برگزیده های پرشین تولز

دلایل اصلی برای لزوم ورود شما به دنیای اینترنت اشیا (۱)

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
بسیاری از مدیران در که در حوزه تولید فعالیت دارند همچنان در مورد رویکردی که باید در مورد “اینترنت اشیا” اتخاذ کنند دچار تردید هستند.

تصور کنید :

اگر شما رئیس یک کارخانه ای باشید که برای ۱۰۰ سال است به تولید لوله و پمپ میپردازد، شرکت شما محصولاتتان را به خوبی می شناسد و به خوبی می داند یک پمپ چه ویژیگی هایی باید داشته باشد.

ولی امروزه تعریف “محصول چیست؟” به سرعت تغییر کرده است. با این اوصاف شما چگونه میخواهید به روز بمانید و ارتباط خود را با جهان نگه دارید؟ وقتی که محصول ساده شما در زیر محصولات پیچیده و با ارزش موجود در بازارها هستند!

در طول ۱۰ سال گذشته ، تمایل به ترکیب برنامه و الکترونیک وجود داشته است. (توجه داشته باشد این یک تمایل بوده است در حالی که امروزه به کلی در مسیر کاری شما نفوذ کرده است.)

اما امروزه چالش در حال ظهور این است : تغییر شکل از پمپ هوشمند به پمپ هوشمند متصل شده است. در حال حاضر تکنیک هایی هست که به این نیاز در حال ظهور پاسخ می دهد. ولی مشکل این جاست که از کجا باید شروع کرد.

بعد از وجود این حجم داده ، امنیت و تحرک و فضای مجازی و غیره… . تمام چیزهای که شما حتی در گذشته فکر آن را نمی کردید.

با تمام چیز های گفته شده چه کسی دربخش مهندسی شما این قابلیت ها و فرصت ها را درک کرده است؟

شما نیاز دارید که مهارت های جدیدی را بیاموزید یا در مسیر جدیدی به ادامه کار بپردازید؟ شما به حمایت خارجی از منابع و یا متخصصان صنعت نیاز دارید ؟

شاید شما نیاز دارید که به قسمت IT شرکت خود نگاهی بیاندازید و کشف کنید چگونه مهارت ها و تجربه های انها یه به صورت متحد باعث پیشرفت فرآیندهای تولید می شود. و یا اینکه در هنگام رو به رو شدن شما با چالش های “محصولات متصل هوشمند” چه کمک هایی از آنها بر می آید ؟

ادامه دارد…
منبع:بهیدو
 
بالا