aminem25197
Registered User
- تاریخ عضویت
- 18 فوریه 2013
- نوشتهها
- 442
- لایکها
- 176
دوره آموزش عملی سئو و تولید محتوا در سال ۲۰۱۶
در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا از ابتدا تا انتها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار یک محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.
تفسیر و تعریف های گوناگونی از مفهوم سئو در فضای وب و ذهن هر یک از ما وجود دارد. عده ای فکر می کنند که سئو یک فرآیند یکباره بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این موضوع مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای دیگر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار توصیف میکنند.
ولی به راستی سئو چیست؟ در یک مثال توضیح میدهیم:
فرض کنید برای بررسی وضعیت دندان های خود (سئو سایت) به یک دندانپزشک متخصص (متخصص سئو) مراجعه میکنید. دندانپزشک پس از معاینه کلی دهان و دندان شما و براساس وضعیت فعلی آن به شما پیشنهاداتی میدهد مانند:
پزشک شما به شما می آموزد که چگونه از دندان های خود مراقبت کنید (نگهداری عمومی سایت و وبمستر گوگل)، در چه زمان هایی مسواک بزنید (استراتژی تولید محتوا) و دقیقا به چه شکلی مسواک بزنید (تولید محتوای با کیفیت و سئو شده).
“هیچ پزشکی برای شما مسواک نمیزند حتی اگر بپذیرد که این کار را انجام دهد احتمالا هزینه بالایی برای آن دریافت خواهد کرد! و یا در نهایت شما از این کار رضایت کافی را نخواهید داشت.”
در دوره آموزش عملی سئو محتوا می آموزیم که چگونه دندان های خود را مسواک بزنیم!
در دوره آموزش عملی سئو می آموزیم
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های قبلی و نحوه ثبت نام به سایت وبسیما و صفحه دوره آموزش سئو مراجعه نمایید.
در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا از ابتدا تا انتها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار یک محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.
تفسیر و تعریف های گوناگونی از مفهوم سئو در فضای وب و ذهن هر یک از ما وجود دارد. عده ای فکر می کنند که سئو یک فرآیند یکباره بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این موضوع مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای دیگر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار توصیف میکنند.
ولی به راستی سئو چیست؟ در یک مثال توضیح میدهیم:
فرض کنید برای بررسی وضعیت دندان های خود (سئو سایت) به یک دندانپزشک متخصص (متخصص سئو) مراجعه میکنید. دندانپزشک پس از معاینه کلی دهان و دندان شما و براساس وضعیت فعلی آن به شما پیشنهاداتی میدهد مانند:
- جرم گیری دندان (استفاده از گوگل وبمستر تولز)
- سفید کردند دندان (بهینه سازی و افزایش سرعت سایت)
- ارتودنسی (تعیین استراتژی محتوایی و ساختار کلی سایت)
- پر کردن دندان (لینک سازی هدفمند)
- کامپوزیت (استاندارد کردن کدهای سایت و استفاده از Schema)
پزشک شما به شما می آموزد که چگونه از دندان های خود مراقبت کنید (نگهداری عمومی سایت و وبمستر گوگل)، در چه زمان هایی مسواک بزنید (استراتژی تولید محتوا) و دقیقا به چه شکلی مسواک بزنید (تولید محتوای با کیفیت و سئو شده).
“هیچ پزشکی برای شما مسواک نمیزند حتی اگر بپذیرد که این کار را انجام دهد احتمالا هزینه بالایی برای آن دریافت خواهد کرد! و یا در نهایت شما از این کار رضایت کافی را نخواهید داشت.”
در دوره آموزش عملی سئو محتوا می آموزیم که چگونه دندان های خود را مسواک بزنیم!
در دوره آموزش عملی سئو می آموزیم
- شناسایی صحیح کلمات کلیدی ارزشمند
- بررسی میزان رقابت و ارزش سرمایه گذاری هر کلمه
- تعیین استراتژی محتوایی براساس موضوع سایت
- تعیین ساختار و اسکلت بندی سایت براساس هدف گذاری انجام شده
- درک صحیح از نگاه گوگل به صفحات وب و نحوه تعیین کلمه کلیدی در آن
- اصول نگارش محتوا براساس استانداردهای سئو
- مراحل انتشار و پشتیبانی از محتوای تولید شده
- چگونه بالاتر از رتبه 1 گوگل باشیم؟!
- رتبه ۲ رقمی کنکور سراسری و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشکده فنی دانشگاه تهران
- مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما
- مشاور سئو برترین وبسایت ها در کشور کانادا
- مشاور سئو معتبر ترین وبسایت ها و شرکت های ایران
- نویسنده بیش از ۱۰۰ مقاله معتبر در زمینه سئو و بهینه سازی
- طراح و برنامه نویس بین المللی روبات های نرم افزاری
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های قبلی و نحوه ثبت نام به سایت وبسیما و صفحه دوره آموزش سئو مراجعه نمایید.