برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی جهت فروش نسخه Pro پلاگین وردپرس

m40.saleh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2021
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
44
سلام به همه دوستان.

من به تازگی ( چند ماه ) با وردپرس آشنا شدم، یه پلاگین نوشتم تو دو نسخه، نسخه Free و نسخه Pro . نسخه Free رو به wordpress.org معرفی کردم که تایید شده ولی هنوز آپلودش نکردم.
قبلا تجربه نوشتن و فروش نرم افزار با سایتهایی مثل avangate و shareit رو دارم اما در مورد پلاگین وردپرس تجربه ای ندارم.

قصدم این بود که به کمک پی پال یکی از دوستام و پلاگین WP Express Checkout فروش پلاگین رو انجام بدم که متاسفانه الان به این دوستم دسترسی ندارم.

از دوستانی که تجربه دارن میخوام راهنمایی کنند که چطور نسخه Pro رو بفروشم. با توجه به اینکه با codecanyon.net به خاطر سخت گیری که احراز هویتش داره کارم نشد و پی پال هم ندارم، نمیدونم این اکانتهای پی پال که بعضی سایتها میفروشن معتبره و کار منو راه میندازه یا نه؟

ممنون از همه.
 

nima_00989166

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2012
نوشته‌ها
7,139
لایک‌ها
16,237
محل سکونت
اهواز - تهران

helpmasteri

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
1,530
لایک‌ها
1,637
سن
47
محل سکونت
Money pool
سلام دوست عزیز

بهتر هست اول پلاگین رو بفرستید ببینیم که چقدر قابلیت مارکتینگ و فروش داره و اصلا نسخه حرفه ای قیمتش مناسب هست یا نه و در کل بررسی بیشتر بشه.

با اون پی پال هوایی هم که سایت های مختلف براتون میسازن به هیچ عنوان اقدام نکنید که اولا لیمیت دارن و نمیشه به خوبی باهاشون کار کرد و تا ۵۰ ۶۰ روز اول نباید تراکنش بالای ۳۰ دلار داشته باشید و اینکه پایدار نیستن و تاریخ کارتی که اد شده مشخص نیست و در کل اصلا پیشنهاد نمیشه

برای فروش شما در ابتدا اپلودش کنید و نسخه حرفه ای رو میتونید داخل انجمن های مختلف مثل warrriorforum / blackhatworld بفروشید یا اینکه اگر واقعا پلاگین خوبی باشه من کمکتون میکنم که تو مارکت ها ادش کنید
 
بالا