برگزیده های پرشین تولز

راه اندازی یک رده کاملا جدید از گوشی های گلکسی با ورود گلکسی X

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی تاشوی گلکسی x سامسونگ، به یک پدیده کاملا جدید و بی نظیر در دنیای گوشی های همراه تبدیل شده است. بسیاری از رقبای سامسونگ در تلاشند تا قبل از آنکه گلکسی ایکس با ساختار متفاوتش توجه همگان را جلب کند، گوشی با پنل OLED تاشوی مشابه بسازند.

samsung-galaxy-x-foldable-phone-release-date-will-lead-to-new-smartphone-category-3.jpg

این امر بدان معناست که گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ، دسته کاملا جدیدی از گوشی ها را در صنعت آغاز می کند. آخرین خبرهای منتشر شده توسط DigiTimes حاکی از آن است که صفحه نمایش سامسونگ، رده ای کاملا جدید از صفحه نمایش های تاشو را در بازار به راه می اندازد.

samsung-galaxy-x-foldable-phone-release-date-will-lead-to-new-smartphone-category-1.jpg

البته برخی از رقبا نظیر ال جی نیز در نظر دارند تا گوشی هایی با صفحه نمایش تاشو را وارد بازار کنند. سامسونگ در ابتدای ماه جاری در یک جلسه خصوصی در CES 2018 از پنل های 7.3 اینچی OLED رونمایی کرد. هنوز به صورت قطعی مشخص نشده که آیا سامسونگ قصد دارد در کنگره جهانی موبایل از گلکسی ایکس رونمایی کند یا خیر. تصور می شود که تاریخ رونمایی از گلکسی ایکس سامسونگ بر سایر گوشی های مجهز به صفحه نمایش های تاشو تاثیر بگذارد.

samsung-galaxy-x-foldable-phone-release-date-will-lead-to-new-smartphone-category-2.jpg

سامسونگ علاوه بر پنل های OLED، سایر انواع صفحه نمایش ها را نیز در CES به نمایش گذاشت. در نسل جدید صفحه نمایش های سامسونگ از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده می شود.

samsung-galaxy-x-foldable-phone-release-date-will-lead-to-new-smartphone-category.jpg

به هر حال سامسونگ هنور اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از این صفحه نمایش فاش نکرده اما ممکن است از این تکنولوژی در نسل آتی ساعت های هوشمند سامسونگ استفاده کند. البته سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از گلکسی S9 رونمایی خواهد کرد. به هر حال در خبرهای آتی، جزئیات بیشتری درباره گوشی تاشوی سامسونگ در اختیار شما قرار میدهیم.
 
بالا