برگزیده های پرشین تولز

دوره آموزش هک و راههای مقابله با نفوذ یک سایت با استفاده از باگ sql injection

فیلم شاپ

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
28
با سلام خدمت دوستان عزیز

همانطور که می دانید سایت های اینترنتی زیادی در محیط اینترنت وجود دارند که فعالیت های مختلفی انجام می دهند. امنیت سایت های اینترنتی یکی از مسائل مهم و پراهمیت می باشد که اغلب توسط طراحان سایت به فراموشی سپرده می شود. بنابراین این سایت ها برای هجوم هکرها غذای لذیذی به شمار می آیند!

سایت های اینترنتی ممکن است دارای باگ های مختلفی باشند که بتوان به آنها نفوذ کرد. یکی از حفره های مهم و خطرناکی که میتواند به صورت کامل کنترل یک سایت را در اختیار گرفت باگ مشهور sql injection یا تزریق sql است.

این باگ از ضعف در کد نویسی دیتابیس سایت و عدم اعتبار سنجی این کدها نشات می گیرد. sql injection امروزه در بسیاری از سایت ها دیده می شود و اگر بخت با شما یار باشد میتوانید با کمک آن کنترل کامل یک سایت را به دست بگیرید .

در این دوره آموزشی به صورت تصویری نحوه استفاده از این باگ برای نفوذ به یک سایت را آموزش خواهیم داد و فعلا در این دوره هیج نیازی به برنامه نویسی و داشتن دانش قبلی و هیچ پیش نیازی اصلا نداریم و در واقع این مجموعه ویدیوها رو از رده سنی 14 تا 80 سال میتونن مشاهده کنن و هیچ چیز پیچیده و دشواری نخواهد داشت و سعی شده که به اسان ترین شکل ممکن اموزشها رو انجام بدهند.

این آموزش توسط آقای بهروز منصوری تهیه شده است.علاقه مندان در صورت تمایل سوالات و درخواست ها و نظرات خود را در همین تاپیک مطرح نمایند یا با ادرس ایمیل [email protected] در ارتباط باشند.

مروری بر رزومه مدرس:

تسلط کامل به هک و امنیت سایت و سرور ، مسلط به کرک انواع اپلیکیشن ها و گیم ها ، آشنایی کامل با هک و امنیت روترها ، ایمیل ها ، شبکه های وایرلس و LAN ،آشنایی کامل با زبان های برنامه نویسی c++ , php و تسلط کامل به لینوکس ( توزیع METASPOLITو KALI ).

سوابق کاری : هک کردن بیش از ۲۰۰۰ سایت دولتی و خصوصی به نام تیم امنیتی دنجر

برعهده داشتن امنیت چند سرور ایرانی

عملیات تکذیب سرور روی ۲۱۰ سایت خارجی و داخلی (مخالف با ایران)

در قسمت اول از این دوره خواهید اموخت:

لازم به ذکر است که نیاز یک امنیت کار خوب اینکه اول یک هکر خوب باشه پس ما اول باید روی مسایلی که یک هکر با اون رو به رو هست رو مورد بررسی قرار بدیم و بعد از اون بپردازیم به اینکه حالا چطوری میشه جلوی یک هکر رو گرفت و امنیت یک سایت رو تضمین کرد.در این قسمت نحوه استفاده از google hacking رو خواهید اموخت.با ما همراه باشید
 
بالا