برگزیده های پرشین تولز

زوریخ،شهری با کیفیت زندگی برتر در دنیا

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
sitevisa.com-8.jpg

معرفی زوریخ، گران قیمت ترین شهر در سوئیس

زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیتﺗﺮین شهر در کشور سوئیس است که در شمال مرکزی سوئیس، در دامنهٔ کوه های آلپ و در کنار دریاچه ی زوریخ و رود لیمات (Limatt River) قرار گرفته است. این شهر یکی از شهر های مهم دنیا از نظر کیفیت زندگی کردن و هم چنین قطب اقتصادی کشور سوئیس می باشد. مردم جهان این شهر را به واسطه بانکهایش می شناسند. این شهردر تاریخ ۲۸ شهریور سال ۱۳۹۴ به عنوان گران قیمت‌ترین شهر جهان شناخته شد. زوریخ با آب و هوای پاک و زیباییهای بی نظیرش و جاذبه های تاریخی اش مورد توجه همگان واقع شده است.

این شهر دارای خانه هایی با سقف های شیروانی، کلیساهای متعدد، محیط آرام، دریاچه، تراموا و دیدنی های دیگر است که سالانه پذیرای گردشگران بیشماری از سرتا سر دنیا خواهد بود. شهر زوریخ از ۱۲ منطقه یا به آلمانی سوئیسی از ۱۲ حلقه (Kreis) تشکیل شده‌است. این منطقه‌ها به ترتیب از یک تا دوازده نامگذاری شده‌اند. منطقه یک بخش قدیمی شهر زوریخ می‌باشد.در این شهر منحصر بفرد خیابانی مشهور به نام بانهوف (Street Bahnhof) وجود دارد که مرکز رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و گالری های هنری متنوع است اگر برای تماشای ویترین مغازه‌ها یا برای خرید به اینجا بیایید، به هر حال تماشای این بهشتِ عاشقان خریدهای لوکس، شما را شگفت زده خواهد کرد.

برای سفر به شهر فوق العاده زیبای زوریخ تابستان با هوای معتدلش زمان مناسبی است که می شود در کنار دریاچه ی زوریخ قدم زد و به تماشای آسمان آبی و مناظر چشمگیر کوه آلپ نشست. بهار زوریخ هم فصلی دل انگیزی برای سفر است در این فصل شاهد بیداری زوریخ از خواب زمستانی خواهید بود و این شهر را می توانید در تلفیقی از کوه های کمی برف و شکوفه های تازه روییده شده ببینید و از این همه زیبایی خاص لذت ببرید. گردشگرانی که شهر زیبای زوریخ را بری سفر خود انتخاب می کنند و می خواهند مناطق زیبای این شهر را از نزدیک نظاره گر باشند می توانند با یک سفر ۴۵ دقیقه‌ای با قطار از فرودگاه زوریخ، به آبشار راین (Rhine) برسند و از دیدن مناظر و چشم‌انداز های بی‌نظیر این آبشار لذت ببرند.
برای دریافت ویزای شینگن سوئیس, وقت سفارت سوئیس طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئیس به صورت تضمینی و فوری که عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به کشور سوئیس ویزای شینگن مورد نیاز است. حضور شخص متقاضی در هنگام ارائه در خواست جهت مصاحبه الزامی می باشد.

از آنجایی که کشور سوئیس در ایران دارای سفارت خانه می باشد مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور زیبای سوئیس را دارند می توانند با اطمینان کامل در مدت زمان کوتاه از وب سایت ویزای شینگن وقت سفارت سوئیس را دریافت کنند.

منبع: http://sitevisa.com/
 
بالا