برگزیده های پرشین تولز

دوچرخه سواری با موتور جت

ali110ali110ali110

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
222
لایک‌ها
78
سن
24
اختراع دوچرخه به جرات یکی از بزرگترین اختراعات بشر است و از بدو این اختراع بزرگ نه تنها مخترع این وسیله نقلیه بلکه همگان به دنبال پیشرفته تر کردن آن به منظور بهره گیری بیشتر از این وسیله کاربردی بودند. در این زمانه نیز دوچرخه هایی وجود دارد با سایز های بزرگ و کوچک و رنگ ها و شکل و شمایل مختلف که هر کس بر اساس سلیقه و نیاز و همچنین بودجه ی خود می تواند آنها را خریداری کند و حالا با اختراع دوچرخه با موتور جت این وسلیه به بالاترین حد پیشرفت رسیده است.

دوچرخه سواری

دوچرخه وسیله ای با نیروی انسانی حرکت می کند.انسان ها در هر دوره دوچرخه را دچار تغییر و تحولات بزرگی کردند و بعضی از این تغییرات به مزاق دوچرخه سواران خوش آمد و برخی نیز انتقاداتی بدنبال داشت.

برای هر موقعیت و مکانی دوچرخه هایی به خصوص همان مکان ساخته شده اند بعنوان مثال دوچرخه برای محیط های کوهستانی وجود دارد که با قیمت های مختلف ساخته و فروشخته می شوند.

این که دوچرخه سوار تا چه قدر می تواند نیروی خود را صرف پا زدن در دوچرخه کند به تناسب هر انسانی این میزان تغییر می کند ولی آنچه که در همه ی انسان ها یکسان است این بوده که انرژی آنها برای پازدن در دوچرخه نامحدود نبوده و تمام می شود و انرژی هر فرد با انرژی فرد دیگری یکسان نیست.

سازندگان دوچرخه همیشه در فکر این بوده اند تا راهکاری ایجاد کنند تا انسان کمترین انرژی را صرف پا زدن کند ولی هنوز نتواسنته اند 100% انرژی لازم دوچرخه برای حرکت را از نیروی غیر انسانی تامین کنند.

حالا فردی اهل کشور روسیه به نام ایگور نگودا دوچرخه ای طراحی کرده که با موتور جت حرکت می کند.او موتور جت به اندازه 18 کیلو گرم را در عقب دوچرخه تعبیه کرده و امکانات دیگری نظیر GPS را برای کنترل سرعت دوچرخه در نظر گرفته است.او این دوچرخه را طوری طراحی کرده است که بتواند چرخش در هر دقیقه نیرو و حرارت موتور جت را محاسبه کند.



با موتور



سرعت همیشه یکی از دغدغه های ئوچرخه سواران بوده و هست و هر کسی به نحوی می خواهد سرعت دوچرخه را دو چندان کند و حالا با اختراع دوچرخه ی جتی این مشکل حل خواهد شد.
منبع
 

bornaad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
برای چرخ و اجزای دوچرخه مشکلی پیش نمیاد؟ ترمز را چکار میکنه؟
از سایت ما دیدن فرمایید...
 

Sorkhabi.NeT

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2015
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
31
محل سکونت
تبریز
بالا