برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی برای پیدا کردن چگالی لینک های سایت

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,024
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
چگالی لینک های سایت را چطوری میشه بدست آورد؟! یعنی بین بکلینک ها چه لینکی زیاد ساخته شده و تکرارش زیاده(تعادل نباشه گوگل به عنوان خرید بکلینک شناسایی میکنه و پنالتی)
 

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
بهترین گزینه استفاده از گوگل وبمستر هست. در قسمت links to your site مشخص شده که بک لینک ها به کدام لینک داده شده اند. البته سیستم هایی هم برای این کار هست که خوب اکثرا نسخه حرفه ای نیاز دارند و پولی هستند.
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
چگالی لینک های سایت را چطوری میشه بدست آورد؟! یعنی بین بکلینک ها چه لینکی زیاد ساخته شده و تکرارش زیاده(تعادل نباشه گوگل به عنوان خرید بکلینک شناسایی میکنه و پنالتی)

:) سلام و درود

:general505: همه ما می دانیم که در سئو، یکی از روش هایی که تاثیر زیادی دارد این است که ما از خارج از سایت برای سایت خودمان لینک بگیریم. این کار باعث می شود که گوگل هر لینک را به عنوان یک کاربر سوم در نظر بگیرد و در نتیجه در رنکینگ سایت شما بسیار موثر است.

برای به دست اوردن لینک از خارج از سایت، روش های مختلفی وجود دارد:

۱- سایت های هم موضوع خود را بیابید تا بتوانید از بهترین آن ها لینک بگیرید.
۲- به افرادی که برای شما کامنت می گذارند و نظر می دهند توجه داشته باشید برخی از آن ها خود یک سایت دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید.
۳- به بک لینک ها توجه کنید شاید سایتی که از آن بک لینک گرفته باشد، شانس گرفتن لینک از سایت دیگر را برای شما فراهم نماید.
۴- انجمن های اینترنتی و شبکه های اجتماعی را بررسی کنید تا اگر این افراد لینک دارند، بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

همانطور که پیشتر گفتم، نام اصلی گوگل‬ BackRub بوده است‬ که از آن عبارت backlink گرفته شده که به معنای لینک اشاره‬ کننده به وب سایت از وب سایتی دیگر (بک لینک)است.‬ تحلیل لینک گوگل انقلابی بوده است و گوگل از‬ لینکها برای بررسی صفحات وب‬ و اهمیت آنها استفاده میکند‬. لینکها به صورتهای مختلفی به سایت شما کمک میکنند‬، اول اینکه آنها به موتورهای جستجو‬ برای پیدا کردن سایتتان کمک میکنند.‬ موتور جستجو دارای روبوتهای جستجو میباشد‬، آنها برنامه هایی هستند که‬ در اطراف وب از سایتی به‬ سایت دیگر، از صفحه ای به صفحه دیگر میرود‬. اگر هیچ لینکی به سایت شما‬ اشاره نمیکند، احتمالش وجود دارد که‬ موتور جستجو سایت شما را ایندکس‬ نکند. حتی اگر شما نقشه یک سایت را ثبت نمایید. چرا؟‬ به طور نظری اگر کسی اهمیتی‬ به لینکهای سایت شما ندهد‬ چرا موتور جستجو باید آن را ایندکس کند؟‬ همانطور که پیشتر آموختیم ، متن‬ عطفی در لینکها به موتورهای‬ جستجو موضوع لینکها را میگوید‬.

اگر موتور جستجو بفهمد که (روغن زیتون) در لینکی اشاره کننده به صفحه وجود دارد‬ احتمالش را میدهد که آن صفحه به‬ روغن زیتون ارتباط دارد‬. اگر موتور جستجو صدها لینک با‬ ‘روغن زیتون’ را پیدا کند‬ متوجه میشود که احتمال خیلی زیاد ‫آن صفحه به‬‬ روغن زیتون ارتباط دارد.‬ لینکها همچنین به موتور جستجو اهمیت سایت را نیز میگویند.‬ هر چه لینکهای بیشتری به سایت‬ اشاره کنند، موتور جستجو سایت را‬ محبوب تر در نظر میگیرد. ‫این اساس رنک صفحه گوگل است‬، شاخصی از محبوبیت صفحه که مبتنی بر لینکها میباشد.‬ لینکی از سایت روزنامه اصلی ارزش بیشتری از لینک یک وبلاگ دارد، بنابراین شما به لینکها نیاز دارید‬ و هر چه کسب و کار شما رقابتی تر باشد‬ تعداد سایتها برای کلیدواژه ی‬ مشابهی رقابت میکنند و شما به لینکهای‫ بیشتری نیاز خواهید داشت.‬‬

