برگزیده های پرشین تولز

درآمدي سرشار بدون يک ريال هزينه !!! 100% تضمین شده

fugitive.mehdi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 می 2008
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
با عرض سلام خدمت شما دوستان گرامی . قصد معرفی یک سایت کاملا تضمین شده و معتبر و همچنین درآمدزا را دارم که امتحان خود را طی سالها فعالیت در عرصه تجارت الکترونیک پس داده . توصیه میکنم ثبت نام در این سایت را از دست ندهید . اکنون به معرفی این سیستم می پردازیم :

1- این سایت برای چه به ما پول میدهد ؟ (سوال خیلی از شما)

همانطور كه ميدانيد امروزه تبليغات يكي از پر رونق ترين صنعتها است. اين صنعت چند سالي است كه رونق خاصي گرفته و افراد زيادي را در سراسر دنيا مشغول خود كرده .
متخصصان امر تبليغات از هر راهي براي تبليغ استفاده ميكنند. روزنامه ها ؛ مجله ها ؛ بيلبوردهاي تبليغاتي؛ راديو؛ تلويزيون و اينترنت.
در حال حاضر اكثر سايتهاي اينترنتي با بنرهاي تبليغاتي تزيين مي شوند.
افراد زيادي هم از اين راه به سرمايه اي باور نكردني دست يافتند .
نمونه ي بارز آن صاحبان سايت ياهو كه سالانه چندين ميليون دلار درآمد دارند.سايتهاي زيادي وجود دارند كه حاضرند براي ديدن تبليغاتشان به شما پول بدهند.
حالا حتما مي خواهيد بدانيد چرا به شما پول ميدهند و اين كار چه سودي براي آنها دارد ؟
شركتها و كارخانجات براي معرفي محصولات خود و فروش انها بنرهاي تبليغاتي خود را در اختيار سايتها قرار ميدهند و پول هنگفتي به آنها مي پردازند.
مديران سايتها هم براي جذب بازديدكننده ي بيشتر و بالا بردن ترافيك سايتشان درصدي از درآمد خود را بين بازديد كننده ها تقسيم ميكنند. امیدوارم توجیه شده باشید.

2-معرفي سيستم :

نام سایت resource-a-day می باشد . اين سرويس بر خلاف سرويسهاي مشابه که از طرف سايتهاي ديگر ارايه ميشوند داراي دو مزيت برتراست که همين دو خصوصيت باعث شده تا افراد بيشماري مخصوصا کساني که داخل ايران زندگي ميکنند به اين سرويس ملحق شوند. اولين و مهمترين مزيت اينکه دريافت وجه در ايران به صورت کاملا تضميني است و هر زمان که پول شما به حداقل پرداخت رسيد بلافاصله به صورت چک و توسط سرويس پستي کلاس يک ايالات متحده براي شما ارسال ميشود و محدوديت جغرافيايي در آن هيچ تاثيري ندارد. مزيت دوم اينکه ثبت نام در سايت نه تنها رايگان است بلکه شما براي ثبت نام 10$ هم جايزه ميگيريد يعني شما هيچ پولي را بابت سرمايه گذاري اوليه خرج نميكنيد, بنابراين احتمال ورشكست، بدهكار يا پشيمان شدن شما در اين كار برابر صفر است!!!


کل کاري که شما در اين روش بايد انجام دهيد معرفي ديگران براي ثبت نام در سايت است . آيا کاري ساده تر از اين در دنيا سراغ داريد؟ !!! و نکته خوشحال کننده تراينکه چون عضويت در اين سايت بسيار راحت و رايگان و حتي همراه با 10$ جايزه است براحتي مي توانيد عضو گيري كنيد.


