برگزیده های پرشین تولز

دانلود آموزش های ویدئویی 3 بعدی(Maya ,3D Max ,Cinema4D , ....)

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2109-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Creating Slow Motion Fluid Effects in RealFlow
در این آموزش RealFlow شما با نحوه شبیه سازی مایعات برای ساخت سانس های سینمایی و ایجاد شبیه سازی مایعات آشنا میشوید. به صورت کلی در این آموزش با هم صحنه Slow Motion قدم گذاشتن یک مرد در آب را ایجاد میکنیم.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

مدرس ویدیو

authors-icon.png
Stuart Armiger

زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۱٫۲ گیگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
maxresdefault-660x330.jpg

دانلود آموزش Udemy – Complex clothes in 1 hour_Marvelous Designer+3ds max
شما در این آموزش نحوه ایجاد لباس با استفاده از ۳ds Max و Marvelous Designer را فقط در یک ساعت خواهید آموخت .

در این آموزش پنج ویدئو به شما کل فرآیند ایجاد یک نتیجه زیبا را در یک زمان کوتاه نشان میدهد . اگر شما یک مبتدی و یا یک کاربر متوسط در ۳ds Max هستید این آموزش برای شما عالی است. مجموع درس های موجود در یک ساعت به شما مقدرا خیلی زیادی اطلاعات در مورد Marvelous Designerمیدهد . شما قادر خواهید بود از ابتدا لباس جالبی برای کاراکتر خود بسازید و در آخر این درس شما شگفت زده خواهید شد که چطور به این سرعت این نتیجه را دریافت کرده اید اگر شما واقعا شخصیت های قدرتمندی میخواهید ایجاد کنید این دوره قطعا برای شما ست.


محصول شرکت

company.png
Udemy

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Ivan Panasenko

زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت

حجم ویدیو

bandwidth.png
۳۱۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
1998-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital-Tutors – Rendering Day and Night Section Views in 3ds Max and V-Ray
در این آموزش ۳ds Max و V-Ray ما با استفاده از نرم افزار های RPManager , RailClone ,Forest Pack سعی میکنیم تا یک نگاه واقع بینانه از روز و شب از بخش های یک ساختمان مسکونی ایجاد کنیم .

ما از ویژگی های قدرتمند نرم افزار RPManager برای کنترل تنظیمات نور های مختلف و فایل خروجی و دوربین ها و عناصر رندر استفاده میکنیم به طوری که با یک فایل همه تنظیمات را کنتزل میکنیم . سپس در مرحله بعد شما برخی از فرآیند های مورد استفاده در نرم افزار RailClone یاد میگیرید تا یک تنظیمات سفارشی(تغییر متریال و سفارشی کردن بیشتر ابزار ها) ایجاد کنید. ما همچینین از نرم افزار Forest Pack استفاده میکنیم تا چمن و بوته و درخت ایجاد کنیم .


محصول شرکت

company.png
Digital-Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Andy Butler

زمان ویدیو

video.png
۳ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۸۷۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
1851-render_1040.jpg

Digital-Tutors – Creating a Kitchen Visualization in 3ds Max and V-Ray
در این آموزش ۳ds Max و V-Ray ما شروع به ایجاد یک آشپزخانه میکنیم.

ما با جدا کردن نقشه قسمت آشپزخانه از فایل CAD یک نقشه کامل آموزش را شروع میکنیم. در قدم بعدی ما جزئیات نهایی آشپزخانه و مدل های وسایل آشپزخانه رو اضافه میکنیم . و در قدم آخر نور , متریال ها و تنظیمات رندر در V-Ray را اضافه میکنیم و شروع به رندی گیری میکنم.


محصول شرکت

company.png
Digital-Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Saša Poslončec

زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۱٫۸۹ گیگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2147-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Modeling a Hard Surface Sci-Fi Asset in 3ds Max
در این آموزش ۳ds Max ما به سراغ مدل سازی یک فضا پیمای Sci-Fi میکنیم. ما در این آموزش موضوعاتی نظیر طراحی بلوک های خارجی , ایجاد یک محیط جالب , قوانین ۳ بعدی , نحوه ایجاد طرح های کاربردی و چگونگی استفاده از کانسپت برای کمک به ایجاد طراحی های قابل باور و اورجینال.

