برگزیده های پرشین تولز

ساخت ویروس کرونا در آزمایشگاه

rezamusic13

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
8
محل سکونت
tehran
f86cef3706.jpg



یک رمان در سال ۱۹۸۱ به نام چشمان تاریکی یا The Eyes of Darkness توسط دین کونتز نویسنده امریکایی نوشته شده و سپس چاپ گردید که در این رمان به ساخت ویروس کرونا در سال ۲۰۱۹ در آزمایشگاه های چین به نام ووهان ۴۰۰ اشاره شده است!


به نقل از جوان آنلاین


ویروس کرونا که این روز‌ها به داغ‌ترین سوژه خبری جهان تبدیل شده، بیش از ۴۰ سال پیش موضوع یک رمان علمی- تخیلی بوده است! رمان «چشمان تاریکی» (The Eyes of Darkness) که در سال ۱۹۸۱ توسط «دین کونتز» – نویسنده امریکایی- نوشته شده، درباره یک ویروس مرگبار به نام «ووهان-۴۰۰» است که به عنوان یک سلاح بیولوژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته شباهت ویروس جدید کرونا با آنچه در این رمان قدیمی درباره آن نوشته شده، تنها به خاستگاه آن که شهر «ووهان» چین است، محدود نمی‌شود.

چشمان تاریکی


موضوع این رمان درباره مادری است که فرزندش به طرز مرموزی ناپدید شده و پس از مدتی از شهر ووهان چین (منشأ ویروس جدید کرونا) سر در می‌آورد. مادر پسر برای یافتن او به ووهان می‌رود و در آنجا در جریان یک سلاح بیولوژیک (ویروس مصنوعی) جدید و خطرناک به نام «ووهان-۴۰۰» قرار می‌گیرد که در آزمایشگاه ساخته شده و افراد زیادی را مبتلا کرده است. در رمان چشمان تاریکی، هر فردی که ویروس ووهان-۴۰۰ وارد بدن او شود، بیشتر از ۲۴ ساعت زنده نمی‌ماند؛ چراکه بخشی از مغز را که وظیفه کنترل اعمال ارادی بدن از جمله نفس کشیدن را برعهده دارد، نابود می‌کند.
ساخت ویروس کرونا در آزمایشگاه

e49f378742.jpg



هر چند ظاهرا دین کونتز در نسخه اولیه کتاب، نام ویروس را کورگی-۴۰۰ و منشاء آن را آزمایشگاهی در شهر کورگی در روسیه ذکر کرده است. اما پس از فروپاشی شوروی و پایان جنگ سرد کتاب ویرایش شده و در نسخه‌ای که سال ۱۹۸۹ منتشر شده، نام ویروس به ووهان-۴۰۰ تغییر پیدا کرده است.

چرا ووهان چین؟

رمانی که چهل سال پیش ویروس کرونا را پیش بینی کرده بود ➡️➡️➡️➡️➡️➡️ China is a terrorist. آیا میدانید بزرگترین موسسه ویروس شناسی چین ووهان قرار دارد. .نام کرونا امروز یک رمان قدیمی را بر سر زبان ها انداخته است، چشمان تاریک نام این رمان قدیمی بوده است، یک رمان تخیلی و علمی بوده است، که شباهت نام این ویروس مرگ بار به نام شهر وهان چین جلب شده است، به عنوان یک سلاح بیولوژیکی مورد استفاده قرار میگرد. این رمان با دقتی باور نکردنی شیوع ویروس کرونا را از شهر ووهان چین پیش بینی کرده بود، این رمان درباره مادری است که فرزند خود را گم کرده بود، مادر برای یافتن فرزند راهی ووهان می‌شود و به طور اتفاقی در آنجا در جریان یک آزمایشگاه قرار می‌گیرد درگیر ساخت یک سلاح بیولوژیکی است که اسم آن ووهان 400 است، که در آزمایشگاه افراد زیادی را مبتلا کرده است، این ویروس وارد مغز شده و پس از 24 ساعت بخشی از مغز را وظیفه کنترل اعمال ارادی بدن از جمله نفس کشیدن را نابود می کند،دین کونتز در این رومان از نوع تکامل یافته آن از ویروس سخن گفته حدود سال 2020 میلادی باعث بیماری وحشتناکی شبیه علائم آنفولانزا خواهد شد این بیماری تنفسی در سراسر جهان همه گیر خواهد شد و در برابر تمام درمان شناخته شده مقام خواهد بود البته فرقی که ویروس کرونا با وهان چهارصد دارد که وهان 400 صد در صد کشنده است، اما کرونا تنها دو درصد از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست دادن البته بر آورد دقیقی را هیچ کدام از این کشورها تا حالا ارائه نمی‌دهند،، تا اکنون 450 میلیون نسخه از کتاب های او در سراسر جهان به فروش رفته است ❇️❇️ البته تا این لحظه آمریکا و چین یکدیگر را متهم به ساخت این سلاح بیولوژیکی کردن، سناتور آمریکایی گفته چینی ها آنرا در آزمایشگاه مخفی ساختن نه در بازار ماهی فروشی، از طرفی نویستی کارشناس نظامی سلاح های بیولوژیکی سازمان ملل معتقد است که این ویروس فقط بر روی آسیای ها کشنده است، که آن را ساخت آمریکایی ها در شهر ووهان چین می‌داند که فقط بر روی نژاد آسیایی تاثیر بگذارد، چنین جهشی به طور طبیعی اتفاق نمی‌افتد، ووهان در مرکز چین واقع است، بزرگترین انیستوی ویروس شناسی چین در این منطقه قرار دارد و همچنین کنسولگری آمریکا در این شهر قرار دارد، این جهش دقیقا زمانی اتفاق می افتد که آمریکایی‌ها در حال تولید نسل جدید از سلاح های بیولوژیکی بودن که بتواند روی قوم خاصی موثر باشد.


با توجه به کارتون سیمپسون ها که در آن ویروس کرونا را پیشگویی کرده بود و این کتاب ها مردم دنیا روز به روز بیشتر به این نتیجه میرسند که این ویروس در آزمایشگاه ساخته شده است! ولی هیچ کس از هدف ساخت این ویروس اطلاع ندارد! که امیدوارم در آینده این موضوع نیز روشن شود تا آن زمان از شما دعوت میکنم از ویدیو زیر دیدن فرمایید.
 

freebird

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
362
بالا