کسب درآمد در اين روش نامحدود است و ميزان آن بستگي به ميزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتي که شما روزي بين يك تا دو ساعت در اين راه تلاش و تبليغ نماييد ميتوانيد درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانيد. البته در اين کار نيز به مانند هر کار ديگر در همان روزهاي اول پولي دريافت نخواهيد کرد و براي دريافت اولين پول چند روز يا چند هفته بايد تلاش نماييد ولي يكي از مزيتهاي اين کار افزايش تصاعدي درآمد ميباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نيز چند برابر خواهد شد. براي مثال اگر يکبار در طول 2 ماه 50$ گرفتيد؛ در طول همان مدت يعني 2 ماه بعدي ممکن است 150$ بگيريد و همينطور 2 ماه بعد 300$ و .... ! چون افراد زيرشاخه شما نيز فعاليت ميکنند و از فعاليت آنها پول به حساب شما اضافه ميشود.


اين سايت بعد از ثبت نام 10 دلار به شما هديه مي دهد و به ازاي هر فردي که به طور مستقيم عضو اين سايت ميکنيد 40سنت پورسانت ميگيريد و به ازاي هر عضو رديف دوم (کسي که از طريق عضو شما عضو ميشود) 20 سنت , به ازاي هر عضو رديف سوم 5 سنت و به ازاي هر عضو جديد رديف چهارم 3 سنت پورسنت دريافت ميکنيد. توجه كنيد که با ثبت نام کردن يک عده زياد چه رقم کلاني نصيب شما مي شود. و نکته مهم اينكه کار شما در اين سايت فقط جمع کردم زير مجموعه است.

به اين معني كه هر كسي از طريق آدرس شما در resource-a-day عضو شود, علاوه بر مبلغ 10$ كه به او داده ميشود مبلغ 40 سنت هم به شما داده ميشود. در صورت فعاليت مستمر شما و افرادي كه توسط شما در resource-a-day عضو شده اند, ميتوانيد براحتي درآمد كافي را از طريق اينترنت بدست آوريد ونياز به شغل دوم خارج از خانه نداريد. پس اينکار را جدي بگيريد و به منزله تفريح و سرگرمي به آن نگاه نکنيد. اين روش بر خلاف تصور اشتباه بعضي از افراد خيلي مقرون به صرفه و اقتصادي است چون:


اولا: شما بابت عضويت و يا عضوگيري هيچ هزينه اي نميكنيد. بلكه از اين راه درآمد هم خواهيد داشت. و حتي براي ثبت نام بدون اينکه کاري انجام داده باشيد 10$ ميگيريد.

دوما: در اين روش هيچ ارزي از كشور خارج نميشود. بلكه وارد ميشود.

لازم به ذكر است كه اين روش يك روش كاملا تضمين شده است و امتحان خود را طي سالهاي زياد پس داده است. جدي بگيريد


اگر شما فقط 20 نفر را عضو كنيد و به همين ترتيب آنها هم همين کار را ادامه دهند شما حداقل 5000 دلار (4500000 تومان) بدست مي آوريد. پولهايتان را هم به آدرستان در هر جاي دنيا که باشيد مي فرستد. ميتوانيد دوستان و آشنايان را تشويق به ثبت نام كنيد و يا از طريق چت يا فرستادن ايميل يا اگر سايت و وبلاگ داريد با تبليع در آن و انواع روشهاي ديگر عضو گيري كنيد.

در زیر نمونه ای از پورسانت خود را مشاهده می کنید:

مرحله اولlevel 1
20 نفر
8 دلار

مرحله دومlevel 2
400 نفر
80 دلار

مرحله سومlevel 3
8000 نفر
400 دلار

مرحله چهارمlevel 4
160000 نفر
4800 دلار

مجموع
168420 نفر
5288 دلار


اگر شما 50 نفر را عضو كنيد و اين چرخه ادامه داشته باشد (آنها هم 50 نفر را عضو کنند) شما حداقل 20000 دلار يا 160 ميليون تومان دريافت خواهيد کرد که اگر فعال باشيد در عرض چند ماه امکان پذير است. پيشنهاد ميکنم در اين سايت حتما عضو شويد, چون يک فرصت خوب براي پول درآوردن است و تا الان هيچ رقيبي ندارد.