در پایان این دوره ۳ds Max شما قادر خواهید بود تا با سرعت و دقت بیشتری ایده های خود را به پروژه های موثر تبدیل کنید.


منتشر شده در :

company.png
Digital Tutors



ارزش مادی آموزش :

۱۵۰ هزار تومان



مدرس ویدیو

authors-icon.png
Tim Diaz



زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۳۳دقیقه



حجم ویدیو

bandwidth.png
۹۵۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2189-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Rigging a Car to Explode in CINEMA 4D
در طول این آموزش ما به شما نشان میدهیم که چگونه با استفاده داینامیک و اتصالات در CINEMA 4D ماشینی را ریگ بندی کنیم تا نصبت به انفجار واکنش نشان میدهد. ما پس از آن آتش سوزی ماشین و شعله ها آتش و یک انفجار را با استفاده از TurbulenceFD شبیه سازی میکنیم.
منتشر شده در :

company.png
Digital Tutors



مدرس ویدیو

authors-icon.png
Joshua Smith



زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۸ دقیقه



حجم ویدیو

bandwidth.png
۴۳۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2053-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Retargeting Mocap to Custom Rigs in CINEMA 4D
در این آموزش CINEMA 4D ما مستقیما روی روش های برای چسباندن یک فایل موشن کپچر بر روی یک ریگ سفارشی کار میکنیم .

ما با دریافت دارائی های مورد نیاز آماده کار را شروع میکنیم . پس از آن یاد میگیریم چگونه تغییرات مورد نیازمان را بر روی ریگمان انجام دهیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. پس از آن خواهید آموخت چگونه ریگ آماده خود را به فایل موشن کپچر متصل کنیم تا آن را دنبال کند و پس از آن نحوه انجام دادن تغییرات کوچک و تمیز کردن انمیشن خود را خواهیم آموخت.

در آخر این آموزش CINEMA 4D شما مهارت های مورد نیاز برای اتصال فایل موشن کپچر خودتان به یک ریگ سفارشی شده را دارید.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Delano Athias

زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۴۸۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول
منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
052-660x330.jpg

دانلود آموزش Mographplus – Advanced 3d in Cinema 4d and Realflow
دراین سری از آموزش در بیش از ۳ ساعت آموزش ما پروسه تولید یک انیمیشن ۳ بعدی در نرم افزار های Realflow و cinema 4d را آموزش خواهیم داد.

این یکی دیگر از سری آموزش مبتنی بر پروژه است که در آن ما با طراحی گرافیکی به شما نشان میدهیم که چگونه از ابتدا این پروژه را انجام دهید.


ما آموزش را با وارد کردن لوگوی خود از نرم افزار illustrator به Cinema 4d شروع میکنیم. در Cinema 4d ما یک نمونه ۳ بعدی از لگوی خود درست میکنیم و از آن یک خروجی برای نرم افزار Realflow می گیریم و در ادامه در Realflow شبیه سازی مایع را انجام میدهیم. پس از اتمام شبیه سازی پارتکل ها خود را به مش تبدیل میکنیم و آن را به داخل نرم افزار Cinema 4d بازمیگردانیم و ……………

در این آموزش خواهید آموخت :

category.png
چگونگی استفاده از Realflow و ابزار آن جهت شبیه سازی مایعات .

category.png
آموزش کامل پروسه شبیه سازی ساخت مش و گرفتن خروجی با کیفیت از Realflow

category.png
یاد میگیرید چگونه یک شبیه سازی Realtime در عرض چند دقیقه انجام دهید.

category.png
یاد میگیرید چگونه به صورت حرفه ای بین Realflow وCinema 4d عمل یکپارچه سازی انجام دهید.

category.png
یاد میگیرید چگونه یک نور پردازی ساده در Cinema 4d انجام دهید.

category.png
یاد میگیرید چگونه از نور های فرعی برای ایجاد بازتاب های بسیار جذاب در کار خود استفاده کنید.

category.png
روانشناسی پشت هر نور پردازی موفق را یاد میگیرید.

category.png
یاد میگیرید چگونه دوربین و صحنه خود را تنظیم کنید برای رندر نهایی.

category.png
یاد میگیرید چگونه رندر multi-pass بگیرید و از آن در افتر افکت استفاده کنید.

category.png
یاد میگیرید چگونه از داده های ۳ بعدی خود از Cinema 4d در افترافکت برای ایجاد افکت های مختلف استفاده کنید.



محصول شرکت

company.png
Mographplus

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Kamel Khezri

زمان ویدیو

video.png
۱۹۱ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۷۰۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2120-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Modeling Realistic Trees with SpeedTree
در این آموزش SpeedTree ما یاد میگیریم تا رشد یک درخت از زمین را بسازیم. شاخ و برگ طبیعی جزء ضروری برای ایجاد یک محیط باور پذیر در فضای باز است. SpeedTree یک ابزار قدرتمند است که متخصص در تکمیل شاخ و برگ درختان شما است تا آنان را یک نگاه واقع بینانه مورد نظر شما نزدیک تر کند. در پایان این آموزش SpeedTree شما یک درک خوبی از پارامترهای این برنامه دارید که شما را قادر میسازد درخت های طبیعی از نظر شکل و اندازه بسازید.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

مدرس ویدیو

authors-icon.png
Robert Meyers

زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۶۲۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
737-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Creating Realistic Terrains Using EcoSystems in Vue
در این آموزش VUE ما در مورد ساخت یک پروژه با پروسه معمولی و ساخت یک صحنه فشرده در VUE را یاد میگیریم در حالی که همزمان در منابع سخت افزاری خودمان صرفه جوی میکنیم .

در طول این درس ما نحوه ساخت یک صحنه سنگین از اکو سیستم را پوشش میدهیم . در حالی که به طور همزمان هم بر روی اداره منابع خود با حذف شیوه های غیر ضرروری و هم تمرکز بر روی ساخت یک منظره سنگین و پایداره اکو سیستمی زیبا کار میکنیم.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Scott McEwan



زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۵۰۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول
منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
1602-render_1040.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Sculpting a Female Assassin in ZBrush 4R6
توضیحات : در این آموزش همه کاربران ZBrush همه چیز در مورد ساخت یک زن همراه با آناتومی استاندار به وسیله ابزار موجود در ZBrush 4R6 را فرا خواهند گرفت .

English | 4h 52m | AVC 1280×720 15 fps | AAC 128 Kbps 44.1 KHz | 2.12 GB | Genre: eLearning | Level: Advanced




محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Gene Arvan

زمان ویدیو

video.png
۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۲٫۱ گیگابایت

صفحه سازنده آموزش:

http://www.digitaltutors.com/tutorial/1602-Sculpting-a-Female-Assassin-in-ZBrush

دانلود پیش نمایش آموزش



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

دانلود بخش پنجم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
coverlg21.jpg

دانلود آموزش The Gnomon Workshop – Sci-Fi Costume Design in ZBrush
در این آموزش Luca Nemolato ایده های خلاق خودش را برای طراحی و ساخت یک شخصیت sci-fi با استفاده از تکنیک های بی شمار و نرم افزار که او در طول دوره کاری حرفه ای خود آموخته است را با شما به اشتراک میگذارد. Luca آموزش را با مفهوم ها در زیبراش شروع میکند. در ادامه او به شما قدرت طراحی ۳ بعدی و توسعه ایده ها را با استفاده از sculpting به شما نشان میدهد. این آموزش از هما آغاز به شما می آموزد چگونه کانسپت خودتان را در نرم افزار ۳ بعدی پیاده سازی کنید. سپس Luca در حالی که هنوز بر روی تکمیل کردن شخصیت خود است در فاز های مختلف طراحی به مدل خود ژست های مختلفی میدهد. پس از این مرحله آموزش بر روی نحوه ارائه مدل به مشتری با نرم افزار Keyshot تمرکز میکند. Luca همچنین تمام تکنیک های خود را برای ایجاد یک رندر واقعی برای تحقق مفهوم نهایی به اشتراک میگذارد. پس از این مرحله اون به سراغ نرم افزار فتوشاپ میرود تا جادوی نهایی اتفاق بی افتد.


