبدی و چربی و قند خون انجام بدید تا مشخص بشه از نظر آنزیم های کبدی و تری گلیسیرید و کلسترول در چه وضعی قرار دارید, چون این داروها می تونن فعالیت کبد رو مختل کنن و سطح چربی خون شما رو به شدت بالا ببرن. همچنین عوارض جدی مثل افسردگی و تمایل به خودکشی, پرخاشگری, حساسیت به نور, رنگ-کوری, خشکی لب و بینی و ... رو به همراه دارند و به همین دلیل باید زیر نظر پزشک مصرف بشن و در طول مدت مصرف هم باید مرتب آزمایش بدید.
برای تخلیه جوش هم از سوزن نازک سرنگ استریل استفاده کنید. دو تا سه سوراخ روی کیست ( دقت کنید فقط روی کیست های آکنه اینکار رو انجام بدید ) ایجاد کنید و بعد ملایم به ناحیه دور جوش فشار وارد کنید. نحوه فشار دادن هم بسیار مهمه و نباید به گونه ای باشه که باعث گسترش بیشتر عفونت بشه. در صورتی که ضایعه خیلی دردناک, ملتهب یا بزرگه, میشه از تزریق مستقیم به داخل کیست استفاده کرد که التهاب رو تسکین میده.
 

mojifa

Registered User
تاریخ عضویت
19 جولای 2013
نوشته‌ها
381
لایک‌ها
33
محل سکونت
Tehran
حتما برو دکتر !!
داکسی ساکیلین منم میخوردم پدر معده رو در میاره و اصلنم خووب نشد .
من حدود 4 سال جوش میزدم کم بود اما بزرگ و چرکی جاهاش میموند بعد تخلیه
رفتم دکتر آزمایش دادم و واسم دکوتان تجویز کرد
یه رژیمم گرفتم واس این که چربی بدنم کمتر بشه
الان خووب شده اما درمانم ادامه داره .
حتما پیش فوق متخصص بروو . خود درمانی هم فایده نداره .
 

puppy9001

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2016
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
2
محل سکونت
تهران
داکسی سایکلین رو بگذارید ممکن عواقب فوق بدی داشته باشه.
علت جوش یا آکنه فعالیت بیش از حد غدد چربی هست خب چربی جات رو بگذارید کنار. ورزش کنید. روزی دو بار صورتتان و محل هایی که آکنه دارد را با صابون گیاهی گوگرد بشویید.جوش ها ممکن است تا ۲۳ سالگی ادامه داشته باشد ولی مشکلی ایجاد نمی کند ولی یکی از عوارضی که آکنه ایجاد می کنه جای جوش هست خب صابون گوگرد رو مصرف کنید و **** غذایی سبزیجات هم داشته باشید . اکوتان نازایی موقت می آورد.
 
بالا