نحوه به دست آوردن لینک
برای شروع خوب باید بفهمید که چه تعداد لینک به سایت اشاره میکنند. برنامه های تحلیل لینک بسیاری وجود‬ دارد که هیچ یک بی نقص نیستند.‬ اول باید درک کنیم موتورهای جستجوی بزرگ تمامی لینکهای‬ اشاره کننده به سایت را نشان نمیدهند.‬ برای نمونه گوگل گرامر مشخصی دارد‬‫، link:domainname ، ولی همیشه کار نمیکند.‬ ممکن است برخی از لینکها را‬ نشان دهد ولی همه‌ی آنها را نشان نمیدهد.‬ این واقعا گمراه کننده است و‬ زمان شما را هدر میدهد‬ بنابراین با آنها کار کنید ولی بعد به فراموشی بسپاریدشان‬. یاهو اطلاعات بهتری را فراهم می آورد‬ پس به یاهو رفته و linkdomain ‬ را جستجو کنید و سپس نام دامنه‫ خود را بدون قرار دادن اسپیس بنویسید‬‬ بعد از دریافت نتایج‬ Except را از دامین در‬ باکس متنی Show Inlinks‬ انتخاب نمایید‬.

یاهو حتی شما را قادر میسازد‫ که نتایج را در فایلی دانلود‬‬ نمایید و به صفحه گسترده اضافه کنید‬ ولی برای تحلیل بهتر شما به ‫یک ابزار‬‬ Link نیاز دارید‬ ابزار محبوب من‬ Majestic SEO میباشد‬، البته استفاده از آن کمی پیچیده‬ است ولی اطلاعات بیشتری در مورد لینکها‬ نسبت به ابزارهای دیگر فراهم میکند.‬ این ابزار مبتنی بر اشتراک است‬ ولی شما میتوانید اطلاعات ابتدایی را در مورد‬ هر سایتی، از جمله سایت‬ رقیب به طور رایگان بدست آورید.‬ شما میتوانید اطلاعات را در مورد‬ سایت خودتان به صورت رایگان با ‫ثبت نام در این سایت بدست آورید.‬‬ در این گزارشها باید چه چیزی را بررسی کنیم؟‬ اول اینکه هر لینکی در سایت شما وجود دارد؟‬ اگر هیچ لینکی نباشد، یا‬ به صورت مجازی نباشد، این مشکل خیلی بدی است.‬ شما باید لینک داشته باشید‬ اگر لینکی دارید چه تعدادی است؟‬ بهتر است سایت خود را با‬ رقبای سطح بالایتان مقایسه کنید تا‬ تصویری از کارهای بسته بگیرید.‬ اگر رقبای شما با چند لینک‬ رتبه ای گرفته اند این خبر خوبی است.‬ اگر تعداد لینکها به هزار میرسد‬ شما باید کار بیشتری انجام دهید.‬ شما همچنین باید بفهمید که چه‬ کلیدواژه هایی در لینکهای اشاره شده به سایت شما و رقبا استفاده شده است. من معمولا سایتهایی را میبینم که‬ تعداد زیادی لینک دارند ولی هیچ‫ کلیدواژه ای در لینکها وجود ندارد و این بسیاری از فرصتهای آنها را ازبین میبرد‬، بنابراین چطور باید لینکهای سایت را بسازید؟‬ راه های بسیاری برای اینکار وجود دارد‬ و متاسفانه این نیازمند دوره ی مجزایی است.‬ توضیح جزئیات آن خارج از حوصله این مقاله است‬.