در زیر نمونه ای از پورسانت خود را مشاهده می کنید :

مرحله اولlevel 1
50 نفر
20 دلار

مرحله دومlevel 2
2500 نفر
500 دلار

مرحله سومlevel 3
125000 نفر
6250 دلار

مرحله چهارمlevel 4
6250000 نفر
187500 دلار

مجموع
6377550 نفر
194270 دلار

پس از رسيدن پورسانتها به 50$ چک شما توسط سرويس پستي کلاس يک ايالات متحده به آدرستان ارسال ميشود که ميتوانيد با رفتن به يکي از بانکها ( پيشنهاد من بانک مرکزي يا رفاه است) که شعبه ارزي دارد آن را نقد کنيد. البته بانک مرکزي و رفاه يا هر بانک ديگر در ايران براي نقد کردن چک شما مقدار کمي ( تقريبا 4 $ ) بابت هزينه بانکي! از پول شما برميدارند.

بعد از اينکه در سايت ثبت نام کرديد؛ براي مشاهده زيرمجموعه هاي خود و همچنين پولهاي کسب شده؛ در سايت www.resource-a-day.net در سمت چپ صفحه و بالا روي گزينه Member Login کليک کرده و نام کاربري و کلمه عبور خود را وارد کنيد. شما در ابتدا 10$ موجودي داريد که بابت ثبت نام ميباشد !

نکته: چون سود دهي اين سرويس در مقايسه با ساير سرويسها بسيار بالاست بعضي ها وسوسه ميشوند که از طريق خودشان عضو خودشان شوند. به ياد داشته باشيد از هر کامپيوتر فقط يکبار امکان ثبت نام وجود دارد. اين شرکت از يک سيستم پيشرفته به نام Anti Cheat استفاده ميکند که اين سيستم هر 15 روز يکبار حساب کليه مشترکين را مورد بررسي قرار ميدهد و در صورت برخورد با مورد مشکوک عضويت شما + کليه پورسانتهاي دريافتي شما باطل خواهد شد.. پس ريسک نکنيد چون بي فايده است.

3-نحوه ثبت نام :

توصیه می کنم با توجه به مطمئن بودن سیستم و شرایط فوق العاده آن همین الان مراحل ثبت نام را با بنده دنبال کنید . مطمئن باشید پشیمان نمیشوید . ثبت نام بين 5 تا 10 دقيقه وقت ميگيرد و سخت تر از درست کردن يک آيدي ياهو مسنجر نيست. ميگي نه امتحان کن ! جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمایید





بعد از رفتن به آدرس بالا يک صفحه ظاهر خواهد شد. در بالا و سمت راست صفحه يک گزينه به نام Subscribe Click Here وجود دارد. روي آن کليک کنيد. در صفحه بعد تقريبا در وسط پنجره؛ يك كادر است كه شما بايد آدرس ايميل خود را در آن وارد كنيد. بعد از وارد کردن ايميل خود در کادر روي Subscribe کليک کنيد. پس از اين کار بلافاصله يك نامه براي شما از طرف resource-a-day خواهد آمد. در آن يك link قرار دارد كه چنانچه شما ميخواهيد عضو شويد, بايد روي آن كليك كنيد تا فرم ثبت نام ظاهر شود. ( نکته مهم: قبل از ظاهر شدن فرم ثبت نام اگر از پروکسي سرور براي دور زدن و عبور از فيلتر استفاده ميکنيد آن را موقتا غير فعال کنيد) پس از اين مراحل و ظاهر شدن فرم آنرا بدين صورت پر كنيد:



Choose a user name:
در اينجا نامي را كه ميخواهيد به اكانت خود اختصاص دهيد وارد كنيد.

(از فاصله و علايم اختصاري استفاده نکنيد. براي مثال: jamesesmit )

Create your password:
در اينجا نام رمز اكانتتان را وارد كنيد.

First name:
نام خود را وارد كنيد.

