برگزیده های پرشین تولز

ديجی کالا و Surface Pro با گارانتی آروند (مسئوليت نپذير)

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
سلام
تاريخ 1395/4/16 اقدام به ثبت سفارش DKC-10660292 کردم. زمان سفارش قيد شده بود که سرفيس و کيبورد با گارانتی شرکت آروند هست و من هم به اعتبار ديجی کالا و شرکت هایی که با ديجی کالا طرف قرار داد هستند اين محصول روخريداری کردم. درحالی که همون زمان ميتونستم از بازار اين سرفيس و کيبورد رو حداقل 150 هزار تومان ارزونتر بخرم.
digikala.jpg

هفته گذشته کيبرد اين دستگاه يکدفه از کار افتاد و شرکت آروند هم از ارائه خدمات گارانتی با اين بهانه که کيبورد شامل گارانتی نيست (در حالی که نه روی فاکتور و نه روی کارت گارانتی چنين چيزی قيد نشده) خودداری کرد. بنده موضوع رو به خدمات پس از فروش ديجی کالا ارجاع دادم و اونها هم با شرکت گارانتی تماس گرفتند و گفتند شايد مشکل نرم افزاری باشه. ببريد اونجا چک ميکنن. بردم اونجا و آروند از ارائه خدمات گارانتی خودداری کرد.
صفحه محصول در ديجی کالا هيچ صحبتی در مورد شامل گارانتی نبودن چيزی قيد نکرده:
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو به همراه کیبورد Type Cover - ظرفیت 64 گیگابایت
خاکستری | گارانتی 15 ماهه آروند

بعد از بروز مشکل با سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده تماس گرفتم و کارشناسا تلفنی گفتند اگر روی فاکتور يا کارت گارانتی اين مورد قيد نشده حق با شماست و شما ميتونيد اين مورد رو با شکايت کتبی از سازمان پيگيری کنيد. تا حالا شکايت از طريق سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده رو تست نکرده بودم گفتم يکبار هم که شده اين روش رو تست کنم شايد بشه حق رو از اين شرکت های گارانتی بدون اعتبار گرفت. چون همه شرکت های گارانتی عادت دارن مشتری رو يکجوری بپيچونن و بابت گارانتی ای که بابتش پول گرفتند خدمات ندن.

ولی خوب اين يکی فرق داره من از فروشگاه زير زمينی خريد نکردم که بخواد من رو بپيچونه. من از ديجی کالا خريد کردم و وظيفه ديجی کالا هست با شرکت و گارانتی معتبر کار کنه نه شرکت های متفرقه و خدمات نده.

فاکتور ديجی کالا که داخل اون هيچ صجبتی از شامل گارانتی نبودن کيبرد نشده و اتفاقا قيد شده گارانتی 15 ماهه
ali--002.jpg


اينم کارت گارانتی آروند (پشت و رو)
ali--003.jpg ali--004.jpg

اينم آدرس سايت های آروند گارانتی:
http://www.arvandclub.ir
http://www.arvandguarantee.ir

با داشتن گارانتی طلایی آروند هر کسی می تواند با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کرده و هیچ دغدغه ای بابت پاسخگویی گارانتی خود نداشته باشد زیرا در هیچ یک از دفاتر خدمات پس از فروش شرکت آروند در کشور جمله ” این مورد شامل گارانتی نمی باشد ” شنیده نمی شود
به نوعی گارانتی رو سطح بندی کردن و وقتی من تو ديجی کالا ميبينم گارانتی آروند و تو سايت آروند ميبينم اين جمله قيد شده ديگه فکر ميکنم خيالم بايد از همه چيز راحت باشه

خلاصه امروز سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده از گارانتی آروند شکايت کردم ببينم دوستان چه کار ميکنن:
arvand.jpg

اينم مجوز آروند از سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده
2.jpg

حالا فردا از نماد اعتماد هم در مورد ديجی کالا پيگيری ميکنم ببينم در مورد ذکر نکردن شرايط گارانتی در صفحه خريد محصول حق با کی هست.
 
Last edited:

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
راستش من هر چی فکر میکنم میبینم به دی جی کالا این مساله ربطی نداره واقعا . شما اگر تجهیزات دیجیتال خریداری کرده باشید مشخصا قید میشه گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده است.عملا مسئولیتی برای دیجی کالا اونم 4 ماه بعد از خرید نیست واقعا.
 

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
مشکل اصلی اين هست ديجی کالا اومده با شرکتی که بدون تعهد بوده کار کرده. زمان فروش به من قول گارانتی 15 ماهه داده و حالا که آروند مسئوليت رو قبول نميکنه خودش هم جا خالی داده.
درستش اين بود در زمان خريد به من ميگفت کيبرد شامل گارانتی نيست. اونوقت من کيبرد رو 50 تومن 100 تومن ارزونتر از بازار ميخريدم.
داخل فاکتور هام رو ببنيد قيد شده
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو به همراه کیبورد Type Cover - ظرفیت 64 گیگابایت
خاکستری | گارانتی 15 ماهه آروند

وقتی من ميام به اعتبار ديجی کالا خريد ميکنم و ميبينم اينجا نوشته گارانتی آروند هست و ميرم تو سايت آروند ميبينم چندين بار نوشته جمله اين مورد شامل گارانتی نيست رو نميشنويد!!!
 

فایل های ضمیمه

  • ali--002.jpg
    ali--002.jpg
    544.9 KB · نمایش ها: 8
  • digikala.jpg
    digikala.jpg
    174 KB · نمایش ها: 7

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,097
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
دوست عزیز آقا مهدی حرف درستی زدند . دیجی کالا مقصر نیست . اون به درخواست کاربران یک محصول را موجود میکنه . سعی میکنه گارانتی هم داشته باشه . این که گارانتی میاد یکسری تبصره میگزاره . فقط و فقط مقصر گارانتی هست .
 
  • Like
Reactions: hwt

pzt

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 فوریه 2013
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
22
محل سکونت
شمال، گلستان
خرید از دیجی کالا واقعاً سادگی است. من خودم عیناً مقایسه کردم که میگم، بعضیا واقعاً اطلاع کمی دارند که از این سایت با قیمت بالاتر از جاهای دیگه خریداری می کنن! ))
شرکت گارانتی کننده در حقیقت همون وارد کننده کالا هست، وقتی میگیم گارانتی سازگار خوبه، یعنی کالاهاش اصله یا از بازرمعتبر وارد میکنه، جالبه که دیجی کالا یک محصولیو که شرکت گارانتی کننده، وارد کنندش یکیه رو نزدیک 20-30 تومن گران تر از فروشگاهای دیگر میده!!! دقیقا همون محصول با همون گارانتی ولی گران تر!!
:: شعار تضمین کیفیت شاید به ظاهر درست باشه اما اگه مردم کمی تحقیق کنن کلاهشون رو قاضی کنن خواهند فهمید این شعار رسماً یک شعار تبلیغاتی بوده نه دیگر.

واقعا بحث برانگیزه که چرا یک سایت فروشگاه بزرگ باید قیمتهاش از یک فروشگاه کوچک بیشتر باشه!! و اینکارشو با تضمین کیفیت این شعارهای خنده دار، توجیه کنه برای افراد کم اطلاع در این زمینه
 
بالا