نرم افزار های مورد استفاده : زیبراش و فتوشاپ و کی شات

محصول شرکت

company.png
The Gnomon Workshop

مدرس ویدیو

authors-icon.png
Luca Nemolato

زمان ویدیو

video.png
۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۲٫۴ گیگابایت














دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

دانلود بخش پنجم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2057-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Designing and Modeling a Sci-Fi Prop in Blender
در این آموزش بلندر ما چگونگی ساخت یک مدل sci-fi بدون داشتن یک رفرنس را یاد میگیریم . ما بلندر را تنظیم میکنیم برای دست رسی سریع تر به ابزار های مدلینگ و با ساخت و تغییر دادن اشکال بلوک ها برای ساخت مدل ادامه میدهیم و در نهایت ما به سرعت نور و برخی متریال ها را تنظیم میکنیم تا مطمئن شویم تمام قسمت های کارمان در رندر نهای دیده شوند. هدف از این آموزش بلندر این است که به شما یاد بدهد که چگونه فکر کنید و به سرعت یک مدل را طراحی کنید این به شما کمک خواهد کرد به یک مدلر بهتر و سریع تر تبدیل شوید.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Denis Osmanbegovic

زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۵۰۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
900-render_1040_2-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Particles in Houdini
در این آموزش هودینی ما نگاهی به ” اپراتورهای ذرات ” (Particle Operators) و یا به اختصار POPs نامیده میشود می اندازیم .

ما با بحث در مورد مفاهیم اساسی موجود در پشت اپراتورهای ذرات هودینی و ابزار موجود در قسمت پارتیکل شروع میکنیم در حالی که بر روی چارچوب داینامیک تمرکز داریم.

در قدم بعد ما اساسی ترین تنظیم های ساخته شده را تنها با استفاده از ابزار های موجود در نرم افزار و یک هندسه ساده میسازیم و کار خود را از طریق منابع ذرات پیچیده و قدرت ذرات ادامه میدهیم و در نهایت ما یاد میگیریم که چگونه کار های سفارشی VFX خود را انجام دهیم و چگونه رفتار های مختلف ذرات را کنترل کنیم.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
John Moncrief

زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۷۰۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2078-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Fluid Simulations in Houdini
در این آموزش هودینی شما یک مرور کلی از نحوه شبیه سازی و مفاهیم اساسی ایجاد و کنترل مایعات دریافت میکنید. ما ابزار های موجود در پنجره شبیه سازی مایعات را معرفی میکنیم و اما قبل از اینکه به سراغ استفاده حرفه ای تر از این ابزار ها برویم ابزار های که برای کنترل شبیه سازی ها موجود است را معرفی میکنیم . ما همچنین نگاهی به emitter ها و ابزارهای Fluid From Object و FLIP Tank می اندازیم.

همچنین در ادامه ما راهی پیدا خواهیم کرد که ذرات شبیه سازی شده غیرقابل کنترل را با استفاده از ابزار های Pump و Sink کنترل کنیم. ما همچنین با پارامتر های ویژه fluid مانند viscosity کار میکنیم و یاد میگیریم که چگونه یک قایق شناور را در اقیانوس مجازی شبیه سازی کنیم و در ادامه بر روی سناریو های موجود دیگر در دنیای واقعی کار میکنیم تا به شما دانش کارکردن با fluids در هودینی را بدهیم.


محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
John Moncrief

زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۶۴۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2167-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Materials in Houdini
در این آموزش Houdini ما یک نگاه مقدماتی به متریال ها میکنیم. ما با تنظیم محیط کاری هودینی برای کار با متریال ها آموزش را شروع میکنیم. سپس در مورد نما های رندر و پالت متریال ها و نورپردازی مقدماتی و نود های رندر صحبت میکنیم. ما همچنین نحوه تخصیص متریال های موجود در پالت متریال ها را انواع شکل های هندسی آموزش می بینیم. ما همچنین متریال های عمومی را بررسی میکنیم واین عمل را با شیدرClay شروع میکنیم همچنین زمانی را برای درک پارامتر های کاربردی کنترل رنگ و آلفا میگذاریم.

در مرحله بعد ما به سراغ مباحث پیچیده تر و کاربردی تر شیدر برای ایجاد سطح رنگ واقع بینانه ماشین میرویم.

منتشر شده در :

company.png
Digitaltutors



مدرس ویدیو

authors-icon.png
John Moncrief



زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۵۳ دقیقه



حجم ویدیو

bandwidth.png
۲۰۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2079-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini
در این آموزش هودینی شما خواهید آموخت که چگونه به طور واقع گرایانه رطوبت را بر روی شیدر آبجکت خود نمایش دهید. در واقع شبیه سازی مایعات (آب,خون,رنگ,روغن و غیره) اغلب یک مپ مرطوب برای تغییر شیدر یک آبجکت نیاز است که در آن سیالات با آبجکت در تماس هستند. اینها نیاز به انیمیت دارند نه تنها وقتی که سیالات فعال هستند بلکه همچنان پس از این مرحله در هنگام خشک شدن سیالات هم نیاز به انیمت دارند. راه حل معمول تولید یک مپ مرطوب است یا فیکس کردن مجموعه ای از تصاویر برای یک بافت اما این روش ها اشکالاتی دارد : فیکس کردن رزولیشن و عمق رنگ و مشکلات استفاده از اشیاء در شات های فیلم. این آموزش جدید هودینی متد های جدیدی را معرفی میکند برای شبیه سازی آبجکت های مرطوب, یک متد بر پایه شیدر که در ابتدا یک ابر ۳ بعدی از نقاط مرطوب متحرک ایجاد میکنیم و سپس با ایجاد یک شیدر ما از این داده ها استفاده میکنیم تا رطوبت را شبیه سازی کنیم یا خشک شدن قسمت های از آبجکت را شبیه سازی کنیم . این اعمال انجام خواهد شد بدون اینکه نیاز به ایجاد و یا تکرار شبیه سازی سیالات جدید داشته باشیم.

منتشر شده در :

company.png
Digital Tutors

مدرس ویدیو

authors-icon.png
Jeff Wolverton



زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۲۰ دقیقه



حجم ویدیو

bandwidth.png
۲۴۸ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
2169-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors – Image-Based Rigid Body Destruction in Houdini
در این آموزش هودینی ما در مورد چگونگی انجام یک تخریب واقع گرایانه درسریع ترین و راحت ترین راه با استفاده از ابزار Breakable موجود در هودینی همراه با Voronoi SOP بحث میکنیم.

ما متد جدیدی را برای ساخت لحضات قبل از شکستگی و تخریب یک شی مطرح میکنیم. سپس ما تکه سنگ ها و ملات های تخریب شده را شبیه سازی میکنیم به طوری که تکسچر ما حفظ شود سپس لایه های از گرد و غبار ریز جهت واقع گرایانه تر شدن تخریب اضافه میکنیم.