اولین چیزی که باید در نظرش‬ بگیرید لینکهای خانوادگی و دوستان است.‬ هر کسی که شما را میشناسد‫ میتواند لینکی برای سایت‬‬ تان بسازد، در برخی موارد دوستان و خانواده‬ این نقش را ایفا میکنند و‬ برخی اوقات آنها میتوانند کارمندان و شرکای تجاری باشند.‬ آیا تمامی کارمندان اکانت لینکدین‬ با لینکهای کلیدواژه ای برگشتی به شما را دارند؟‬ اگر شما محصولی را میفروشید تامین‬ کنندگان شما چطور؟ آیا آنها حاضر‫ به لینک کردن شما هستند؟‬‬ همکاران صنعتی را نیز در نظر بگیرید‬ به پرسشهای مرتبط در انجمنهای آنلاین‬ یا سایتهای پرسش و پاسخ، پاسخ دهید و ‫لینک سایتتان را قرار دهید.‬‬ سعی کنید وبلاگ نویسان را به‬ نوشتن در مورد سایتتان ترقیب نمایید.‬ لینک گزاری موضوع مهمی است و‬ فراتر از این مقاله میباشد ولی اهمیت زیادی دارد. شما باید لینکی به سایت داشته‬ باشید به ویژه اگر در حالتی رقابتی هستید‬‬‬‬‬‬‬. به یاد داشته باشید که برای سئو و بهینه سازی سایت خود بسیار مهم می باشد تا از فزصت های رایگان در لینک سازی خارج سایت نهایت اسفاده را ببرید.
 

Manger4321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 ژوئن 2018
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
22
سن
34
باید از ابزارهای موجود در نت مثل اون مواردی که دوستان اعلام کردن استفاده کنید.
 

نباتک

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 جولای 2018
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
15
سن
34
سایتت رو بفرست تعداد بک لینک خروجی ها و اون چگالیش رو بگم بت.
و ی چیز دیگه این که گوگل منتظر نیست ک مچ ی سایت رو بگیره و سریع ی سایت رو پنالتی کنه!
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,024
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
ممنون - راهی هست که بشه از آنالیز بکلینک های سایت جلوگیری کرد؟ مثلا طرف فقط با 19 دلار اکانت الکسا میخره هر مقدار بکلینک که خواست بدون محدودیت جمع آوری میکنه!
 

نباتک

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 جولای 2018
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
15
سن
34
خب این آنالیز بک لینک همون طوری که باعث میشه شما سایتتون رو ببرید بالا با آنالیز بقیه، بقیه هم این فرصت دارند!
تو حالت استاندارد ن نمیشه کاری کرد که جلوش گرفته شه.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,024
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
خیلی زوره کسی با کلی ذحمت این کار را بکنه یه نفر هم فقط با 19 دلار بدون محدودیت انجام بده، حالا اگه محدودیت داشت خوب بود ولی کاملا نامحدوده هر چند که الکسا برای اینکار دیر و ناقص شناسایی میکنه ولی برای یک ماه طرف میتونه هر تعداد سایت با هر تعداد بکلیک به هر تعداد دفعات کار کنه!
یه راه حل هست اون هم اینه که دامنه a با تعدادی بکلینک به دامنه b ریدایرکت بشه و رتبه دامنه b بالا بره بدون اینکه بکلینک از دامنه b شناسایی بشه . حالا راه حال دیگه ای به ذهنتون میرسه؟!
@decoweb دکووب نظر شما چیه؟
@mohsen.unlimited آقا محسن شما همین موردی که من گفتم را در ویدئو آف پیج مطرح میکنید یا راه حال دیگه ای هست؟
 

mohsen.unlimited

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2013
نوشته‌ها
367
لایک‌ها
340
@mohsen.unlimited
چگالی لینک های سایت را چطوری میشه بدست آورد؟! یعنی بین بکلینک ها چه لینکی زیاد ساخته شده و تکرارش زیاده(تعادل نباشه گوگل به عنوان خرید بکلینک شناسایی میکنه و پنالتی)
آقا محسن شما همین موردی که من گفتم را در ویدئو آف پیج مطرح میکنید یا راه حال دیگه ای هست؟
توی آموزش دقیقا به همین تعادل که اشاره کردید پرداخته میشه و به اینکه چطور لینک ها موثر میشن و کلا Off-Page رو چطور پیاده سازی کنیم با چه فرمولی با چه تعادلی که همیشه حتی در آینده سازگار باالگوریتم های گوگل باشه.
درباره اینکه زور داره، نه اونطور که فکر می کنید نیست.الان لیستی از همه بک لینک ها رو به من بدند باز زیاد به درد من نمیخوره.اینکه شما لیستی از سایت هایی که میشه توش لینک سازی کرد، داشته باشید خوبه و کمک کننده است و امتیاز هست.اما اینطور نیست که اگر داشته باشید دیگه کار تمومه و رقیب رو با 20 دلار، دور زدید و پایین کشیدید! اگر به همین راحتی بود که دیگه سئو رو همه مردم مثل راه رفتن و آب خوردن و ماشین خریدن، بلد بودند یا در طول یک هفته آموزش، هر کیورد رقابتی رو می تونستند بالا بیارن!

 
بالا