Last name:
نام خانوادگي را وارد كنيد.

Street address:
آدرس خيابان محل زندگيتان را وارد كنيد.

City:
نام شهر خود را وارد كنيد.

State/province:
نام استان خود را انتخاب کنيد.

Country:
نام كشورتان را از ليست داده شده انتخاب كنيد.

ZIP code:
کد پستي 10 رقمي منزلتان را انتخاب کنيد. ( در اکثر موارد اين شماره روي کنتور برق ساختمان نوشته ميشود.)

پس از اين مراحل روي دكمه I agree, subscribe me! كليك كنيد تا عضو شويد.( البته تمامي اين اطلاعات به جز نام کاربري شما بعد از ثبت نام قابل تغيير است) و منتظر باشيد تا چند دقيقه ديگر يک ايميل تبريک با موضوع Thank you for Subscribing with Resource-A-Day به مناسبت ثبت نام براي شما بيايد. در اين ايميل آدرسي لينک شما که براي عضو گيري و جذب زيرمجموعه بايد استفاده کنيد نيز هست. براي پيدا کردن آدرس لينک خودتان در متن همان ايميل عبارت زير را جستجو کنيد :

Your assigned webpage link is
(This is the link you will use to sponsor others under you)

لينکي که در زير اين قسمت نوشته شده است آدرسي است که شما بايد آن را در اختيار دوستانتان قرار داده و آنها را به ثبت نام در سايت راهنمايي و تشويق کنيد. کار شما فقط و فقط همين است !!! ( بهتر است از روي آدرس لينکتان يک کپي بگيريد و در يک فايل متني ذخيره کنيد.)

در حالت عادي بعد از پر کردن فرم عضو شده ايد. ولي در برخي موارد به دليل تشابه اطلاعات وارده شده شما با ساير مشترکين؛ ثبت نام به صورت کامل انجام نميشود و به عبارت Sorry you have already joined برخورد ميکنيد. اين هم به اين دليل است که کاربران ايراني اين سايت بسيار زياد هستند و نامهاي کاربري و اطلاعات آنها شبيه به هم است. پيشنهاد ميکنم در انتخاب نام کاربري خود از اسمهاي : علي - سارا - محمد - سعيد کمتر استفاده کنيد. چون اين اسامي خيلي زياد مورد استفاده قرار گرفته اند و احتمال برخورد شما با عبارت بالا را بيشتر ميکند.

بعد از اينکه در سايت ثبت نام کرديد؛ براي مشاهده زيرمجموعه هاي خود و همچنين پولهاي کسب شده و تغيير مشخصات خود؛ در سايت resource-a-day در سمت چپ صفحه و بالا روي گزينه Member Login کليک کرده و نام کاربري و کلمه عبور خود را وارد کنيد. حالا ميتوانيد مقدار پول کسب شده و تعداد زير مجموعه هايتان را ببينيد. همچنين ميتوانيد مشخصات خود ( ايميل - آدرس پستي - پسورد و...) را تغيير دهيد.

همچنين به محض اينکه فردي به زير مجموعه شما اضافه شد فورا يک ايميل دريافت ميکنيد که به شما خبر ميدهد شخصي به افراد کادر زيرگروه شما اضافه شد و 40 سنت به حسابتان اضافه شده است.

هواي زير مجموعه هاتون روهم داشته باشيد. چون همونطور که گفتم تا چهار نسل زيرشاخه شما اگه عضو گيري کنند به شما پول تعلق ميگيره. اگه زير مجموعه هاي شما هم در عضو گيري فعال باشن خيلي زودتر و بيشتر از اوني که فکرش رو بکنيد پول به دستتون ميرسه. ولي اگه اونها زياد فعال نباشند کار شما کند پيش ميره. پس براي افراد زيرشاخه تون وقت بگذاريد و راه و چاه رو نشونشون بديد تا عضو گيري کنند!

امیدوارم ثبت نام شما با موفقیت تکمیل شده باشد .


 
بالا