برگزیده های پرشین تولز

سامسونگ گلکسی اس 8 را همراه با یک دستگاه پاوربانک اختصاصی معرفی می کند

sadrasaedi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
7
سن
32
سامسونگ یک هفته دیگر پرچمداران سال 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را رونمایی خواهد کرد و قطعاً همراه با آنها شاهد انواع و اقسام لوازم جانبی رسمی و غیررسمی خواهیم بود. شایعات در مورد برخی از این وسایل از ماه ها پیش به گوش می رسید که در میان آنها می توان به هدفون حرفه ای AKG و داک DeX Station اشاره کرد.
Samsung-EB-PG950-0.jpg



این پاوربانک به شماره مدل EB-PG950 در رنگ های آبی و خاکستری عرضه می شود و از فناوری شارژ سریع برای شارژ خانواده محصولات گلکسی برخوردار است. ظرفیت این پاوربانک 5100 میلی آمپر ساعت بوده و حداکثر توان ورودی و خروجی آن برابر 15 وات تعیین شده.

Samsung-EB-PG950-1.jpg

در این دستگاه، دو درگاه یو اس بی تعبیه شده و دکمه ویژه ای هم برای روشن و خاموش کردن آن وجود دارد، ضمن اینکه یک بند دائمی برای حمل و نقل ساده تر این پاوربانک در انتهایش قرار گرفته. البته احتمال دارد این وسیله جانبی در رنگ بندی متنوع تری عرضه شود، اما فعلاً فقط رنگ های آبی و خاکستری آن دیده شده اند.

سامسونگ این پاوربانک جدید را در مراسم اختصاصی 29 مارس (نهم فروردین) برای رونمایی رسمی گلکسی اس 8 معرفی خواهد کرد و قیمت احتمالی آن نیز حدود 70 یورو در نظر گرفته شده که برای یک پاوربانک با این ظرفیت، بسیار زیاد به نظر می رسد.
 
بالا