برگزیده های پرشین تولز

زیبایی های کشور چین

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
چین یکی از پهناورترین کشور های جهان می باشد و بعد از روسیه و کانادا سومین کشور بزرگ دنیا می باشد. این کشور دارای جاذبه های فراوانی می باشد از مناظر طبیعی و زیبا گرفته تا معبد های معروف و قشنگ. این کشور یکی از نقاط محبوب برای توریستان و گردشگران می باشد. همه ساله افراد زیادی در تور چین شرکت می کنند تا از جاذبه های این کشور دیدن کنند . این کشور پر جمعیت ترین کشور جهان می باشد که نزدیک به دو میلیارد نفر جمعیت دارد. سالهاست که در این کشور قانون تک فرزندی پذیرفته شده است و این سبب شده است که تا حدودی جمعیت چین تحت کنترل بماند. چین دارای جزایر زیادی می باشد که هر کدام برای خود از نظر زیبایی مثال زدنی می باشند. این کشور در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. همانطور که می دانید این کشور در این چند ساله رشد اقتصادی بی سابقه ای داشته است و توانسته است که خود را به یکی از اقتصاد های برتر دنیا تبدیل کند چین دارای سابقه طولانی و قدیمی می باشد. این کشور جز قدیمی ترین کشور های جهان می باشد، از این رو در آن آثار تاریخی زیادی می بینید که می تواند برای هر شخصی شگفت‌انگیز باشد. اگر تا به حال از این کشور دیدن نکرده اید و برای ایام عید نوروز خود برنانه ندارید باید از همین الان دست به کار شوید. پیشنهاد ما به شما تور چین نوروز ۹۶ می باشد. این تور می تواند برای تمام افراد خاطره ساز باشد. شما می توانید در این تور خاطرات خوب و قشنگی را برای خود رقم بزنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg

چین و غار های ژیجین
از مناطق معروف و زیبای چین، غار های ژیجین می باشد. این غار ها دارای زیبایی های زیادی می باشند شاید در وهله اول کمی ترسناک به نظر آیند ولی زمانی که داخل این غار ها می روید آن گاه شگفت زده خواهید شد. اگر از جمله افرادی هستید که به سرگرمی و تفریح علاقه دارید جشنواره یخ و برف هاربین را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مکان شما می توانید انواع ورزش های زمستانی را تحربه کنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

پارک های دیدنی چین
یکی دیگر از مناطق معروف و دیدنی کشور چین، پارک ملی و جنگلی می باشد، شما در این پارک می توانید درختان انبوه و بزرگ را مشاهده کنید. در این پارک انواع حیوانات نادر نیز زندگی می کنند و برای خود تبدیل به گونه ای از حیات وحش منطقه تبدیل شده است . پارک جنگلی این منطقه دارای نقاط حیرت انگیز زیادی می باشد. شما می توانید در تور چین از این پارک های زیبا نیز دبدن کنید.

%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

نوروز در چین
یکی از مواردی که در تور چین نوروز ۹۶ توجه داشت و به آن دقت نمود قیمت تور چین نوروز ۹۶ می باشد، چرا که در این ایام از سال با توجه به افزایش مسافرت ها خود به خود تعداد تور ها افزایش می یابد، بنابراین شما باید تور چین نوروز ۹۶ ارزان پیدا کنید و مطمئن باشید که اگر کمی تحقیق کنید می توانید چنین طوری را پیدا کنید. فقط باید یادآور شد که در کنار قیمت به فاکتور های دیگری که در تور ها اهمیت دارد نیز باید توجه کرد مثلا نوع هواپیما، هتل و... همگی در قیمت تور چین نوروز ۹۶ تاثیر دارد و شما باید توری را انتخاب کنید که تمامرایط مطلوب را برای شما فراهم کند.
دره ۹ روستا در چین
پارک ملی دره ۹ روستا از جمله پارک های مشهور در چین می باشد که بید حتما از آن دیدن کنید. باید یادآور شد که شما نمی توانید در چند ساعت از این پارک دیدن منید چرا که اولا وسعت زیادی دارد ثانیا در هر تقطه ای برای خود شگفتی های زیادی دارد که باید به دقت از آن ها دیدن کرد. حداقل سه روز برای بازدید از این پارک زمان لازم است.
شهرستان بی نظیر لی جیانگ
شهر لی جیانگ نیز یکی دیگر از مناطق مشهور این کشور می باشد. در این شهر جاذبه های فراوانی وجود دارد که برای همه افراد می تواند شگفتی ساز باشد.این شهر برای تمام افراد جذاب می باشد و شما می توانید در این منطقه اتفاقات خوب و نادری را تجربه کنید. تور چین نوروز ۹۶ فرصتی ویژه و بی نظیر هست تا از این مناطق زیبا دیدن کنید و برای خود خاطرات خوب و قشنگی بسازید.

%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86.gif

جغرافیای چین
کشور چین به دلیل داشتن سرزمین های زیاد چهار فصل از سال را به صورت همزمان دارا می باشد. بنابراین دقتی شما قدم در این کشور می گذارید می توانید اقلیم های متفاوتی را از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب آن ببینید. این گونه های مختلف آب و هوایی سبب شده است که تا مناطق منحصر به فردی در جای جای این کشور شاهد باشیم که این خود جلوه خاصی به محیط و چشم انداز این کشور بخشیده است. چین از نمونه کشور هایی است که باید چند بار به آن جا سفر کرد چرا که به دلیل وسعت زیادش ممکن نیست که شما بتوانید در یک تور همه جاهای این کشور را ببینید نیاز هست که باز هم به این کشور سفر کنید و این بار از مناطق به جای مانده که دز سفر قبل نتوانستید ببینید بازدید کنید. امیدواریم که در تور چین بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید و بهترین و نادرترین اتفاقات را برای خود در این سفر به ثبت برسانید.
جشنواره یخ و برف هاربین در تور چین
هر ساله در ماه های خاصی در این کشور جشنواره برف و یخ برگزار می گردد. این جشنواره سرشار از شادی و سرور می باشد. برای این که از زمان دقیق این جشنواره اطلاع دقیق پیدا کنید باید قبل از آن تحقیق کنید و تاریخ آن را ببینید و در این هنگام برای تور چین شرکت کنید.
 
بالا