برگزیده های پرشین تولز

دروغ یا واقعیت،رفع انحصار مخابرات از خطوط فیبر نوری

m.kianyan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2017
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
0
سن
29
آیا شما خبر دارید که این مورد حقیقت داره یا خیر؟

لینک
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,022
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
یعنی بی نیاز از اداره مخابرات میتونیم مستقل adsl بگیریم؟! همچین چیزی در عمل دیده نشده فقط حرف زده مگرنه کجا مستقیم adsl گرفتن؟
 

Amadea

مدیر علم و دانش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
25 می 2006
نوشته‌ها
2,952
لایک‌ها
1,720
محل سکونت
Bloody Harlan
آیا شما خبر دارید که این مورد حقیقت داره یا خیر؟
والا من که سر در نیاوردم از اینی که این جا نوشته، ولی در هر حال حتی اگر این انحصار رفع شده باشه، زمان می بره تا این که PAP ها بیان تجهیزاتشون رو در این مراکز نصب کنن، بعدم این تجهیزات قیمتش زیاده و ممکنه این شرکت ها اصلا تمایلی به این سرمایه گذاری نداشته باشند.

انحصار شبکه فیبر نوری زیرساخت رفع نشد

در این مصوبه، رگولاتوری تأکید کرده است که این مصوبه، شامل امکانات سابداکت یا داکت مورداستفاده در مسیرهای فیبر نوری شبکه مادر مخابراتی در سراسر کشور (شبکه فیبر نوری شرکت ارتباطات زیرساخت) نیست.

شرکت مخابرات ایران باید امکان استفاده از نزدیک‌ترین حوضچه را برای شرکت‌های استفاده‌کننده، فراهم سازد و در صورت ورود کابل شرکت استفاده‌کننده به مراکز مخابراتی، آن را از طریق کابل‌های اختصاصی به تجهیزات متقاضی متصل کند. همچنین درصورت پر بودن نزدیک‌ترین حوضچه موردنیاز، شرکت مخابرات باید برنامه خود را در خصوص توسعه و امکان استفاده از حوضچه به شرکت‌های اینترنتی اعلام کند و تا زمان آماده شدن امکانات، امکان استفاده وی را از طریق نزدیک‌ترین حوضچه در دسترس فراهم سازد.
 
بالا