برگزیده های پرشین تولز

روش مناسب براي خريد از سايت هاي خارجي چيه؟

javad2000

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2005
نوشته‌ها
1,338
لایک‌ها
25
سلام

من از سيستم هاي مالي آنلاين هيچي نمي دونم. ولي گاهي لازم ميشه كه مثلاً به يه سايت خارجي (معمولاً مال آمريكا، گاهي هم كشورهاي ديگه) پول بدم تا اجازه دانلود يه نرم افزار يا دسترسي به يه بخشي از سايت رو بده. خواستم بپرسم بهترين روش براي اين كار چيه و چقدر بايد هزينه كنم تا اين روش برام فعال بشه؟

متشكرم
 

paymanmj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
277
لایک‌ها
0
سن
38
خوب نميشه راه خيلی مشخصی را گفت.
ولی خوب بهترين روش داشتن credit card معتبر هست که نميدونم تو ايران بتونی تهيه کنی يا نه فکر کنم نشه !؟
يا اگر بتونی از همون کارت های خريد يا کرديت کارت های مجازی که تو ايران هست خوبش را پيدا کنی که paypal بدونه خونريزی ! قبول کنه اکثراً کارت راه ميافته باهاش.
ولی اگه خريدت کمه به نظرم يکی را پيدا کنی که تومان بدی اون برات خريد کنه بهتر هست البته خوب اين هم دردسر های خودش را دارد.
 

PALLY

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
30
با سلام شرکت ققنوس به مدیریت احدیپور fnxcard.com و iw3cup.ir به مدیریت ایمان خبازی دزد هستند شدید و حتی شما را متهم به تهمت زدن بیجا میکنند مراقب باشید
 

iranpin

Registered User
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2011
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
5
سلام دوست عزیزم. برای خرید روی اینترنت نیاز به پول الکترونیک یا E-money داری. برای اینکه بدونی چی به دردت می خوره اول باید بری رو سایتی که می خوای ازش خرید کنی ببینی چه کارتی رو ساپورت می کنه یا چه پولی رو مثلا : cashu, paysafe, visa ..... اونوقت اون رو از سرویس دهنده هایی که ارائه می کننش بخری که معمولا شامل یک پسورد میشه فقط. سایتای زیادی اینکار رو می کنن. سایت ما هم این سرویس ها رو با کارت شتاب و روی درگاه بانک به صورت آنلاین در اختیارتون می زاره www.iranpin.net می تونی اطلاعات بیشتر رو هم رو همین سایت کسب کنی و نحوه ی کار با این پولها رو.
 

rasoooli

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2007
نوشته‌ها
1,683
لایک‌ها
325
محل سکونت
تهران
منم یه سوال برام پیش اومد :
- برای خرید از سایتهای چینی که ارسال مستقیم به ایران دارند کدوم حساب مناسب تره ( دنگ و فنگ تحریم و ... رو نداره ) فـقـط از سایتهای چینی
 
بالا