برگزیده های پرشین تولز

دریاچه عروس گیلان

Livinginindia

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2018
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
2
سن
39
دریاچه عروس گیلان
دریاچه عروس یا حلیمه جان با اینکه مدت ها ناشناخته بوده اما این روزها به یکی از جاذبه های گردشگری گیلان تبدیل شده است که هر ساله عده زیادی از گردشگران ایرانی را جذب خود میکند . اما بهترین زمان سفر به دریاچه عروس تابستان است. ممکن است تصورتان این باشد که در تابستان هوا گرم است و سفر خوش نمی‌گذرد اما این‌بار خیالتان راحت، دریاچه عروس و روستای حلیمه‌جان در تابستان هم آب و‌هوای خنکی دارد. پس کوله سفرتان را ببندید. در ادامه با سایت جامع تور کیش همراه باشید.



از چه مسیری به این روستای زیبا می توان رفت : از اتوبان تهران به قزوین خواهیم رفت و در ادامه مسیر از منجیل و رودبار عبور خواهیم کرد و مسیرمان را به‌سوی توتکابن ادامه می‌دهیم و وارد خروجی حلیمه‌ جان خواهیم شد.

قطعا دیدن طبیعت هر کسی را به وجد می‎آورد اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که طبیعت بکر و هوای عالی حال تان را خوب می کند، این جا مخصوص شماست. وقتی در اطراف دریاچه قدم بزنید ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا رنگ دریاچه دو رنگ است ،دو رنگ بودن رودخانه و سبزی روی آب به خاطر وجود جلبک هاست.این جلبک ها ظهر، با وزیدن باد کنار می‌روند و دریاچه دو رنگ می شود.

در اطراف دریاچه مجتمع تفریحی رفاهی وجود ندارد،و همین بکر بودنش، باعث جذابیت بیشتر این دریاچه شده. درواقع طبیعت منطقه و زیبایی دریاچه که از دو رنگ بودن اون میاد، برای طبیعت گردها و عاشقان عکاسی، بزرگترین ویژگی هست. درنهایت تنها میشه گفت که اگر عاشق کمپینگ هستید، حتما باید سری به این دریاچه بزنید و سعی کنید تا در مدت زمان اقامت در نزدیکی دریاچه، سر خودتون رو با لذت بردن از طبیعت، عکاسی و ورزش هایی مثل یوگا گرم کنید.

 
بالا