برگزیده های پرشین تولز

سختی های اسباب کشی و بچه ها

saribar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
24
اسباب کشی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است.اگر همه اعضا خانواده در این کار همکاری کنند می توانند خاطره ای شیرین را برای خود رقم بزنند.ما با سپردن بعضی از مسئولیت های سبک به کودکان علاوه بر آنکه می توانیم عزت نفس کودک را بالا ببریم می توانیم احساس مسئولیت را نیز در او تقویت کنیم. اسباب کشی استرس هایی را به خانواده شما وارد می کند و فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد، مثلا دوری از دوستان و محله ای که به آن عادت کرده اید می تواند باعث نگرانی شما شود.


البته کودکان که تجربه زیادی ندارند و در مقابل سختی ها آسیب پذیرتر هستند ،می بایست از قبل برای روز اسباب کشی آماده شده باشند. با کودکان از خوبی های اسباب کشی صحبت کنید ،از مزایای مکان جدید و دوستان تازه ای که پیدا خواهند کرد.البته نباید موضوع اسباب کشی را به یکباره با کودک در میان گذاشت بلکه باید حداقل از چند روز قبل آنها را آماده کنید. تا کودک بتواند خود را با شرایط جدید آماده کند. اگر این کار در هنگام بازی و با داستان گویی برای کودک بیان شود بسیار اثر بخش خواهد شد.
ولی اگر سن فرزندتان بالاتر است باید قضیه اسباب کشی را زودتر با او در میان بگذارید و اگر در آخرین روزهای جابه جایی با او صحبت کنید به احتمال زیاد برای مدت طولانی از شما دلخور خواهد شد و حضور خود را در خانواده کمرنگ تلقی خواهد کرد.
در زیربه کارهایی اشاره شده که می تواند ذهنیت مثبتی را در روزهای اسباب کشی برای کودکان ایجاد کند.
• قبل از اینکه روز اسباب کشی فرا برسد همراه بچه ها به محل جدید بروید و ساختمان و محیطی را که قرار است در آن ساکن باشید را به آنها نشان دهید.
• بعد از آنکه بارهای خود را به کمک یک شرکت حمل بار معتبر(سریع بار تهران) به منزل جدید انتقال دادید سعی کنید سلایق فرزندان را در چیدمان اتاقشان مد نظر قرار دهید.
• اگر فرزندانتان علاقه مند هستند که در جمع کردن وسیله های کوچک به شما کمک کنند، سعی کنید مانع آنها نشوید.کودکان می توانند وسایل شخصی خود را داخل جعبه قرار دهند و اگر نوشتن بلد هستند اسم خود را روی جعبه بنویسند.
• فکر دوری از دوستان قدیمی می تواند برای بعضی از بچه ها آزار دهنده باشد.شما می توانید قبل از جابه جایی به مکان جدید با گرفتن مهمانی و دعوت از دوستان کودک به او اطمینان دهید که می تواند رابطه خود را با دوستان گذشته اش حفظ کند.البته اگر فرزند مدرسه ای دارید سعی کنید زمان تابستان که مدرسه ها تعطیل است را برای تغییر خانه خود انتخاب کنید تا بچه ها وسط سال تحصیلی دچار شوک مربوط به جا به جایی نشوند.

در هر صورت با انجام کلیه کارهای بالا و همچنین انتخاب یک شرکت باربری ایمن،سریع و مطمئن می توانید اضطراب روز اسباب کشی را برای خود و خانواده خود کاهش دهید.شرکت باربری،سریع بار تهران در همه مراحل جابه جایی ،همراه شما عزیزان خواهد بود.


سریع بار تهران
 
بالا