برگزیده های پرشین تولز

سریال Prison Break فرار از زندان

ardeshir69

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژانویه 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
8
سن
33
محل سکونت
گلستان
فرار از زندان هم دیگر برای همه ی ما آشناست و یکی از بهترین سریال هایی بوده که همه ی ما تا به امروز دیده ایم. ایدهٔ داستان فرار از زندان را تهیه‌کننده‌ای به نام دان پاروز به پل شیورینگ داد. او می‌خواست سریالی اکشن با داستانی بر این مبنا که مردی برای فراری دادن برادرش از زندان، خودش را به زندان می‌اندازد، بسازد. به نظر شیورینگ این ایدهٔ خوبی بود، ولی او فکر کرد که چرا باید کسی برادرش را از زندان فراری بدهد و به این ترتیب داستان محکومیت به ناحق شکل گرفت و شیورینگ کار کردن روی طرح و شخصیت‌های سریال را شروع کرد. او در سال ۲۰۰۳، ایده‌اش را به کمپانی فاکس ارائه داد ولی فاکس، این ایده را رد کرد. او این ایده را به شبکه‌های دیگر نیز ارائه داد ولی آن‌ها هم این طرح را رد کردند زیرا تصور آن‌ها این بود که این یک ایدهٔ مناسب برای یک فیلم سینمایی است تا یک سریال تلویزیونی. بعداً قرار شد تا فرار از زندان به صورت یک مینی‌سریال ۱۴ قسمتی ساخته بشود، امّا این امر محقق نشد.

فاکس ابتدا در سال ۲۰۰۳ به دلیل نگرانی از طولانی شدن این مجموعه، ساخت این سریال را قبول نکرد. به دنبال موفقیت سریال‌های لاست و ۲۴، فاکس تصمیم گرفت تا کار تولید را در سال ۲۰۰۴ شروع کند. فصل اول سریال با نظر مثبت بینندگان روبه‌رو شد و نمرهٔ بالایی گرفت. قرار بود فصل اول ۱۳ قسمت داشته باشد، ولی با توجه به محبوبیت سریال، ۹ قسمت دیگر به آن اضافه شد. فرار از زندان در چندین جشنواره و در زمینه‌های مختلف نامزد دریافت جایزه‌های بسیاری شده‌است. در سال ۲۰۰۶، این مجموعه موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نگاه مردم شد. در سال ۲۰۰۵، فرار از زندان جایزه جایزهٔ گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام را ازآن خود کرد. هر چهار فصل این سریال بر روی دی‌وی‌دی به بازار عرضه شده‌است، به علاوه این که فصل اول، سوم و فرار نهایی بر روی بلو-ری نیز به بازار آمده‌است. در ژوئیه ۲۰۰۹، دو قسمت اضافی به نام فرار نهایی منتشر شد. در ژوئن ۲۰۱۵ اعلام شد که فاکس در صدد است ادامه این مجموعه را بصورت یک مینی‌سریال با قسمت‌های مشخص بسازد.
فصل پنجم سریال فرار از زندان (به انگلیسی: Prison Break) که با نام فرار از زندان:رستاخیز نیز شناخته می‌شود
ادامه مجموعهٔ تلویزیونی فرار از زندان، ساخته پل شورینگ است که طی سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه تلویزیونی فاکس پخش می‌شد
پل شیورینگ پس از پخش قسمت آخر این فصل، در مورد احتمال ساخت فصل ششم این مجموعه به هالیوود ریپورتر گفت: «اگر ایده بسیار جذابی برای ادامه این مجموعه پیدا نکنیم، هرگز به فصل شش فکر نخواهیم کرد. در حال حاضر این داستان جذاب را نداریم. نه اینکه هیچوقت داستانی پیدا نخواهیم کرد ولی قصدمان این نیست که صرفاً مجموعه را با هر کیفیتی ادامه دهیم. هدف ما یک مجموعه باارزش و باکیفیت است. در حال حاضر نویسندگان ما پاسخ آن را ندارند. پس ممکن است ادامه نیابد. منت نمی‌گذارم، موضوع این است که کیفیت برایم خیلی مهم است. اگر قرار است چیز جدید و متفاوتی در آن نباشد، ادامه نمی‌دهیم. کار سخت است وقتی موضوعی مثل فرار از زندان در کار باشد؛ باید فراری در کار باشد! خب، کدام زندان؟ بنابراین کار سخت است. کار را تنها در صورتی ادامه می‌دهیم که داستانی بسیار مهیج برای بیننده پیدا کنیم
 

H_128

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2009
نوشته‌ها
1,256
لایک‌ها
210
یادش بخیر اولین سریالی بود که کامل دانلودش کردم. چقدر ذهن رو درگیر میکرد که ببینیم قسمت بعدش چی میشه
ولی فصل آخرش اصلا جالب نبود...
 

ardeshir69

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژانویه 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
8
سن
33
محل سکونت
گلستان
اره نباید ادامه میدادن به همون شکل خوب تموم شده بود .
 
بالا