برگزیده های پرشین تولز

ساختن لینک در سال 2016 را هدف قرار دهید

razmik4055

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2007
نوشته‌ها
30
لایک‌ها
5
Targeted Link Building
SEO ریشه طولانی در هدف قرار دادن برای ساختن لینک دارد. مدت زمان زیادی نیست که فاکتورهای دیگری اضافه شده‌اند اما هنوز هم از فاکتورهای ارزشمند سئو برای بهبود رتبه‌بندی سایت می‌باشد. در این مقاله توضیح داده می‌شود که چرا هنوز هم ساخت لینک در فاکتورهای سئو مهم است و چگونه می‌توانید یک فرآیندی که از نظر استراتژیکی موفقیت‌آمیز است را برای این منظور دنبال کنید. شما می‌توانید چگونگی موفقیت‌آمیز این استراتژی را در این ویدیو دنبال کنید.



هدف قرار دادن ساخت لینک‌ها موجب می‌شود که به صورت شخصی تعداد زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما هدایت شود و سعی شود از این لینک‌ها برای افزایش آمار بازدید استفاده شود و نگاه کنید برای یک مدت طولانی این هسته سئو می‌شود. این نشان می‌دهد سئو چگونه کار انجام می‌دهد این تقریباً شروع و پایان خواهد بود.

3c05af94-491e-4f67-b8cd-72b1d917b25f.png




چه موقعی این سبب ایجاد حساسیت می‌شود؟

از نظر من، مورد هدف قرار دادن ساختن لینک می‌تواند ایجاد حساسیت کند هنگامیکه شما در شرایط خاصی این کار را انجام می‌دهید. طبق سایت MOZ، از تجربیات به دست ‌آمده، از اظهارات خود گوگل، از تعداد زیادی داده‌های صنعتی که لینک‎‌ها همچنان به اندازه سر سوزنی سبب تغییر رتبه‌بندی سایت می‌شود. در صورتیکه شما سایتی دارید که رتبه 4 را دارد شما به یک دسته از لینک‌های جدید به صفحات و سایت‌های مهم در سراسر وب اشاره می‌کنید به خصوص آن‌هایی که شامل متن‌هایی هستند که شما در تلاش برای گرفتن رتبه برای آن‌ها هستید و در نتیجه شما می‌توانید از این طریق رتبه سایت خود را افزایش دهید.

این تکنیک برای سایت‌هایی که جزو ده سایت برتر و یا بیست سایت برتر هستند و یا حتی جز سی سایت هستند بسیار خوب جواب خواهد. ممکن است شما بگویید که من جزو این رتبه‌بندی‌ها نیستم ولی هدف دارم از صفحه دوم یا صفحه سوم به صفحه اول گوگل بیایم و در نتیجه بسیار امیدوارانه به جایگاه دو تا سه سایت اول گوگل برسیم. در نتیجه بسیار ارزشمند است که ساخت لینک را مورد هدف قرار دهیم چرا که زمانیکه این کار را انجام می‌دهید اطمینان می‌یابید که بازدید و ترافیک بیشتری به سمت سایت خود می‌آورید.

آیا اینگونه ساختن لینک‌ها ارزشمند است؟

آیا این کار آن هدفی را که می‌خواهیم انجام خواهد داد؟ و پاسخ بله است. نگاه کنین در صورتیکه هدف شما به دست‌آوردن رتبه بهتر باشد، ساخت لینک‌ها یکی از روش‌هایی است که از یک نقطه نظر مثبت خواهد بود. از نقطه نظر تجربه کاربری، صفحات در هر بازدید، نرخ جست‌وجوی شما، چیزهایی مانند میزان زمان مصرفی بر روی سایت، در صورتیکه شما نرخ تاخیر زیادی را نبینید، در صورتیکه شما صفحه‌ای دارید که در دسترس است و به خوبی بهینه شده است در نتیجه لینک‌ها بیشترین قدرت را خواهند داشت. اما شما یک فرآیند تکراری، مقیاس‌پذیر برای ساخت لینک می‌گیرید. اما شما به همان چیز مشابه‌ای نیاز دارید که ما به طور گسترده در شیوه‌های بازاریابی به آن نگاه می‌کنیم. شروع آن در ابتدا سخت خواهد بود اما زمانیکه این کار را انجام دادیم ما یک فرآیندی را پیدا کردیم که دوباره و دوباره برای ما کار خواهد کرد.

در نتیجه ما برای شما مشخص می‌کنیم که کدام تکنیک‌ها در این مورد جواب می‌دهند.
جهت مشاهده ویدئو مطلب فوق کلیک کنید
 

razmik4055

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2007
نوشته‌ها
30
لایک‌ها
5
سلام
در ساختار لینک ها خاصیتی به نام rel وجود دارد که می توانید آن را بررسی کنید مثلاً اگر no-follow بود به معنی عدم رصد توسط ربات های جستجوگر می باشد.
 

fotovat021

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 می 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
6
محل سکونت
Tehran
در صفحه مورد نظر، بر روی لینک کلیک راست بکنید و گزینه Inspect رو بزنید
در صورتی ک همچین کدی در بین تگ a> و <a/> بود، لینک nofollow میباشد:
rel="nofollow"
در صورتی ک برای لینک rel با nofollow یا dofollow تعریف نشده باشه، لینک فالوو است
 
بالا