منتشر شده در :

company.png
Digital Tutors



مدرس ویدیو

authors-icon.png
Jeff Wolverton



زمان ویدیو

video.png
۳ ساعت و ۴ دقیقه



حجم ویدیو

bandwidth.png
۱٫۱۳ گیگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
coverlg1-660x330.jpg

دانلود آموزش The Gnomon Workshop – Texturing Environments with Mari
Jessica Canter در این آموزش به شما نشان میدهد که چگونه میتوان با استقاده از نرم افزار های مایا و ماد باکس و ماری یک محیط بسیار دقیق و با جزئیات بالا ایجاد کرد. او با مدل سازی یک پل با جزئیات و صخره با استفاده از اشکال اولیه آموزش را شروع میکند. پس از ایجاد یک مدل اولیه از صخره آن را به نرم افزار مادباکس میبریم و بر روی جزئیات فرورفتیگی و برآمدگی های آن کار میکنیم. سپس آنها را برای ساخت تکسچر به نرم افزار ماری میبریم . در ابتدای آموزش جسیکا شما را با محیط نرم افزار ماری آشنا میکند و در مورد سازماندهی یک پروژه در این نرم افزار صحبت میکند. او سپس شرع به رنگ آمیزی مدل در این نرم افزار میکند و همزمان تکنیک های مورد استفاده در رنگ آمیزی برای ایجاد یک تکسچر بزرگ را به شما آموزش میدهد و در انتها تکسچر را از ماری خارج کرده و آن را برای رندر نهایی با موتور رندر آرنولد در نرم افزار مایا آماده میکنیم. جسیکا روند کار در نرم افزار های مختلف از جمله نحوه آماده کردن مدل برای کار در نرم افزار ماری و چگونگی کار با UDIMS در مایا را توضیح میدهد. هنرمندانی از هر سطح علاقمند به یادگیری ساخت تکسچر از یک استاد حرفه ای هستند زیرا او تکنیک های مورد استفاده خود چه تکنیک های کاری و چه تکنیک های طراحی هنری را یاد میدهد .


محصول شرکت

company.png
The Gnomon Workshop

مدرس ویدیو

authors-icon.png
Jessica Canter

زمان ویدیو

video.png
۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۴۸۰ مگابایت
















دانلود آموزش

دانلود بخش اول

منبع WWW.TuTDl.ir
 

RezaOptic

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2014
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
7
سن
30
1566-render_1040-660x330.jpg

دانلود آموزش Digital Tutors: Quick Start To Unity Volume 1
در این آموزش ما اصول اولیه شروع کار در Unity را پوشش میدهیم . و در ادامه ما در مورد چگونگی ایجاد یک پروژه جدید و آشنای با رابط کاربری Unity و چگونگی مدیریت نما های مختلف صحنه بحث میکنیم. ما همچنین در ادامه خواهیم آموخت که چگونه مدل های موجود خود را وارد و ویرایش کنیم , متریال بسازیم , اجزای سازنده ایجاد کنیم , نور پردازی کنیم و آبجکت های بازی را سفارشی و راه اندازی کنیم. و در پایان ما یک سطح پایه از مهارت های داریم که از آن برای شروع یک پروژه سریع استفاده میکنیم .

در حالی که شما با این درس ها و ساختن یک پروژه با یکدیگر را دنبال میکنید. به شما دانش ارزشمندی ارائه میشود , قدرت واقعی یادگیری زمانی می آید که شما همزمان با یادگیری تکنیک ها جدید آن ها را بر روی پروژه خود اعمال و تمرین کنید. با این ذهنیت , تکنیک های که در هر قسمت به شما ارائه میشود را به سرعت یاد میگیرید. این تکالیف شما را به چالش میکشد تا مهارت ها مورد که در هر قسمت دریافت میکنید را به سرعت یاد بگیرید و در پروژه های دیگر خود به کار ببندید. این آموزش به شکلی طراحی شده است تا به ترتیب دیده شود بنابراین ما واقعا شما را تشویق میکنیم تا با این قسمت آموزش را شروع کرده و تا قسمت سوم مارا همراهی کنید.




محصول شرکت

company.png
Digital Tutors

سازنده ویدیو

authors-icon.png
Joshua Kinney

زمان ویدیو

video.png
۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم ویدیو

bandwidth.png
۱۱۰۰ مگابایت



دانلود آموزش

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

منبع WWW.TuTDl.ir
 
بالا