برگزیده های پرشین تولز

زیباترین جنگل های دنیا

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
زیباترین جنگل های دنیا
سرسبزی و طبیعت همواره برای همه ی مخلوقات خدا ، مکانی جذاب و آرامش بخش بوده و همین امر موجب میشود که در زمان مسافرت، یکی از عواملی که افراد به آن توجه ویژه ای نشان میدهند، وجود درخت و به طور کلی طبیعتی سرسبز و زنده باشد. به همین دلیل، مناطق جنگلی یکی از پرطرفدارترین نقاط گردشگری برای جهانگردان و گردشگران به شمار میرود و وجود جنگل باعث میشود تا در زمان تعطیلات، این نوع مناطق شلوغ تر از مکان های دیگر باشند. همراه ما باشید تا در این پست، زیباترین جنگل های دنیا را با یکدیگر مرور کنیم.


1- جنگل سونداربانس - هند
یکی از زیباترین جنگل های دنیا در مرز هند و بنگلادش قرار دارد که به عنوان یکی از جذاب ترین جنگل های حاضر در اکو سیستم شناخته میشود. این جنگل شگفت انگیز، بزرگترین جنگل حرایی دنیا به شمار میرود و نام آن در لیست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است . شبکه ی به هم پیوسته آبراه ها در سراسر این جنگل ، موجب شده است تا مردم بتوانند با قایق به هر کجای این جنگل که میخواهند دسترسی داشته باشند. علاوه بر هزاران گونه گیاهی که در این جنگل به ثبت رسیده است، انواع گونه های حیوانی را نیز میتوانید در این جنگل ببینید و از کانال های آب شوری که به دریا میریزند نیز دیدن کنید . اگر مسافر تور هند هستید ، بازدید از این جنگل زیبا را از دست ندهید.

%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84%20%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%B3.jpg




2- جنگل هالربوس - بلژیک
در جنوب بروکسل و در ناحیه هاله بلژیک، جنگلی وجود دارد که بعنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دنیا شناخته میشود. سر تا سر جنگل هالربوس ، در فصل بهار با انواع گل های آبی که ناقوس آبی نام دارند، پوشیده میشود و منظره ای زیبا و خارق العاده به وجود می آورد. گردشگرانی که به این جنگل سفر میکنند میتوانند ضمن لذت بردن از تصاویر بکر و ناب این جنگل، در مسیر هایی که تعیین شده پیاده روی کنند و حیوانات جنگلی نظیر گوزن و خرگوش را ببیند .

%D9%87%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B3.jpg




3- خلیج هومبوش - استرالیا
جنگل شناور استرالیا، با نام خلیج هومبوش در سیدنی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استرالیا شناخته میشود. این جنگل ، به این علت خلیج شناور شناخته میشود که سالهاست یک کشتی 102 ساله در میان آب های نیلگون خلیج قرار گرفته و در طول سالیان متمادی ، انواع درخت ها و گیاهان و گونه های مختلف گیاهی بر روی این بدنه رشد کرده و این کشتی را به یکی از زیباترین جنگل های دنیا تبدیل کرده است. در تور استرالیا، حتما به این جنگل دوست داشتنی نیز سر بزنید و ضمن لذت بردن از طبیعت این منطقه، کلی عکس زیبا از آن بگیرید.

%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC%20%D9%87%D9%88%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B4(1).jpg




4- جنگل بامبو - ژاپن
یکی دیگر از زیباترین جنگل های دنیا، جنگل بامبو است که در شهر کیوتو و در ژاپن قرار گرفته است و بعنوان یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی ژاپن شناخته میشود. شرایط مناسب آب و هوایی این منطقه ، موجب شده است تا گیاه بامبو در سر تا سر این جنگل زیبا، رشد کند و درختانی با طول 10 متر را به وجود بیاورد. به هنگام وزش باد در این جنگل، صدایی از لا به لای درختان بامبو به گوش میرسد که برای هر شنونده ای گوش نواز و دل انگیز است و باعث میشود در کنار لذت بردن از سرسبزی این جنگل، لحظه ای خارق العاده به وجود بیاید. شما میتوانید در مسیر های پیاده روی این جنگل از میان درختان زیبای بامبو عبور کرده یا از دوچرخه سواری لذت ببرید و غرق در تجربه ای خاص و دلپذیر شوید. در تور ژاپن، حتما به این جنگل دوست داشتنی نیز سر بزنید.

%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88.jpg



5- جنگل اوتاگو - نیوزیلند
جنگل اوتاگو را میتوان به تابلوی رنگارنگی تشبیه کرد که در هر فصل از سال، به شکل زیبایی در می آید و با انواع رنگ های مختلف ، زیباترین تصویر ها را خلق میکند. کوه های سر به فلک کشیده ای که این جنگل را احاطه کرده است، رودخانه زلالی که از کنار این جنگل میگذرد در کنار پوشش گیاهی این منطقه آب و هوایی مناسب را به این جنگل بخشیده و زیبایی وصف ناشدنی ای را پدید آورده است.

%D8%A7%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D9%88.jpg
 
بالا