برگزیده های پرشین تولز

سایت فروش و مزایده گوشی ، لپ تاپ و ... با 1000 تومان

smz71

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
معرفی سایت Bidfa.ir :
سیستم مزایده بیدفا یک سیستم مزایده کالا بر پایه اینترنت و کاملا زنده و آنلاین است . در بیدفا اجناسی ارائه می شوند که طرفداران زیادی داشته باشد اما به لحاظ قیمت برای بعضی به صرفه نباشد که آنها را خریداری نمایند. بیدفا این اجناس را به صورت مستقیم یا از طریق اسپانسر هایش خریداری می نماید و با قیمت پایه ای در حد 1000 تومان ( هزار تومان ) برای فروش می گذارد . کاربران نیز با عضویت در سایت می توانند از طریق اعتبار مزایده ای که دارند ، پیشنهاد خرید آن جنس را بدهند و در صورتی که کسی پیشنهاد بالاتری ندهد صاحب آن جنس شوند . گام مزایده معمولا 10 تومان ( 100 ریال ) است یعنی با هر پیشنهاد جدید 10 تومان به قیمت ابتدایی کالا که حدود یک هزار تومان بود اضافه می گردد و زمان پایان مزایده نیز معمولا با هر پیشنهاد بین 8 الی 30 ثانیه اضافه می گردد . برای هر پیشنهاد یک اعتبار از حساب کاربر کسر می گردد. بدین شکل ، زمانی که زمان مزایده به 0 برسد صاحب کالا مشخص می گردد.
نحوه ی کسب اعتبار برای شرکت در مزایدات به شکل های گوناگونی ازجمله : خرید اعتبار از طریق کارت های اعتباری عضو شتاب و اعتبارات هدیه می باشد . اعتبارات هدیه شامل اعتبار عضویت در سیستم ( 5 اعتبار ) ، معرفی کاربر جدید ( 3 اعتبار ) ، 10 درصد خرید شارژ کاربران معرفی شده ، به عنوان مثال اگر کاربری را معرفی کنید و وی 100 اعتبار خریداری نماید حساب شما نیز 10 اعتبار شارژ می گردد. همچنین برخی اوقات بسته اعتبارات 10 تایی ، 50 تایی ، 100 تایی به مزایده گذاشته میشوند.
برای شرکت در مزایدات کافیست تا ثبت نام کنید و با اعتباری که سایت به شما هدیه میدهد کار خود را شروع کنید .
برخی از محصولاتی که از طریق این سیستم به مزایده گذاشته می شوند ، عبارت است از :
گوشی های مویابل :
Nokia n8,samsong galaxy,iphone …
لپ تاپ :
Dell , Asus , Hp , vaio , ….
تلویزیون های
LCD و LED
لوازم خانگی ،
لوازم جانبی کامپیوتر ،
گچت ها ،
و در صورتی که تعداد کاربران فعال سایت شده از مرز 2500 و مزایدات انجام شده از مرز 1000 بگذرد خودرو های سواری به صورت فصلی .....
وب سایت : بید فا BidFa بزگترین مرکز مزایده زنده در ایران
 
بالا