برگزیده های پرشین تولز

سامانه مدیریت لایسنس مشترکین (ساخت لایسنس برای پروژه های php )

nikrasam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
محل سکونت
Isfahan
با سلام و وقت بخیر

با توجه به اینکه ما خودمان برنامه نویس هستیم و برای برنامه نویسان خیلی اهمیت داره حفظ و حراست از پروژه ای که مینویسن و مدت خیلی زیادیه که شاهدیم اغلب همکارا و برنامه نویسان بدنبال راه کاری هستن که بتونن روی برنامه هاشون لایسنس تعریف کنن و به هر نحوی محدودیت و مجوز استفاده تعریف کنن و استفاده از برنامه های کد گذاری روی فایل ها هم خیلی دشوار زمان بر و منسوخه و خیلی مشکلات بعدی به وجود میاره ، از این رو با این هدف استارت کدنویسی برنامه ای صد در صد بومی رو زدیم که بصورت یک سامانه آنلاین جهت مدیریت و ساماندهی لایسنس ها برای مشترکین عمل میکنه. در ابتدا هدفمون فقط ایجاد لایسنس برای پروژه ها بود که در حین روند کار خیلی آیتم و ایده های بیشتری به ذهنمون رسید که بشه یجور ثبت اطلاعات مشتریان رو در پنل داشته باشه ... یجور پروفایل برای ان مشتری ، تاریخ شروع استفاده از اون سرویس ، ارسال ایمیل به مشتری،‌اطلاعات تماس و غیره ....

کلا با این سامانه میتونید برای پروژه های php تان هر اسکریپتی که باشه چه فروشگاهی ، سایت ساز و هر آن چیزی که میخواهید مجوز و لایسنس تعریف کنید..این سامانه فقط کار تعریف لایسنس منحصربفرد با الگوریتم خاص و ثبت ان را انجام میدهد و چند خط کد نویسی php باید بصورت دستی روی پروژه تان انجام شود. (‌به همراه آموزش کامل ارائه میگردد و کاملا توسط خودتان انجام میشود بدون اینکه لازم باشد پروژه را برای ما بفرستید )

روند کارش هم با توضیح کوتاه بدین شکل است که لایسنس رو بر روی نام دامنه تعریف میکنه و در دیتابیس ثبت میکنه و فایل key به شما میده که در کنار پروژه های مشتریانتان قرار میدهید و سایت فعال و کار میکنه...هیچ کد لایسنسی روی فایل های php شما نوشته نمیشه که کسی اقدام به حذف یا تغییر آن کند بلکه در دیتابیس شما ثبت میشود و طبیعتاْ غیر قابل دسترس یوزرها.
این key با دیتابیس شما در ارتباطه و کلا عملیات ثبت و فعال سازی و غیر فعال سازیش در اختیار شماست حتی اگه پروژه ای رو به مشتریتان بدهید و دیگر دسترسی به آن نداشته باشید. به هر نحوی اون فایل key حذف یا یک حرف از محتویات آن تغییر کند آن پروژه غیر فعال میشود. با یک کد لایسنس همسان میتونید دامنه جدید به اون اضافه و تعریف کنید بیشتر کاربرد برای parkDomain کردن مشتریان داره . تو این حالت نه فایل key تغییر میکنه و نه سورس ...اکثر کدگزاری ها روی سورس روی یک دامنه محدودیت قائل میشد که اگر قصد داشتید چندین دامنه دیگر به آن متصل کنید مشکل لایسنس پیدا میکردید که با این سامانه چنین مشکلی نخواهید داشت.

در صورتیکه پروژه شما در آدرسی دیگر اقدام به نصب غیر مجاز داشته باشد در سامانه شما ثبت و اطلاع رسانی میشود . آدرس دامنه مورد ثبت ارسال میشود به همراه کد لایسنسی که روی آن پروژه تعریف بوده است به همراه تاریخ و زمان سعی به این عمل... بدین شکل میتونید بفهمید سورس شما توسط کدام کاربرتان در اختیار غیر قرار گرفته است ....( بعد از آن تصمیم برخورد با آن یوزر با خودتان )

چون این یک سامانه مدیریتی تنها برای مدیران پروژه هاست و هیچ عضویت کاربری ندارد طبیعتاْ سیستمی به عنوان پشتیبانی کاربران نیست ولی جهت اینکه گاهاْ لازم به ارتباط با کاربرانتان دارید ( اخطار - اطلاع از انقضا سرویس و ... ) و تنها ایمیلی از آنها در سامانه ثبت کرده اید قسمتی به عنوان ارسال ایمیل قرار گرفته است که خیلی ساده از همان قسمت میتوانید ایمیل به کاربران ارسال کنید به Inbox ایملشان


بر روی آدرسی به عنوان نمونه و دمو این سامانه راه اندازی شده است: http://manage.nikrasam.com

با نام کاربری : admin
و رمز عبور :‌ 123456



قابل تست و مشاهده امکاناتی که خدمتتان عرض شد. در کل دیگر هیچ نگرانی از ارائه سورس و پروژه هایتان به دیگران ندارید و مطمئنیدکه هر کار = 1 لایسنس مجاز و قانونی
سورس و پروژه شما به 100 ها نفر دیگر انتشار داده شود هم قابل استفاده نیست چون شما برای آن مجوزی صادر نکرده اید.


همکاران و برنامه نویسان گرامی برای در اختیار داشتن و سفارش چنین سامانه ای میتوانند با ما در تماس باشند

پیام در تلگرام به آی دی : nikrsm@

و یا شماره : 09130218575

در همین تاپیک نیز پاسخگو عزیزان هستیم

و من الله توفیق
 

nikrasam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
محل سکونت
Isfahan
تیم تحقیق و توسعه نیک رسام اولین و تنها نرم افزار کاملا ایرانی تحت سامانه آنلاین مدیریت لایسنسها ( iNik ) را از صفر تا صد برنامه نویسی کرده است که بصورت یک سامانه آنلاین جهت مدیریت و ساماندهی لایسنس ها با الگوریتمی بسیار نوین و ایمن برای مشترکین ایفای نقش میکند . بصورت کلی توسط آی نیک میتوانید برای کلیه پروژه های php ، اسکریپت ، سیستم های فروشگاهی ، سایت ساز ، قالب ، افزونه و هر آن چیزی که میخواهید مجوز و لایسنس تعریف کنید.

هم اکنون نیز نسخه اپلیکیشن اندروید سامانه مدیریت لایسنس ها نیز ارائه شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانید آن را دریافت و تست بفرمایید:

لینک دریافت در ایران اپس: http://iranapps.com/app/com.narb.inik
 
بالا