برگزیده های پرشین تولز

روند پیشرفت تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ (قسمت دوم)

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
شناخت تلکنولوژی به عنوان یک ابزار جدید هوشمند!

همراه با ارائه هر فناوری جدید شناخت و درک کاربرد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ما قبلا با دستگاه های هوشمند نسبتا ساده ای کار کرده ایم. مانند ماشیت الاتی که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به انجام فعالیت هایی بوده اند. اما امروزه با پیچیده شدن و تکامل این فناوری ها اطلاع و شناخت کامل از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. پس مهم است که در سال ۲۰۱۷ شناخت محصولات خود و راه حل توسعه آنها کاربرد درست از فناوری را دز برنامه خود جاسازی کنید.

  • انقلاب دیجیتال!
در سال ۲۰۱۷ ما میتوانیم شاهد انقلاب دیجیتال باشیم. میتوان اثر این پدیده را در حوزه خودرو سازی از طریق همکاری بیشتر تولید کنندگان خودور و توسعه دهندگان نرم افزار اتوماسیون دید. میتوان این خدمات را در بین بسیاری از رقیبان این عرصه مشاهده کرد.

  • بهبود نحوه تجارت!
در سال ۲۰۱۷ ما انتظار داریم که از برنامه ها کاربردی برای بهبود کسب و کار استفاده شود. استفاده از این تجارت موجب افزایش دقت در صنعت و بهبود محصولات گردد. انتظار میرود که در سازمان ها با نیروهای کار ماهر در مقیاس بزرگ رو به رو شویم.

  • افزایش حجم داده!
همزمان با رشد شرکت ها و تغییر نحوه تجارت و کسب و کار مسئله ای که به وجود آمده است بدست آوردن و نگه داری داده هایی است که در حین انجام پروژه بدست می آیند. که این مسائل هزینه زیادی را برای کمپانی به وجود می آید. به همین مینظور استراتژی جدیدی در حال پیشرفت است به نام data-as-a-service (DaaS) . این استراتژی باعث می شود که هزینه های ناشی از جمع آوری داده و نگه داری آنها دسترسی به منابعع جدید داده به طور قابل توجهی کاهش یابد. این استراتژی باعث میود که حجم و تنوع داده و همچینین تجزیه تحلیل انها هم با سرعت بیشتر و هم باا کیفیت بهتری انجام پذیرد.

  • چین یک کشور ماوراء رباتیک میشود!
در حال حاضر چین به عنوان بزرگترین بازار جهان در زمینه ربات و رباتیک در نظر گرفته میشود با وجود اینکه در سطح جهان این مسئله استفاده از ربات به جای انسان ها هنوز فراگیر نشده است. انتظار میرود که در سال اتی به صورت غیر قابل باوری این کشور نسبت انسان به ربات را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

  • ظهور اقتصاد حلال!
از مواد غذایی تا مد اقتصاد جدیدی در سراسر اکثر کشور ها در حال ظهور است که اقتصاد حلال نام دارد. با توجه به رشد مشتری های این بازار اقتصاد اینتظار میرود که این بازار به عنوان یکی از رقیب های تجارت بین المللی در نظر گرفته شود.

  • هواپیمای بدون سرنشین!
هواپیماهای بدون سرنشین تجاری برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ ارائه شده اندو با توجه به کمپانی آمازون انتظار میرود که ارائه انها در سراسر جهان نقطه عطفی برای پروازها باشد.اگر این تکنولوژی روند پیشرفت خود را حفظ کند میتواند اکتشافات فضایی را به اوج خود برساند.با استفاده از این تکنولوژی قابلیت کاهش هزینه مجدد پرواز و افزایش محموله را خواهیم داشت.

  • خودرو بدون سرنشین!
انتظار میرود که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی سطح ۳ وسیله های نقلیه خودکار را داشته باشیم. این فناوری ادعا دارد که در این حالت دقت رانندگی بیشتر از زمانی است که خودرو توسط راننده کنترل می شود و باعث کاهش امار تصادفات می شود.
منبع:بهیدو
 
بالا