سلام
تاريخ 1395/4/16 اقدام به ثبت سفارش DKC-10660292 کردم. زمان سفارش قيد شده بود که سرفيس و کيبورد با گارانتی شرکت آروند هست و من هم به اعتبار ديجی کالا و شرکت هایی که با ديجی کالا طرف قرار داد هستند اين محصول روخريداری کردم. درحالی که همون زمان ميتونستم از بازار اين سرفيس و کيبورد رو حداقل 150 هزار تومان ارزونتر بخرم.
هفته گذشته کيبرد اين دستگاه يکدفه از کار افتاد و شرکت آروند هم از ارائه خدمات گارانتی با اين بهانه که کيبورد شامل گارانتی نيست (در حالی که نه روی فاکتور و نه روی کارت گارانتی چنين چيزی قيد نشده) خودداری کرد. بنده موضوع رو به خدمات پس از فروش ديجی کالا ارجاع دادم و اونها هم با شرکت گارانتی تماس گرفتند و گفتند شايد مشکل نرم افزاری باشه. ببريد اونجا چک ميکنن. بردم اونجا و آروند از ارائه خدمات گارانتی خودداری کرد.
صفحه محصول در ديجی کالا هيچ صحبتی در مورد شامل گارانتی نبودن چيزی قيد نکرده:
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو به همراه کیبورد Type Cover - ظرفیت 64 گیگابایت
خاکستری | گارانتی 15 ماهه آروند
بعد از بروز مشکل با سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده تماس گرفتم و کارشناسا تلفنی گفتند اگر روی فاکتور يا کارت گارانتی اين مورد قيد نشده حق با شماست و شما ميتونيد اين مورد رو با شکايت کتبی از سازمان پيگيری کنيد. تا حالا شکايت از طريق سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده رو تست نکرده بودم گفتم يکبار هم که شده اين روش رو تست کنم شايد بشه حق رو از اين شرکت های گارانتی بدون اعتبار گرفت. چون همه شرکت های گارانتی عادت دارن مشتری رو يکجوری بپيچونن و بابت گارانتی ای که بابتش پول گرفتند خدمات ندن.
ولی خوب اين يکی فرق داره من از فروشگاه زير زمينی خريد نکردم که بخواد من رو بپيچونه. من از ديجی کالا خريد کردم و وظيفه ديجی کالا هست با شرکت و گارانتی معتبر کار کنه نه شرکت های متفرقه و خدمات نده.
فاکتور ديجی کالا که داخل اون هيچ صجبتی از شامل گارانتی نبودن کيبرد نشده و اتفاقا قيد شده گارانتی 15 ماهه
اينم کارت گارانتی آروند (پشت و رو)
اينم آدرس سايت های آروند گارانتی:
http://www.arvandclub.ir
http://www.arvandguarantee.ir
با داشتن گارانتی طلایی آروند هر کسی می تواند با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کرده و هیچ دغدغه ای بابت پاسخگویی گارانتی خود نداشته باشد زیرا در هیچ یک از دفاتر خدمات پس از فروش شرکت آروند در کشور جمله ” این مورد شامل گارانتی نمی باشد ” شنیده نمی شود
به نوعی گارانتی رو سطح بندی کردن و وقتی من تو ديجی کالا ميبينم گارانتی آروند و تو سايت آروند ميبينم اين جمله قيد شده ديگه فکر ميکنم خيالم بايد از همه چيز راحت باشه
خلاصه امروز سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده از گارانتی آروند شکايت کردم ببينم دوستان چه کار ميکنن:
اينم مجوز آروند از سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده
حالا فردا از نماد اعتماد هم در مورد ديجی کالا پيگيری ميکنم ببينم در مورد ذکر نکردن شرايط گارانتی در صفحه خريد محصول حق با کی هست.
تاريخ 1395/4/16 اقدام به ثبت سفارش DKC-10660292 کردم. زمان سفارش قيد شده بود که سرفيس و کيبورد با گارانتی شرکت آروند هست و من هم به اعتبار ديجی کالا و شرکت هایی که با ديجی کالا طرف قرار داد هستند اين محصول روخريداری کردم. درحالی که همون زمان ميتونستم از بازار اين سرفيس و کيبورد رو حداقل 150 هزار تومان ارزونتر بخرم.
هفته گذشته کيبرد اين دستگاه يکدفه از کار افتاد و شرکت آروند هم از ارائه خدمات گارانتی با اين بهانه که کيبورد شامل گارانتی نيست (در حالی که نه روی فاکتور و نه روی کارت گارانتی چنين چيزی قيد نشده) خودداری کرد. بنده موضوع رو به خدمات پس از فروش ديجی کالا ارجاع دادم و اونها هم با شرکت گارانتی تماس گرفتند و گفتند شايد مشکل نرم افزاری باشه. ببريد اونجا چک ميکنن. بردم اونجا و آروند از ارائه خدمات گارانتی خودداری کرد.
صفحه محصول در ديجی کالا هيچ صحبتی در مورد شامل گارانتی نبودن چيزی قيد نکرده:
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو به همراه کیبورد Type Cover - ظرفیت 64 گیگابایت
خاکستری | گارانتی 15 ماهه آروند
بعد از بروز مشکل با سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده تماس گرفتم و کارشناسا تلفنی گفتند اگر روی فاکتور يا کارت گارانتی اين مورد قيد نشده حق با شماست و شما ميتونيد اين مورد رو با شکايت کتبی از سازمان پيگيری کنيد. تا حالا شکايت از طريق سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده رو تست نکرده بودم گفتم يکبار هم که شده اين روش رو تست کنم شايد بشه حق رو از اين شرکت های گارانتی بدون اعتبار گرفت. چون همه شرکت های گارانتی عادت دارن مشتری رو يکجوری بپيچونن و بابت گارانتی ای که بابتش پول گرفتند خدمات ندن.
ولی خوب اين يکی فرق داره من از فروشگاه زير زمينی خريد نکردم که بخواد من رو بپيچونه. من از ديجی کالا خريد کردم و وظيفه ديجی کالا هست با شرکت و گارانتی معتبر کار کنه نه شرکت های متفرقه و خدمات نده.
فاکتور ديجی کالا که داخل اون هيچ صجبتی از شامل گارانتی نبودن کيبرد نشده و اتفاقا قيد شده گارانتی 15 ماهه
اينم کارت گارانتی آروند (پشت و رو)
اينم آدرس سايت های آروند گارانتی:
http://www.arvandclub.ir
http://www.arvandguarantee.ir
با داشتن گارانتی طلایی آروند هر کسی می تواند با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کرده و هیچ دغدغه ای بابت پاسخگویی گارانتی خود نداشته باشد زیرا در هیچ یک از دفاتر خدمات پس از فروش شرکت آروند در کشور جمله ” این مورد شامل گارانتی نمی باشد ” شنیده نمی شود
به نوعی گارانتی رو سطح بندی کردن و وقتی من تو ديجی کالا ميبينم گارانتی آروند و تو سايت آروند ميبينم اين جمله قيد شده ديگه فکر ميکنم خيالم بايد از همه چيز راحت باشه
خلاصه امروز سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده از گارانتی آروند شکايت کردم ببينم دوستان چه کار ميکنن:
اينم مجوز آروند از سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده
حالا فردا از نماد اعتماد هم در مورد ديجی کالا پيگيری ميکنم ببينم در مورد ذکر نکردن شرايط گارانتی در صفحه خريد محصول حق با کی هست.
Last edited: