برگزیده های پرشین تولز

در کره شمالی چه خبر است؟

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
اوباما تهدید کرد

کره شمالی با تحریمهای بیشتری روبرو خواهد شد
خبرگزاری فارس: رئیس جمهور آمریکا به کره شمالی هشدار داد که اگر برنامه ‌اش برای پرتاب یک موشک دور برد را عملی کند ، با تحریم‌ های تجاری و اقتصادی بیشتری روبرو خواهد شد.

13900802135659_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بی بی سی، باراک اوباما تاکید کرد: کره شمالی با تهدید یا اقدامات تحریک‌ آمیز به چیزی دست نخواهد یافت.

رئیس جمهور آمریکا در شرایطی این هشدار را داده است که کره شمالی در حال فراهم کردن مقدمات پرتاب یک موشک دوربرد است.

مقامات کره شمالی اعلام کرده‌اند که به دنبال فرستادن یک ماهواره به مدار زمین هستند و به همین دلیل ، این موشک را پرتاب خواهند کرد.

منابع آگاه اعلام کردند: کره شمالی این موشک را به موقعیت پرتاب منتقل کرده است.

اوباما که برای شرکت در نشست جهانی امنیت هسته ‌ای در سئول ، پایتخت کره جنوبی به سر می‌برد ، با لی میونگ باک ، رئیس‌جمهور کره جنوبی دیدار کرده است.

رهبران کره جنوبی و آمریکا در جمع خبرنگاران در سئول تاکید کردند کره شمالی در صورتی که برنامه خود برای پرتاب موشک را لغو نکند ، خود را در معرض انزوا و تحریم‌ های بیشتر قرار می‌دهد.

اوباما گفت: کره شمالی با تعهدات خود آشناست و باید برای عمل به این تعهدات ، قدم‌هایی برگشت ‌ناپذیر و غیرقابل تغییر بردارد.

دولت‌های آمریکا و کره جنوبی بر سر این موضوع کاملا در کنار هم هستند. لی میونگ باک ، رئیس‌ جمهور کره جنوبی نیز گفت: او و همتای آمریکایی‌اش توافق کرده‌ اند تا به هرگونه اقدام تحریک ‌آمیز یا تهدید از سوی کره شمالی پاسخی قاطعانه بدهند و به طور مرتب ، آمادگی دفاعی مشترک دو کشور را تقویت کنند.

وی افزود: جامعه بین‌ الملل آماده است تا به کره شمالی کمک کند وضعیت زندگی شهروندانش را بهبود بخشد ، به شرطی که این کشور مسیر صلح را انتخاب کند.

کره شمالی برای پرتاب یک فروند موشک در فاصله روزهای 12 تا 16 آوریل برنامه‌ ریزی کرده است.
انتهای پیام /ز
 

روح سگ ولگرد

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,567
لایک‌ها
394
محل سکونت
بوستون - ماسا چوس شما
xms من می تونم از اونجایی که شما هستید امریه بگیرم برای سربازی؟


نیاز دارم به خدا.... نمی تونم برم شهرستان.... بعد دست به کپی پیستمم خوبه .... اگر نیاز باشه تو بالترین و اینجور سایت ها هم می تونم خوب فعالیت کنم و اینا.


کاری می تونی برام بکنی؟ یه خورده رفتارهای غلط تو عرصه ی نت داشتم. در زمان فتنه هم بی بصیرت بودم. اما الان نادم و پشیمان هستم و از خدای متعال و معظم له طلب بخشش دارم که دل آقا رو محزون کردم با کارها و بی بصیرتیم.

اگر می شه شما واسطه شو من این 2 سال سربازی رو در خدمت **** فضای آلوده سایبری انجام وظیفه کنم، بلکه خطاهای دو سال پیشمم بتونم جبران کنم و دل آقا ازم راضی بشه.


ممنون منتظر جواب هستم.

روح سگ مطیع ولایت.
 

سيناترا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2011
نوشته‌ها
684
لایک‌ها
32
سن
40
فقط روح سگ مطیع ولایت ندیده بودیم که دیدیم :D
 
بالا