برگزیده های پرشین تولز

زیباترین جزایر آسیا

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
زیباترین جزایر آسیا
یکی از انتخاب های برتر مردم برای مسافرت کردن و گذراندن تعطیلات، سفر به مناطق ساحلی و مناطقی است که جزیره دارند. غروب زیبای سواحل، صدای دریا ، پرواز پرندگان به قدری جذاب است که هر منطقه ای آن را دارا باشد به عنوان یکی از قطب های برتر گردشگری شناخته میشوند و مردم زیادی از سراسر جهان به این مناطق زیبا سفر میکنند تا از طبیعت زیبا لذت ببرند. قاره آسیا، به عنوان کهن ترین قاره، سواحل و جزایر زیادی دارد که همواره مورد استقبال شدید گردشگران قرار گرفته است . همراه ما باشید تا برترین جزایر و سواحل آسیا را با یکدیگر مرور کنیم.

1- جزیره بالی
در بزرگترین مجمع الجزایر جهان، یعنی کشور اندونزی، جزایر زیبایی وجود دارد که همواره باعث جذب گردشگران زیادی میشوند. یکی از این جزایر، جزیره بالی است که به بهشت اندونزی معروف است و همواره بهترین جزیره گردشگری آسیا شناخته میشود. دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند توسط این جزیره به یکدیگر پیوند داده شده اند و همین موضوع باعث شده است که این جزیره آب و هوای متفاوتی داشته باشد. جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی در این جزیره وجود دارد که شما را غرق شگفتی میکند. شالیزارها و آبشارها ، آتشفشان های فعال، سواحل شنی و مرجانی، مزراع زیبای برنج در دامنه های سر سبز و مراتع، غارهای مرموز و عجیب و جنگل های بارانی گرمسیری از جمله جاذبه های طبیعی این منطقه هستند. با سفر به این جزیره علاوه بر لذت بردن از طبیعت، میتوانید فعالیت های هیجان انگیزی همچون، غواصی در آب، قایق سواری در تنداب، سافاری ، و بازی در پارک آبی واتربم را تجربه کنید . اگر تور اندونزی را تجربه کردید، فراموش نکنید که به این جزیره زیبا هم سر بزنید.
%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg


2- جزیره پوکت
جزیره پوکت، بزرگترین جزیره در تایلند است که با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود. جزیره پوکت یکی از زیبا ترین مناطق توریستی جهان است که به علت سواحل شنی زیبا، آبی گرم و زلال ، جاذبه های زیر آب، جنگل های سرسبز و کوه های سر به فلک کشیده، مورد توجه مردم قرار گرفته است. یکی از دلایل مشهور بودن این جزیره، سواحل زیبا و غواصی در آب های تمیز آن است. اما علاوه بر این ها شما میتوانید فیل سواری، موج سواری، قایق سواری با قایق های بامبو و بانجی جامپینگ را نیز تجربه کنید. این جزیره دارای مناطق شگفت انگیز بسیاری است که شما را غرق هیجان و لذت میکند. جاذبه های گردشگری متنوعی در این منطقه وجود دارد که همه را سرگرم می کند. از پاساژها، مراکز خرید و پارک ها گرفته تا رستوران های مختلف و معابد زیبا. در تور تایلند حتما از این جزیره زیبا هم دیدن کنید.
%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA.jpg


3- جزیره بوراکای
جزیره بوراکای جزیره ای کوچک و گرمسیری است که در بخش مرکزی مجمع الجزایر فیلیپین قرار گرفته است. مناظر و سواحل زیبا، آب‌های روشن و تمیز، سواحل شنی، اقامت گاه ها و هتل های مجلل و جاذبه های طبیعی شگفت انگیز از جمله دلایل محبوبیت این جزیره هستند. شما میتوانید به راحتی در آب های تمیز و شفاف این جزیره شنا کنید و بعد از رسیدن به آرامش، برای صرف غذا به یکی از چندین رستوران های مجلل و خوب این منطقه سر بزنیدو غذاهای سنتی و مدرن فیلیپین را بچشید. بسیاری از گردشگران در ماه های مارس تا ژوئن از بوراکای دیدن میکنند چرا که در این زمان ها، هوای این جزیره معتدل و خوب است. لازم به ذکر است که این جزیره بهترین جزیره جهان در سال 2012 از طرف مجله اینترنتی Travel + Leisure شناخته شده است.
%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%A7%DB%8C.jpg


4- جزیره لنکاوی
کشور مالزی ، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آسیا است که همواره مورد توجه مردم زیادی از سراسر جهان قرار میگیرد. یکی از مناطق زیبای این کشور، مجمع الجزایری لنکاوی است . سواحل زیبا، درختان استوایی سرسبز ، جنگل های باشکوه و بارانی ، و حیات وحشی شگفت انگیز از جمله دلایل محبوبیت این جزیره در میان گردشگران است. علاوه بر این بیشتر جزایر لنکاوی پوشیده از جنگل های تودر تو و عجیب هستند و همین موضوع تصاویر خارق العاده ای خلق کرده است و موجب جذب جهانگردان زیادی از سراسر جهان به لنکاوی میشود. همچنین به علت اینکه لنکاوی منطقه ای آزاد و معاف از هزینه های گمرک است جزیره ای ارزان است و شما میتوانید سفری ارزان را در تور لنکاوی تجربه کنید.
%D9%84%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C.jpg



5- هوی آن
سواحل جنوبی کشور ویتنام، شهری باستانی را در دل خود جای داده است که به هوی آن مشهور است. نام این شهر به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام شناخته میشود. بناهای زیبای این شهر، یادآور معماری با شکوه شرقی است و چهره ی آرامی را به این شهر بخشیده است. مناظر طبیعی زیبا در این شهر، هر ساله گردشگران بسیاری را جذب خود میکند. رودخانه‌های درخشان شهر هوی آن، سواحل کوآ دای و جزیره چم به عنوان زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر شناخته میشوند.
%D9%87%D9%88%DB%8C%20%D8%A2%D9%86.jpg


 
بالا