برگزیده های پرشین تولز

راهنمای خرید از سایت های خارجی- amazon - ebay- walmart و ....

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
اگر قصد خرید از خارج را دارید شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان برسد جستجو در سایتهای عمومی و بزرگ فروش اینترنتی دنیا مثل Amazon یا Ebay باشد.

اگرچه دامنه محصولات موجود در این سایتها زیاد است و طیف بسیار گسترده ای از محصولات را شامل میشوند ولی به دلیل ماهیت عمومی آنها، تنوع یک نوع کالای خاص طبعا در آنها آنطور که باید گسترده نیست. از آن مهمتر ماهیت جستجوگر های آنها نیز عمومی است و در یک حوزه خاص امکان جستجوی تخصصی و بر اساس پارامترهای خاص دخیل در انتخاب یک محصول از آن حوزه را ندارند.

پس پیشنهاد ما به شما این است که خرید از خارج خود را حرفه ای و تخصصی انجام دهید!

نکته اینجاست که در بسیاری از دسته های کالایی سایتهای تخصصی جهت جستجوی تخصصی و خرید آنلاین آنها وجود دارند و این سایتها که تنوع بالایی از برندهای مختلف تولید کننده کالای هدف شما را شامل میشوند با تمرکز بر محصول هدف شما زمینه تصمیم گیری مطمئن تر و با بررسی دقیق تر را برایتان مقدور میسازند.

همچنین این سایتها غیر از سایتهای رسمی هر برند خاص هستند که جستجو در این سایتها نیز به جای استفاده از سایتهای عمومی خالی از لطف نیست چرا که اولا از حدود قیمتی حقیقی یک کالای برند مطلع می شوید و امکان استفاده از تخفیفات خاصی که گاهی تنها در سایت اصلی آن برند عرضه میشود نیز برایتان فراهم میگردد.
حال به معرفی چند نمونه از این سایتهای تخصصی در حوزه های مختلف جهت خرید از خارج می پردازیم:

  • سایت آمریکایی hobbyking.com برای انواع اسباب بازی های متحرک و کنترلی از راه دور باتری و بنزینی و …
    • در این سایت تنوع بالایی از ماشین ها،موتور،قایق،هلیکوپتر و پهباد و حتی لوازم یدکی و کیتهای ساخت آنها را خواهید یافت.
  • فروشگاه اسباب بازی انگلیسی thetoyshop.com از ازاسباب بازی کاراکتر های محبوب بازی ها و فیلم ها گرفته تا انواع عروسک و اسباب بازی های ساختنی، انواع پازل،وسایل کمک آموزشی و حت اسابا بازی های مخصوص خردسالان را در این سایت خواهید یافت.
  • فروشگاه آمریکایی zappos.com که تمرکز اصلی آن انواع کفش است هرچند کیف، ساعت، لوازم آرایشی، عینک آفتابی،لباس و جواهرات را نیز شامل میشود.
    • انواع برندهای معروف و غیر آنها در دسته بندی های کاربردی موجود هستند.
  • 6pm.com این سایت نیز دارای انواع کیف و کفش،ساعت و لوازم آرایشی است و تخفیف های روزانه خوبی را ارائه میکند. اگر چ این سایت امکان مرجوع نمودن محصول و حمل رایگان به هر نقطه ای از آمریکا را ندارد ولی اغلب قیمتهای مناسب تری نیز در آن پیدا میشوند که باعث میشود ارزش جستجو را داشته باشد.
  • البته جالب است بدانید مالکیت این سایت نیز همچون زاپوس متعلق به شرکت آمازون است!
  • worldofwatches.com سایت تخصصی خرید انواع ساعت با تنوع برندی بالا و جستجوی تخصصی منحصر به فرد!
    • قابل اطمینان از جهت اصالت ساعتها به همراه ارائه تخفیفات مقطعی مناسب.

حالا وقت آن است که تصمیم بگیرید قصد انتخاب چه نوع کالایی را دارید و با جستجوی تخصصی از سایت مربوط به آن لذت خرید از خارج و سپس تحویل آن درب منزل خودتان در ایران را با چارسوق تجربه کنید.
 
Last edited:
بالا