برگزیده های پرشین تولز

درخواست راهنمایی درباره بزرگ کردن سگ در باغ از تولگی

nasimparsi

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,183
لایک‌ها
124
با درود

دوستان نزدیک باغ ما یک سگ بود که همیشه هر وقت می رفتم اونجا براش غذا می بردم. بعد از مدتی حامله بود و اومد داخل باغ بچه ها رو به دنیا آورد. من توی این یک ماهه سعی کردم بهش خوراک برسونم و بچه هاش که 7 تا توله هستند الان دیگه راه افتادن و... چون در هفته حداکثر 2 بار و به صورت معمول 1 بار بیشتر نمی تونم اونجا حضور داشته باشم الان دو حالت رو می خواستم بررسی کنم لطفا راهنمایی کنید:

1- می خواستم سگ ها رو بزارم بیرون. براشون یک جایی درست کنم بیرون از باغ و بچه هاشو بزارم بیرون و خودش هم بیرون باشه. چون این سگ چند ساله اونجا بیرون زندگی می کنه و به هر حال خودشون خوراک پیدا می کنند و می خورند اما توی باغ بدون شک به زودی به مشکل برخواهند خورد. مشکلی از این بابت نیست دیگه الان که توله ها راه افتادن؟

2- می خواستم در صورتی که امکانش باشه یکی از توله های نر رو به عنوان سگ نگهبان درون باغ نگه دارم. اگر این کارو بخوام بکنم چطور باید عمل کنم؟ همین الان یکیشون رو داخل نگه دارم؟ خوارک چی باید بهش بدم؟ زنده می مونه یا بزارم مدتی دیگه هم پیش مادرش بیرون باشه؟

3- به فرض اینکه یکی از توله ها رو تربیت کردم درون باغ گذاشتم چون هفته ای یک بار اونجا بیشتر نمی رم خوراک این سگ رو باید چطور تامین کنم؟ توی این یک هفته چی باید بزارم اونجا؟ نون خشک می تونم بزارم مشکلی نیست؟ ( چون در بیشتر مواقع دو بار در هفته اونجا سر می زنم و آشغال و اسکلت مرغ و .. براش می برم )


لطفا راهنمایی کنید - با سپاس

تصویر سگ مادر:
 

hexman

Registered User
تاریخ عضویت
18 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,551
لایک‌ها
762
محل سکونت
Tehran
من یه سگی دیدم که تو پشت بوم ازش نگهداری میکردن
ایا مناسبه پشت بوم برای سگ؟
خونه یک طبقه هست ایا امکان داره سگ بپره تو کوچه؟ چون ظاهرا نبستنس
ازش فیلم هم گرفتم :
http://www.vidofa.com/my_videos
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
سلام.اون یکی تاپیکتون بیشتر عرض کردم فقط این از قلم افتاد که نان خشک اصلا غذای دائم مناسبی نیست و فقط کربوهیدرات به حیوان میرسونه که به زودی با مشکل کمبود کلسیم،ویتامین و پروتئین مواجه میشه حیوان و با یک بیماری ساده یا زمان کوتاهی کنه گرفتن از بین میره.
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
پشت بام اگر اطرافش ۱ متر ارتفاع بذارید(مثل فنس یا حتی توری مرغی) مشکلی نداره به شرطی که سایه در کل روز در اختیار حیوان باشه.یعنی جایی باشه که گردش هوا داشته باشه و مثل داخل لانه گرم نشه زیر آفتاب و سگ لم بده عشق کنه.یه چیزی تو مایه های این چتر تعمیرگاهیا که ۱۵۰ سانت ارتفاع داشته باشه خوبه.
 
بالا