برگزیده های پرشین تولز

ساخت اسلایدر جی کوئری واکنش گرا

modirantarah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2014
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
11
محل سکونت
تهران
jquery-slideshow-building.jpg
نمی توان محبوبیت زیاد جی کوئری jQuery را منکر شد. استاندارد جدید جی کوئری برای نمایش رسانه های تصویری در وب از دلایل محبوبیت زیاد آن است.
که سبک ، قابل تنظیم و پر از قابلیت است. در اینجا 8 افزونه رایگان برای ساخت اسلایدر جی کوئری با تصاویر واکنش گرا و ریسپانسیو برای توسعه دهندگان و طراحان معرفی می کنیم.
1- Flexslider


ساخت اسلایدر تصاویر با Flexslider

بسیار جذاب و کاملا واکنش گرا ، توسط تمامی مرورگرها پشتیبانی می شود و دارای اسلایدر های افقی / عمودی و انیمیشن می باشد. این افزونه از نوار های لغزنده مختلف پشتیبانی می کند و همچنین از سخت افزار های تاچ نیز پشتیبانی می کند.

2- Liquid Slider


ساخت اسلایدر واکنش گرا با Liquid Slider

متاسفانه، خیلی خوب نیست و از انیمیشن های سنتی استفاده می شود و در برخی از گوشی ها پشتیبانی می گردد.

3- Wow Slider


ساخت اسلایدشو واکنش گرا با Wow Slider

می توان گف که کاملا بی عیب است . تمام دستگاه های تلفن همراه مدرن و قدیمی و مرورگرها را پشتیبانی می کند. شامل IE6، استاندارد های سازگار و معتبر ، نشانه گذاری معنایی و اسکریپت کاملا بهینه شده می باشد.

4- Juicy Slider


ساخت اسلایدر با Juicy Slider

Juicy Slider یک افزونه اسلاید شو واکنش گرا برای جی کوئری می باشد. برخلاف افزونه های دیگر که تنها بر پشتیبانی CSS3 در مرورگر ها تکیه می کنند، این افزونه اندازه تصاویر را با محاسبه نسبت متناظر تصاویر و نمای آنها با استفاده از جاوا اسکریپت تنظیم می کند. این کار باعث می شود، با مرورگر های قدیی تر نیز سازگار باشد.

5- Camera


ساخت اسلایدر تصاویر با Camera

اسلاید شو Camera یک پروژه سورس باز است، اسلاید شو ها بر اساس Diapo اما بسیار بهینه تر می باشد. اگر شما می خواهید از برخی ویژگی ها مانند : جی کوئری jQuery آسان و نسخه سفارشی جی کوئری موبایل با دستگاه تلفن همراه استفاده کنید ، جی کوئری 1.4+ و افزونه های جی کوئری ضروری است.

6- Ferro Slider


ساخت اسلایدشو تصاویر با Ferro Slider

FerroSlider افزونه جی کوئری رایگان است، که به شما اجازه می دهد محتویات وب سایت خود را در یک روش غیر معمول آنها را با اثرات اسلایدینگ حرکت دهید.

7- RTP.Slider.js


ساخت اسلایدشو واکنش گرا با RTP.Slider

بسیار متنوع و اسلایدر انعطاف پذیر ، پشتیبانی قوی ، طراحی واکنش گرا ، پشتیبانی از مرورگر های موبایل و دستگاه های تاچ . تقریبا دارای تمام ویژگی هایی است که شما در وب در جستجوی آن هستید.

8- Slideme


ساخت اسلایدر واکنش گرا با Slideme

واکنش گرا ، css3 ، سازگاری بالا حتی با IE7 ، قابل تنظیم ، نصب آسان ، تمام صفحه ، یک افزونه قدرتمند اسلاید شو برای جی کوئری jQuery.
 
بالا